25.Kapitola

16 0 0
                                    

Andy

Konečně. Dobré zprávy. Je naživu, sice v umělém spánku ale naživu. Říkal jsem si posledních 20minut.Najednou do místnosti vtrhl uriceny CC. ,,Co se stalo? Kde je Debbi?!"
,,Uklidni se brácho, je v umělém spánku. Sedni si." A ukázal jsem mu na židli vedle sebe.
 ,, Sakra co se stalo?!" Vyjel po mně jak hladovej vlk. ,, Juliet jí trochu zmlatila. .... No trochu víc...."
,,Cože to?!"
,,Prostě po ni Jull několikrát střelila a mlatila tyčí. "
,, Zabiju jí. "
,, Taky byla moje první reakce, ale když ji posles k soudu a ona skončí ve vězení tak ji poslapes víc. " křečovitě přikývl na souhlas. ,, Mužů jí vidět? "
,, Až zítra prej." Prikyvl na souhlas a odesel. Věděl jsen že na tohle silu nebude mít. A já potřeboval najít Juliet. Juliet byla u nás doma a hověla si na gauči. Ashley jí hlídal, aby neutekla. Měla vcelku spokojený výraz. Jakmile mě uviděla tak se usmála a chtěla běžet ke mně, ale moje ruka jí v tom zabránila. ,, And! Konečně můžeme být spolu štastní! "
,, Mezi náma je konec! Ta holka leží v umělým spánku! "
,,Ona ta děvka nechcípla?"
,,Juliet Simms!!!!!"
,,Co.... Ty víš jak tě miluju čumáčku!"
,,Já miluju tu holku, která kvůli tobě malem zemřela! Svině! "
,, To jsi neřekl! To ne!" Ječela z plných plic jak malá holka. ,, Jo řekl. Miluju jí už svých 20 let co jsem naživu. A ty skoncíš blbě! Volal jsem poldy ať si pro teve jednou, mrcho.


Ashley

Policejní sireny byli blíž a blíž. Z kuchyně jsem koukal ven na ulici, poslouchal jak Andy řve na Jull a přemysl nad Debbi. Bouchání silných dlaní do dveří mě probral. ,,Úž jdu!"Zařval jsem a vyšel ke dveřím. Ve dveřích staly 4 muži a jedna slečna v krásné uniformě. Nasměroval jsem je do obýváku kde se pak ozývaly výkřiky ubohé Jull. Bylo mi jí přeči trochu líto. ,,Ashi! Pomoc mi!" Musel jsem jen pokrčit rameny. Hlavní dveře s prasknutim zapadly do svých pantů. Poplacal jsem chudáka Andyho po zádech. Vjel si dlaněma do vlasů a svezl se podél zdi a zem. Žuchl se na zem jak brambora začal brečet.

Tak a tady je další díl, doufám že se vám bude líbit :)Votes či cement <3

Love RivalsKde žijí příběhy. Začni objevovat