Aybike'nin Ağzından;
Oğulcan'a haber verip hemen üstümü değiştirdim. Havlumu, güneş kremimi, gözlüğümü ve şapkamı çantama koyduktan sonra aşağıya inip Oğulcan'ı beklemeye başladım. Geldiğinde arabaya binip belirlediğimiz plaja gittik. Deniz çok güzeldi. Hafif dalgalıydı ama abartılacak bir şey değildi.
. . .
Biraz yüzdükten sonra deve güreşi (Bilmeyenler için; en az dört kişi ile oynanır. Beraber denize veya havuza giden grup birbirinin omzuna çıkar. Sonra omuzlara çıkan kişiler birbirlerini düşürmeye çalışır. Düşmeyen kişi kazanır) yapmaya karar verdik. Ben normalde Oğulcan'ın omzuna çıkacaktım ama beyfendi inatla Harika'yı omzuna almak istediği için boşta kaldım. Ayşe Ömer'in, Melisa Doruk'un, Süsen Talya'nın omzuna çıktı. Ben, Asiye ve Berk kaldık. Berk'in omzuna binsem yaşayamayacağı için Asiye'nin omzuna bindim. Yazık garibim de hakem oldu. Ama bir sonraki el kesinlikle onla oynayacağım. O böyle dışta kaldıkça kalbim acıyor. Neyse. Asiye beni taşımakta zorlansa da kazanmayı becerdik. Tabiki ben kazanacaktım. Berk'in benden önce davranıp "Asiye hakem olsa ben Aybike ile takım olsam" Demesi beni ayrı bir mutlu etmişti. Oğulcan ve Ömer birkaç saniye boyunca öldürücü bakışlar atsa da tadımız kaçmasın diye kabul ettiler. Ben Berk'in omzuna çıktım ve yeniden başladık. Berk beni daha rahat taşımıştı doğal olarak. Bu sefer Ömer ve Ayşe biraz zorlamıştı ama yine de kazanmıştık. Şuan üstümüzde dünkü gibi bir yorgunluk vardı. Eve gidince duş alıp saçlarımı ördüm. Saçlarım kıvırcıktı ama nemliyken örüp sonra açınca dalgalı oluyordu. Dalgalı olması daha çok hoşuma gidiyordu. Hem elbisemle daha güzel olurdu.
Yazardan;
Aybike hem yorgun, hem heyecanlı, hem de huzurlu bir şekilde uykuya daldı. Aslında cuma günü okul bitmişti ama okulları güzel bir karne töreni yapmak istiyordu. Aslında cuma günü için bir organizasyon şirketiyle anlamışlardı. Fakat şirket başka bir organizasyon ayarlayacakları için gelememişlerdi. Bu yüzden pazar günü balo, pazartesi ise karne töreni yapacaklardı. Aybike uyandığında saat öğlen üçtü!
. . .
Selam.
Şuan sadece bölüm atmak için bölüm yazdım.
Aslında baloyu bu bölüm yazacaktım ama baloya özel bir bölüm yazmak istedim.
Çok kısa oldu biliyorum.
Bu arada yarın bölüm gelmeyebilir çünkü yarın da evde olmayacağım.
Gelirse akşam gelir.
Neyse oy ve yorum atmayı unutmayın.
Bir dahaki bölümde görüşürüz 👋🏻👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal || AyBer
Romance---Tamamlanmıştır✓ ============================ "Bir kurşun, sadece bir kurşun bir Masal'ı bitirebilir mi? Bir canlının hayatını, bir ailenin Masal'ını bitirebilir mi? Bizimkini bitirdi işte..." Başlama Tarihi: 06.07.2021 Bitiş Tarihi: 23.01.2022