4. Bölüm

1.3K 63 28
                                    

Berk'in eli kanıyor, Tolga'nın kaşı patlamış birbirlerine sinirle bakıyorlardı.

Aybike: Ne oldu burada!?
Berk: Yok bir şey.
Aybike: Berk ne oldu dedim.
Tolga: Kavga ettik Aybike. Abartılacak bir şey yok.
Aybike: Ne kavgası ya?
Berk: Bu çubuk kraker senle baloya gitmek istediğini söyledi bende benimle geleceğini söylediğimde kavga çıktı.
Tolga: Aybike sen cidden bununla mı gideceksin?
Berk: Oğlum sana mesajları gösterdim o kadar. Neyini anlamak istemiyorsun? Aybike benimle GE-LE-CEK.
Aybike: Sen bi dur Berk. Evet Berk ile gidicem Tolga. Bir sorun mu var?
Tolga: Var.
Oğulcan: Oğlum sanane? Kardeşim kimle gitmek isterse onla gider.
Tolga: Ha sende izin verdin yani.
Ömer: Evet verdi. Şimdi otur yerine uslu dur.
Tolga: Ooo Ömercik. Sen büyüdün de bana kafa mı tutuyosun?
Ömer: En son seni döverken hastanelik ettiğimi hatırlıyorum.

Tolga bir cevap veremedi. Sırasına yumruk atıp oturdu. Genelde son lafı kendi söylemek isterdi. Ama Eren sülalesi işin içine girince girince bu mümkün olmuyordu.

Aybike'nin Ağızından;

Berk benim için kavga etmişti. Hoşuma gitmemiş değildi. Birinin beni sevmesi, hemde benim sevdiğim birinin sevmesi çok güzeldi. Karşılıklı sevgiyi bir tek ailemden ve arkadaşlarımdan almıştım. Şimdi ise hiçbir kan bağım olmayan birini seviyordum. O da beni seviyordu. Bu arkadaşlık duygusu falan değildi. Bunu artık kabullenmeliydim.

Berk'in Ağzından;

İçimden Tolga'nın ağzını burnunu biraz daha kırmak geliyordu ama çok müsait bir ortamda değildik. Şimdilik kaşının patlamasıyla kalmasına dua etsin. Okulda olmasak ve Aybike gelmemiş olsa hastanedeydi.

Yazardan;

Derslerden sonra kimse eve gitmek istemiyordu. Haziran ayıydı ve hava çok sıcaktı. Havuza gitmeye karar verdiler. Önce evlere dağılıp hazırlandılar. Havlularını aldılar. Hepsi hazır olduğunda havuzun önünde buluştular.

*Not: Gidenler Aybike, Berk, Doruk, Oğulcan, Asiye, Süsen, Talya, Harika, Melisa, Ömer, Ayşe*

Aybike ve Berk ikili bir bot alıp beraber kaydıraktan kaydılar. Kaydırak çok uzun ve karanlıktı. Aybike korkudan bağrıyordu. Berk ise gülerek onu izliyordu. Suya ulaştıklarında bot onları kaldıramadı ve havuza düştüler. Sudan çıktıklarında göz göze geldiler. Aybike kendini daha fazla tutamadı ve gülmeye başladı. Bir süre sonra gülmesi kahkahaya dönüştüğünde Berk de kahkaha atmaya başladı.

. . .

@aybkeren: Güzel bir günden güzel bir kare⭐

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@aybkeren: Güzel bir günden güzel bir kare⭐

@ozkyberk: Bir daha botla kayalım mı prenses?
@aybkeren: @ozkyberk yok ben almiyim yazar bey

@asiyeern: Off bu ne güzellik be hatun?
@aybkeren: @asiyeern teşekkürler hanımefendi😌

. . .

Aybike'nin Ağzından;

Bugün yorucu geçmişti ama güzeldi. Yazın böyle toplanıp denize veya havuza gidebiliriz aslında. Belki tatile bile gidebiliriz. Ama şuan düşünmem gereken şey bu değil. Yarınki balo. Elbisem, ayakkabım ve Berk'in takımı dün gelmişti. Allah'tan kıyafet işini önceden ayarlamıştım. Ama sıkıntı saçımdı. Salık bıraksam benim için daha iyi olurdu. Hem zorlanmazdım. Evet kararımı verdim. Saçımı salık bırakacaktım. Şeftali tonlarında da bir makyaj yapsam yeterli olurdu. Şimdi içim rahat bir şekilde uyuyabilirim.

Yazardan;

Aybike günleri karıştırmıştı. Yarını pazar olarak düşünüyordu. Sabah olunca günleri karıştırdığını anladı. Üstüne günlük sade bir elbise geçirip terliklerini giydi. Telefonunu alıp havuz başına indi. WhatsApp a girip gruplarını buldu.

~BOŞ YAPMAK İSTEYENLER GELSİN~

Aybike: Selam gençlik
Kızıl Şeytan😈: Selam tatlım
Aybike: Diyorum ki bugün de denize mi gitsek
Kızıl Şeytan😈: Olabilir aslında.
Enişte Bey: Evet hem evde boş boş oturacağımıza eğleniriz.
Asiyem❤️: O zaman gidiyoruz.
Ömercik😝: Yok Asiye evde oturuyoruz.
Süsi: Komik miydi Ömer?
Ömercik😝: Evet.
Wonderful: Tamam boş yapmayı bırakın da hazırlanın.

. . .

Evet 574 kelime yazdım, bu büyük bir başarı
Aslında daha çok yazacaktım ama çok yoruldum
Bir dahaki bölümde balo olacak ve güzel planlarım var
Şimdi sizi heveslendirip boş bir bölüm yazarmışım QJODBXKSBDKDBSJJAOQBD
Neyse güzel bir bölüm yazmaya çalışıcam
Oy ve yorum atarsanız çok sevinirim
Ben o kadar yazıyorum yoruluyorum siz beğenmeyince üzülüyorum
Yeter bu kadar boş yapmak bir dahaki bölümde görüşürüz 👋🏻👋🏻

Masal || AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin