Debbie
Ráno jsem se probudila driv než Andy, který spal hned vedle mě. Byl tak cuteeee když spal a proto jsem se rozhodla ho vyfotit a dát to hned na instagram! Potichu jsem vylezla z pokoje a šla do kuchyně se něčeho alespoň najíst. Žaludek si hlásím o ranní porci jídla a já mu nehodlala potrestovat. Na jídelní židli seděl CC a hrál si s paňďulákama od kuliček. ,,Ahoj CC." Pozdravila jsem ho zvesela a on mi pozdrav opětoval, avšak si svých figurek všímal víc. Nechtěla jsem to řešit a tak jsem i s plnou miskou kuliček zasedla na gauč a pustila si telku. Sledovala jsem disneychannel když mě z koukání vytrhl telefon. ,,Prosím?"
,,Debbie? Tady Miley!"
,, Ahoj Miley! Děje se něco?"
,, No docela jo. Začínají prázdniny a já bych tě chtěla vidět. A samozřejmě i Jenn. Šlo by to?"
,,Ummmm. To fakt už jsou prazdniny. Tyvole já nemám vůbec pojem o čase! No budu se muset zeptat Andyho, ale nemyslím si, že by to byl problém."
,,Vážně? To by byla paráda!"
,, Je tohle tvoje číslo?"
,, Jop je."
,,Oka, tak až Andy vstane tak se ho zeptam a hned ti zavolám."
,,Dobře tak pa!"
,,Ahoj." Byla jsem moc nadšená, že uvidím konečně Miley! Budem to muset pořádně oslavit. Telefon jsem položila vedle sebe, když v tom mi někdo zakryl oči. Byl to Andy, jeho ruce bych poznala kdykoliv a hlavně jde z nich cítit cigareta. ,,Andy! Nech toho!"
,,Kdo to byl? Nějaký ctitel?" Byl zřejmě naštvaný.
,, Ano ctitel co má kozy i picu a byla s náma na vašem koncertě. Vlastně ten ctitel se jmenuje Miley a je to holka je tak mimochodem." Začal se smát a já taky. Bylo mi s ním strašně skvěle a nic mi nechybělo.,, a co vůbec chtěla?"
,, Ale. Jen zda by nemohla priject. Ráda by nás viděla."
,, Ummmm. Není problém."
,,Vážně?" Dívala jsem se na něj nevěřícně, přišlo mo totiž že si ze mě dělá srandu jen. Vesele prikyvl a já po něm radostí skocila,, Já tě vážně miluju Biersacku!"
,,Až tak? Tak to se mi líbí! "
,, Ty idiote." A slezla jsem z něj.Bylo něco kolem 12 odpoledne, Miley měla priject druhý den dopoledne což znamenalo že se musím pořádně připravit. Andy dělal s Jakem oběd a já se šla vykoupat. Vážně jsem to potřebovala. Zatimco se mi vana napoustela teplou vodou tak jsem sledovala svoje nahé tělo v zrcadle. Hezky se zpravilo, ale jizvy po střelbě zůstaly. Musela jsem se s nimi smířit. Lehla jsem si do vany a probrukovala si různé písničky když v tom se ve dveřích objevil Andy .,,Promiň. Nevěděl jsem že tu jsi."
,,Andy! Co potrebujes?"
,,Aleee...."
,, Jdi pryč prosimte." Zakňučel jak pes a odešel. Už jsem nechtěla být nadále ve vaně. Obmotala jsem kolem sebe ručník a vyšla ven. Na posteli se válel Andy a když mě uviděl tak se tak nádherně usmal až se mi podlomili kolena!
,,Jseš nádherná Debbie." Sledoval mě, ale od něj mi to nevadilo. ,,Ty kecas!" Rychle sistoupl ke mně a chytil kolem boku, hned se mi v podbřišku udělali motylci. Dívala jsem se do těch jeho nádherných modrých oči, ztracela jsem se v nich. Přiblížil se ke mně. Naše rty byli kousek od sebe a já po noch toužila. Začala jsem ho líbat, on mi je vracel. Unášela mě nějaká euforie vzrušení. Toužila jsem po něm a on po mně. Pomalu mě odcpuval k posteli kde mě povalil. Líbal mě tak nádherně ale i strašně vášnivě. Musela jsem to udělat. Jemně jsem ho kousla do rtů. Chvíli se na mě koukal a pak mě začal znovu líbat. Okusoval mo rty a já byla vzrusena jak to nejvíc šlo(Ne nejsem perverzní! Ikdyz.... možná maličko jo :D )Začala jazyková válka a já se obmotola kolem jeho těla, začal mi líbat krk, neubranila jsem se vzdychum.
,,Debbie?" Promluvil na mě Andy.
,,Uhmmmm?"
,,Opravdu to chceš? Nechci tě do toho nutit."
,,Chci Andy. Jsem připravena." Šťastně se na mě usmál a sel zamknout, aby nás nikdo narušil. Lehl si vedle mě a začal mě znovu líbat. Byla jsem v sedmém nebi. Svym prstem mě hladil po rameni, chvěla jsem se. Pak pomalu začal sundavat ručník. Nestydela jsem se. Uviděla mé tělo a usmál se. ,,Jsi nádherná." Poseptal mo do ucha a jemně ho zkousnu. l,,Ahhhh." Vzdychla jsem a on se jen zasmál. Rozhodla jsem se, že to tak nenechám. Sundala jsem z něj tričko. Pomalu jsem rozepínala kalhoty a libala ho na krku. Jemně vzdychal. Najednou se vše obrátilo. On byl nademnou. Začal mě líbat od krku níž az k podbřišku. Vzdychala jsem jak pominutá. Pam mě opět líbal a já mu sundala kalhoty. Sama nevím jak sw to povedlo. Žasla jsem nad jeho tělem. Udělala jsem mu to samé co on mě. Jemně jsem mu sundala trenky. Věděla jsem, že kouřit neumím alw zkusit jsem to chtěla. Hned začal hlasitě vzdychat. Líbilo se mi to. Hned si mě posunul výš. Svymi prsty mě hladil v podbříšku a pak je jemně dal do mě. ,,Andy..." hlesla jsem. Celé mé tělo se chtělo pod naporem vzrušení. Vzdychala jsem. Najednou byl nademnou, stále prsty nevindal. Líbal mě a pak mi do ucha zaseptal tu větu. ,,Tohle se ti bude líbit víc lásko." Než jsem postřehla tak byl ve mně. Pohyboval s mými boky, dělala jsem to poprvé takže mě vedl. Bylo to nádherné, on vzdychal a já taky. Najednou se to otočilo. Já byla na něm a vedla sem ho. Položila jsem se na něj a on mě chytnul za zadek, vzdychala jsem mu do ucha, on říkal stále dokola moje jméno. Nechtěla jsem, aby to skončilo. ,,Debbie... zničíš mě." Přestala jsem. Jen jsem se usmála vitezoslavne a slezla z něj. Dal mi pusu na čelo a oba nás přikryl dekou. Objal mě a pritlačil k sobe. A tak jsme usli. Probudili jsme se až večer. Určitě bychom spali dál kdyby nějaký chytrák se nechtěl dostať do pokoje.,, Hrdličky! Jde se pařit!" Poznala jsem, že to byl Jinxxe hlas.Tak tu je na světě další díl a snad se vám bude líbit, omluvte že je kratší, ale vážně nevím co mám nějak psát, apel snad to nějak dám, protože příběh se pomalu blíží ke konci :)Tak se zatím mějte!!!:)
ČTEŠ
Love Rivals
Fanfiction#psacizacatky Debbie se po pár letech střetne se svým dávným spolužákem a rozhodne si užít léto se vším všudy. Zažívá zcela nové situace, skvělé momenty a především i svou první lásku. Moje úplně první povídka o skupině Black Veil Brides. Nejsem s...