*в централата*
- ИЗПРАТИЛ СИ ДЖИМИН КЪДЕ? - за всички обитатели не бе изненадващо да чуят силния вик на агент Джин. Красивият брюнет викаше често но обикновено не бе на съпруга си. Но този път бе точно на него.
- Принцесо моя успокой се.
- ДА СЕ УСПОКОЯ. ТИ АКЪЛА ЛИ СИ ИЗГУБИ. Да бе пратил Юнги или дори Хосок. Защо Джимин?
- Юнги е на други мисии извън града а Хосок се възстановява.
- Ама, ама.....Чим е.....
- Достатъчно опитен за да се справи с тази си мисия.
- Дано си прав. Но от сега да знаеш ще спиш на дивана.
Намджун въздъхна. Знаеше че това ще се случи и как само мразеше да спи на дивана. Джин определено знаеше как да наказва.
*в мафия Ким*
Щом се звънна на вратата Бек въздъхна. Отиде да отвори но не очакваше това. Вместо голям и силен нов бодигард на вратата бе дребно розовокосо момче. Изглеждаше малко по-млад от Кай но определено бе по-нисък от него.
- Ти си.... - започна Бек оглеждайки го от главата до петите
- Парк Джимин. Новият охранител на господин Ким.
- Очаквах.....
- Някой по-огромен и по-страшно изглеждащ? Може да не покривам очакванията но съм сред най-силните и съм адски точен стрелец.
- Е добре. Ела ще те разведа наоколо, а после и ще те запозная с Кай.
Джимин кимна и мълчаливо последва Бекхьон. Минаха през много стаи който Джимин така и не запомни. Докато вървяха из коридорите някой излезе от близката стая и се блъсна в Бекхьон.
- Бюн гледай къде ходиш. - изръмжа човекът. Джимин бе готов да налети на бой но Бек не изглеждаше сякаш му пука за присъствието на мъжът. Погледна го с незаинтересован поглед и заговори студено.
- Разкарай ми се от погледа Крис. Само до теб ми е.
След което го подмина като пътен знак дърпайки и Джимин с себе си. Мъжът вече известен като Крис слезе по-стълбите към първия етаж а Бек въздъхна.
- Май не сте в много добри взаимоотношения. - заговори ниският агент.
- Бяхме преди години. Но от тогава нещата много се промениха и вярваш или не е възможно да мразиш хора който някога са ти били много близки.
- А какво се е случило че да се намразите?
- Това е дълга история. Докажи се че можем да ти вярваме и ще ти я разкажа.
Джимин въздъхна но все пак кимна. След още час на обикаляне и малко приказки Бек реши че е време вече да го заведе при Кай. Спряха се пред кабинета на лидерът и ниският мафиот почука. Щом се чу проглушеното „влез", Бюн отвори вратата и бутна розовокосият вътре затваряйки вратата след себе си. Кай повдигна глава от документите си и двамата срещнаха погледите си.
- Кой си ти? - попита мафиотският лидер с дълбок и твърд глас. Джимин трепна за секунда но все пак запази самообладание.
- Парк Джимин. Новият ви бодигард.
....To Be Continued....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
to fall in love with your enemy [ВРЕМЕННО СПРЯНА]
Hayran KurguДа се влюбиш в врагът си е едно но да трябва да предадеш любовта си е още по-трудно. Как ли ще се справи Джимин с този проблем.