До 4 през ноща Джимин и Кай си стояха на терасата прегърнати. Скоро Кай забеляза че Чим се унася в обятията му и го вдигна занаяти го в леглото му. Веднага след това го зави така че да не му е студено и легна на своето легло заспивайки. Добре че си легнах защото още в 7 часа сутринта Чаньол нахлу в стаята им крещейки. Кай не схвана почти нищо нито пък Чим но щом чуха "нападнат склад" веднага скочиха и двама. За секунди се облякоха и се изстреляха навън където ги чакаха Чаньол и Белхьон на едина страна, а точно срещу тях две момчета. Едното го разпозна като човека с който се засяка и се блъсна с Бек, или още по-известен като Крис, а другия виждаше за първи път.
- Само това ли сме? - попита Ким монотонно.
Момчето което Джимин виждаше за първи път кимна, сякаш изобщо не го интересуваше, след което заговори.
- Другите имат друга работа. Още 2 склада са нападнати.
Кай само кимна като тръгна пред всички а Джимин плътно зад него, а след тях тръгнаха и останалите. Качиха се в колата и потеглиха.
Г.Т.Чим:
Добре бях свикнал на откаченото каране на Техьонг и дори на това на Чонггук но тоя Чаньол кара по-страшно и от двамата взети заедно. Ако не го вкарат в затвора за многобройните му убийства ще го вкарат за невнимателно каране. Тоя за ограничения на скоростта не е ли чувал? И защо тези двамата гледат Кай толкова бясно. Мислех че са една мафия а се карат. Хммммм. Още довечера ще се оправя с тях.Г.Т.Н.
*time skip ~ след няколко часа след като са приключили в склада и са се прибрали*
Щом се прибраха Джимин реши, че ще готви. Да чухте правилно. Ще готви. Поне едно бе научил от Джин. Всеки спор се решава с храна. И точно за вечеря бе готов а масата бе отрупана с всякакви вкусотий. И като по часовник ЧанБек и Кай се дотътриха.
- Тук не е миришело толкова добре откакто Бек и.... - Но преди да завърши сякаш се усети нещо и промени изречението си. - Тоест отдавна.
Чим го погледна с вдигната вежда но си замълча. Нямаше да ги кара да говорят. А да ядат. В същия момемт влязоха и другите двама. Огледаха масата, а после и хората в нея и тръгнаха да излизат но ги спря летящи тиган забит в стената до тях.
- Обърнете се и сядаите на масата или следващия път ще е в главата ви.
- Няма да посмееш. - изръмжа момчето което Чим не познаваше.
- Ти така си мислиш. Между другото казвам се Джимин. Нямахме честа да се запознаем.
- Кефиш ме малкия. Аз съм Тао.
И след като каза това задърпа другото момче да седне също. А Чим се ухили и се обърна към Кай и другите двама.
- И вие сядайте. Ще вечеряме, ще си говорим и ще се смеем без скандали и смъртоносни погледи или ще ви упухам здраво. И да Кай това включва и теб. Не ми пука че си лидера и теб упухам.
Вместо да каже нещо Кай само застана до него като прошепна: "както наредиш принцесо" и си седна на централното място. Щом видя и 5мата седнали Чим се ухили и също седна. Дап определено методите на Джин винаги работеха. Само ако знаеше че освен тези има още много който трябва да сдобрява. Но нека се концентрираме над тези тук. Войната се води битка по битка все пак.
BẠN ĐANG ĐỌC
to fall in love with your enemy [ВРЕМЕННО СПРЯНА]
FanfictionДа се влюбиш в врагът си е едно но да трябва да предадеш любовта си е още по-трудно. Как ли ще се справи Джимин с този проблем.