1

187 13 0
                                    

*в централата на агентите в Сеул*

- АЗ ЩЕ СЪМ КАКВО? - писъкът на Парк Джимин бе чут не само от шефът му, стоящ пред него, но и от почти целият етаж. 

Шефът му въздъхна

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Шефът му въздъхна. Очакваше тази реакция честно казано.

- Джимин стига вика. Знаеш че ако можех да го отредя на друг щях но ти си единствения на когото вярвам.

- Ами Юнги?

- Юнги е на друга мисия в Дегу.

- Техьонг?

- Техьонг е в Пусан с Чонггук.

- А Хосок?

- Хосок е ранен след последната си мисия и му трябва почивка.

- Но Намджун-хьонг....

- Хайде де Чим. Знаеш че не бих те накарал ако имах друга възможност.

Чим се загледа в шефа си и въздъхна като седна на стола срещу бюрото и заговори.

- Колко време ще продължи мисията ми?

- Докато имаме достатъчно информация за да пипнем Ким.

- Кога тръгвам?

- Днес. Внедрихме те като лична охрана на шефа. Мислиш ли че ще се справиш Чим?

- Да. Ще се постарая. Джин-хьонг знае ли че изпращаш мен?

- Да бе. Ако знаеше жив щеше да ме одере. - докато казваше това и Чим и Джун потрепериха. Не е добре човек да се изправя пред ядосания Ким Сокджин.

- Кога тръгвам?

- Днес. След час за да сме точни. Събери си багажа.

Чим кимна и бавно се изправи. Джун се изправи след него и го прегърна.

- Знаеш че се гордея с теб нали? Все пак порасна пред очите ни.

Чим се засмя и прегърна хьонга си.

- Знам Намджун-хьонг. Обещавам да се пазя и да се върна жив и здрав. Пък и ти имаш по-сложна задача. Да кажеш на Джин-хьонг къде си ме пратил.

След като каза това Чим се изкикоти и излезе от стаята оставяйки ужасения Намджун. Не бе помислил за тази част от мисията.

*в имението на мафия Ким*

Ниският блондин известен още като Бюн Бекхьон, или още стратега на мафията бе застанал пред кабинета на шефа си и въздъхвайки влезе. Там вътре, седнал на огромното бюро в центъра на стаята бе не кой друг а самият Ким Джонг-ин или за приятелите си Кай. 

- Какво искаш Бек? - попита шефа му без да отделя поглед от документите си

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Какво искаш Бек? - попита шефа му без да отделя поглед от документите си.

- Дойдох да ти кажа че новия ти бодигард ще е тук скоро. Според проучването е много точен и умее да си държи устата затворена.

Кай въздъхна и погледна към Бекхьон кимайки.

- Щом пристигне го разведи и му обясни правилата. Не искам грешки отново. - Щом получи кимане от Бюн, кимна и отново заговори. - Свободен си. Щом гаджето ти се прибере от мисията си му кажи да дойде в кабинета ми.

- Както наредиш шефе. - след като каза това се поклони и излезе оставяйки шефа си сам в големия офис. 

Ким въздъхна и погледна към прозореца затваряйки си очите за секунда. 

- Нов бодигард а? Интересно. Да видим този колко дълго ще издържи.

След което продължи с документите си. Бъдещето криеше изненади. И за него и за скъпия ни Джимин. Но въпросът е какви.

to fall in love with your enemy [ВРЕМЕННО СПРЯНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora