Aybike: Evet Oğulcan başlayabilirsin.
Oğulcan: Aybike sen cidden bu çocuğa güveniyo musun?
Aybike: Evet.
Oğulcan: Bak benim orda öyle tepki vermemin sebebi benim hala küçücük bir kız çocuğu olarak gördüğüm kardeşimin şimdi sadece sınıf arkadaşımız olan çocuğa sevgilim demesi. Yani senin büyümen. Anladın?
Aybike: Anladım ama aramızda sadece bir yaş var. Senin beni bu kadar küçük görmen tuhafıma gidiyor.
Oğulcan: Kaç yaş olursa olsun. Sen benim küçük kardeşimsin.
Aybike: Abim ya.Diyerek abisine sarıldı genç kız. Küçük kavga dövüşler olsa da bugün onun için çok güzel ve özeldi. Sarılmaları bittikten sonra biraz sohbet ettiler. Herkes uyuyunca günlüğünü ve kalemini alıp havuz başına indi. Geceleri ve sabah yeni uyandığı zamanda burada oturmayı seviyordu. Sessizlik olduğu için kafasını dinliyordu. Günlüğünü açıp yazmaya başladı.
20.06.2021
Selam günlük. Uzun zamandır sana yazmıyordum. Ama bugün çok önemli bir gün. Şuan gece. Herkes uyuyor. Ben havuz başındayım. Sana bu günü anlatmak istedim. Bugün bizim yıl sonu balomuz vardı. Ben Berk ile gittim. Bir masada oturuyorduk. Sonra bana seni seviyorum dedi. Tabi böyle düz bir şekilde değil ama şuan uzun uzun yazamam. Uykum var. Neyse. Bende seni seviyorum dedim. Sonra sarıldık falan. Birkaç kavga oldu ama onları anlatmayacağım. İleride seni okuduğum zaman bu günü güzel hatırlamak istiyorum. Yani sonuç olarak biz sevgili olduk. İlk defa bir sevgilim oldu ve çok değişik hissediyorum. Şimdilik görüşürüz.
Günlüğünü kapatıp şifreledi. Üstüne kalemini koyarak yere bıraktı. Aslında amacı biraz şezlongda uzanıp sonra yatağına gitmekti ama uyuya kalmıştı. Sabah annesinin "kahvaltı hazır" diye bağırmasıyla uyandı. Mutfağa geçtiğinde masada amcası ve yengesini de gördü. "Hoşgeldiniz" dedikten sonra yerine oturdu. Her tarafı tutulmuştu.
Şengül: Kızım sen gece şezlong da mı uyudun?
Aybike: Evet anne ya biraz oturayım derken uyuya kalmışım.
Oğulcan: Her tarafın tutulmuştur şimdi.
Aybike: Aynen öyle oldu.
Asiye: Birazdan alışveriş merkezine gideriz. Bugün için bir şeyler alırız. Sende masaj yaptırırsın Aybike.
Aybike: Olur aslında.
Ömer: Bizde gelelim mi?
Asiye: Gelin. Hatta Melisaları falan da çağırırız, tatil için de kıyafet falan alırız.
Hatice: Alışverişe gidecekseniz hemen kahvaltınızı yapın çocuklar. Saat on bir oldu.
Oğulcan: Ooo olmuş mu o kadar ya? Neyse ben doydum kalkıyorum.
Ömer: Bende doydum.
Asiye: Bende.
Aybike: Ve bende.
Şengül: Hiçbir şey yemediniz ki çocuklar.
Oğulcan: Yedik anne yedik. Hadi kızlar hazırlanın. Harikalara da haber verin gidelim.
Aybike: Tamam ben haber veriyorum.~Boş Yapmak İsteyenler Gelsin~
Aybike: Biz alışverişe gidiyoruz. İşi olmayan gelsin de hep beraber gidelim. Tatil için bir şeyler bakarız hem.
Kızıl Şeytan'ım😈: Ben gelirim ama gelirken Açelya da benimle gelse? Kendine bir şeyler bakacakmış o da.
Aybike: Gelsiiinn
Wonderful: Bazıları görümcesini göreceği için çok heyecanlı bakıyorum da
Aybike: Ay Harika. Gelecek olanlar hep gittiğimiz AVM'ye gelsin.
Süsi: Tamam.İlk gelenler Aybikeler olmuştu. Onlardan hemen sonra Berk ve Açelya geldi.
Aybike: Merhaba. Sen Açelya olmasın. Ben Aybike tanıştığımıza memnun oldum.
Açelya: Bende memnun oldum Aybike abla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal || AyBer
Romance---Tamamlanmıştır✓ ============================ "Bir kurşun, sadece bir kurşun bir Masal'ı bitirebilir mi? Bir canlının hayatını, bir ailenin Masal'ını bitirebilir mi? Bizimkini bitirdi işte..." Başlama Tarihi: 06.07.2021 Bitiş Tarihi: 23.01.2022