Kimse bilmesin nerde olduğumu
Sorarlarsa öldü dersin
Böyle gelmiş böyle de gider
Kafam senden bile güzelBerk arabayı sürüyordu. Aybike yan koltukta oturmuş şarkıya eşlik ediyordu. Açelya ise arka koltukta yatmış uyuyordu. Bunaltıcı bir sıcak vardı. Terlemişlerdi ama idare ediyorlardı. Açelya uyandığında vücudundaki terlerin koltuğa damladığını gördü.
Açelya: Abi.
Berk: Efendim?
Açelya: Yelpaze falan var mı?
Berk: Aybike. Torpido da bir tane olması lazım. Açelya'ya verir misin?Aybike torpidodan yelpazeyi alıp Açelya'ya uzattı.
Aybike: Al canım.
Açelya: Teşekkürler Aybike abla. Abi bide bir benzin istasyonunda dursak? Elimizi yüzümüzü yıkasak?
Berk: Olur abicim.Berk ilk gördüğü istasyonda durdu. Açelya ve Aybike kızlar tuvaletine girip ihtiyaçlarını giderdiler. Berk ise erkekler tuvaletine girip elini yüzünü yıkadı. Soğuk su iyi gelmişti. Kızlar tuvalette çıkmadan market kısmından üç tane dondurma aldı. Kızlar da çıkınca tekrar arabaya bindiler. Berk aldığı dondurmaları kızlara uzattı. Dondurmalarını yiyerek yola devam ettiler. Biraz rahatlamışlardı.
Açelya'nın Ağzından;
Abim çok mutluydu. Uzun zaman sonra onu mutlu görüyordum. Abimin mutluluğunun sebebi olan kızla daha birkaç gün önce tanışmıştım. Aybike abla tatlı biriydi. Samimiydi. Annem ve babam gelinleriyle tanışsalar nasıl hissederlerdi acaba? Aslında şimdiki düşüncem bu değildi. Abim, arkadaşları ve yengem ile tatile gidiyordum. Eğlenceli olacağını düşündüğüm bir tatile.
. . .
Aybike'nin Ağzından;
Şükür otele gelebilmiştik. Ben Oğulcan ile aynı odada kalıyordum. Valizlerimizi odaya çıkarıp üstümüzü değiştirdik. Sonra lobi kısmında buluşup tatlı bir şeyler yedik. Yol yorgunu olduğumuz için bugün bir şey yapmamaya karar verdik. Yeniden odalarımıza çıkıp kendimizi uykunun kollarına bıraktık.
. . .
Akşam yemeği saatine yakın uyanmıştım. Oğulcan'ı uyandırıp hazırlandım. Beraber lobiye indik. Yemek saatine kadar biraz oturduk. Yemekten sonra lunaparka gidecektik. Türkiye'nin en yüksek dönme dolabı buradaydı ve ona binmek istiyorduk. Yükseklik korkuma rağmen o dönme dolaba binecektim.
. . .
Aslında bugün bölüm atmayacaktım dün iki uzun bölüm attığım için am yine de 273 kelimelik kısa bir bölüm atayım dedim
Bir dahaki bölüm uzun olacak merak etmeyin
Oy ve yorum atın lütfen
Bir dahaki bölümde görüşürüz 👋🏻👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal || AyBer
Romance---Tamamlanmıştır✓ ============================ "Bir kurşun, sadece bir kurşun bir Masal'ı bitirebilir mi? Bir canlının hayatını, bir ailenin Masal'ını bitirebilir mi? Bizimkini bitirdi işte..." Başlama Tarihi: 06.07.2021 Bitiş Tarihi: 23.01.2022