10. Bölüm

909 53 13
                                    

Multimedya: Aybike ve Berk'in kombinleri

Aybike'den;

Yemeğimizi yemiştik. Odalarımıza çıkıp hazırlandık. Siyah bol bir tişörtün altına mavi kot şort giydim. Ayağıma da beyaz terliklerimi. Saçımı at kuyruğu yaptığımda hazırdım.

Aybike: Oğulcan ben hazırım lobiye iniyorum. Sen gelirsin.
Oğulcan: Tamam sister.

Bizim odanın karşısında Berklerin odası vardı. Kapıdan çıkınca Berk'i gördüm. Sanki ne giydiğimi hissetmiş gibi benimle aynı renk giyinmişti.

Aybike: Hissettin de mi böyle giyindin?

Dedim sırıtarak. O da benimkiyle aynı bir sırıtmayla "evet" dedi. Açelya, ben ve Berk lobiye indik. Diğerleri de geldikten sonra arabalara binip lunaparka gittik.

.  .  .

Berk'ten;

Berk: Açelya bak sen Doruk abinlerle bin. Hem Emel de onların yanında. Biz Aybike ablan ile binelim tamam mı abicim?

Diye fısıldadım Açelya'nın kulağına. "Tamam" dediğinde tebessüm ettim. Aybike ile yanlız kalmak istiyordum. Yükseklik korkusu vardı. Korkunca bana sarılırdı hem (fırsatçı Berk QJHDOXBSKDBDKWBKDBXM). Sıra bizim bineceğimiz kabine gelince önce Aybike'nin binmesine yardım ettim. Sonra kendim de bindim. Yavaş yavaş yükselirken Aybike korkmaya başlamıştı.

Aybike: B-berk.
Berk: Efendim Aybik?
Aybike: Ş-şey benim yükseklik korkum var.
Berk: Biliyorum.
Aybike: Korkuyorum.
Berk: Gel.

Dedim kollarımı açarak. Korkuyla sarıldı bana. Korkunca ayrı bir güzel oluyordu. Her hali güzeldi aslında. Saf, masum, tatlı ve güzel. Masal gibi bir kızdı. Sadece masallardaki prensesler bu kadar güzel olabilir diye düşünüyordum. Taa ki Aybike ile tanışana kadar. Hayatıma girdiğinden beri çok değişmiştim. Kim bilebilirdi okulun kötü ve serseri çoçuğunun iyilik meleğine dönüşeceğini?

.  .  .

3 Temmuz Cuma

@aybkeren: Tatilden dönüyoruzdurr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@aybkeren: Tatilden dönüyoruzdurr

@ozkyberk: Hadi ama Aybik bin arabaya
@aybkeren: @ozkyberk azıcık bekle ya geliyorum

@acelyaozky: 😻
@aybkeren: @acelyaozky 💞

Aybike'den;

Berk: Aybik.
Berk: Aybik.
Berk: Aybik.
Berk: Aaaaaayyyybiiiiiiikkkk!
Aybike: Aybik kadar taş düşsün başına Berk!
Berk: Üç saattir fotoğraf çekinmenizi bekliyorum ama. Bir yandan Açelya bir yandan sen.
Aybike: İki dakka bekleyiversen ölürsün zaten.
Berk: Tamam kızmayı bırak da hadi binin.
Aybike: Açelya'yı çağır bari.
Berk: Açelyaaa! Hadi gidiyoruz abicim.
Açelya: Geliyorum abii!

Açelya da gelince arabaya bindik. Tatil güzel geçmişti. Bayağı eğlenmiştik. Ten rengim beyazdan siyaha dönmüştü. Yanaklarım domates gibi olmuştu. Gece eve varınca kendimi yatağa atacağım. Yarın zaten valiz falan hazırlayacağım. Sonraki gün bir daha yola çıkıyoruz. Okul daha önce böyle bir gezi düzenlememişti. Ama bu senemize denk gelmesi iyi oldu. Yazı ne kadar güzel geçirirsek sınava çalışırken o kadar az sıkılırız.

.  .  .

Selam
Ne yazacağımı bilmediğim için böyle boş bölümler yazıyorum
Ama bir sonraki bölümde zaman atlaması yapacağım herhalde
Önce bir yıl atlayıp mezuniyetlerini yazacağım
Sonra biraz üniversite hayatlarını yazarım
Ondan sonra da üniversite mezuniyetlerine atlarım
Üniversiteden mezun olduktan sonra asıl kısımlara gelmiş olacağım
O zaman daha güzel bölümler gelecek
Ama bu ara bölüm atamayabilirim çünkü köye gidiyorum ve bayramın sonuna kadar köyde olacağım
Ama fırsat buldukça yazar atarım
Görüşürüz 👋🏻👋🏻





Masal || AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin