5

77 10 0
                                    

След вечеря Кай и Джимин останаха сами в кухнята. ЧанБек се изнизаха напълно, но преди да го направят хвърлиха един мазен поглед на Кай, а Чан му смигна. В този момент Кай искаше да ги удуши и честно планираше да ги застреля. Добре че Джимин бе зает да мие чинии и не им обърна внимание. Щом вече ги нямаше Кай се обърна изцяло към Чим и се облегна на плота до него.

- Не е нужно да ги миеш. Има кой да го направи.

- Учили са ме да чистя след себе си. Затова ще ги измия.

- Научили са т добре. - Чим се изненада от следващите действия на Ким. Великият шеф на една от най-опасните мафии взе кърпата и започна да подсушава вече измитите чинии. Чим го погледна сякаш му е пораснала втора глава, което не остана незабелязано от Кай. - Какво?

- Нищо просто..... не си такъв за какъвто те смятах.

- Какъв? Психопатичен лунатик убиващ наред?

- Ами общо взето да, това очаквах.

- Ами опитвам се да не бъда такъв какъвто всички ме мислят. Дали съм убивал? Да. Разкайвам ли се? Само за някои. Губил ли съм. Да и то много. Опитвам се да бъда най-добрия за хората си. Другите може да ги е страх от мен или да ме мразят но не ми пука.

Без да казва нищо Чим просто го прегърна. Макар и сам да не знаеше защо. Но щом Ким отвърна на прегръдката, Чим бе на седмото небе.

Г.Т.Чим

В обятията му е толкова топло и приятно. Чувствам се.... защитен. Лудост е. Познавам го от ден, а имам чувството, че мога да му споделя всичко. Но.... той е мишена Джимин. Стегни се. Та той е врагът. Какво ми става. Ако Намджун-хьонг ме чуе край с мен. Защо? Защо имам пеперуди в стомаха около него?

Г.Т.Н.

След малко Чим и Кай се отделиха от прегръдката си и се гледаха право в очите. Чим бе леко червен но за негово щастие Кай реши да не го повдига на въпрос. Може би защото собствените му мисли не можеха да се подредят в момента.

- К-Къде ще с-спя? - обикновено никога, пред никого не е заеквал и това му състояние учуди и самото мочи.

- В моята стая. - монотонно каза Кай. Не искаше да показва и грам емоции защото го бе страх от собствените му емоции. - Нали си мой бодигард. Трябва да сме в една стая. Но спокойно. Ще си имаш собствено легло.

Чим кимна не смеещ да гъкне. Мисълта че ще е в една стая с неземно красивия лидер го побъркваше. Ако Намджун само знаеше на каква мисия го праща дали наистина щеше да избере точно него?

- Д-добре.

Кай му се усмихна лъчезарно. Харесваше му да вижда червените бузи на красавеца пред него.

- Хайде. Да се качваме.

Чим само кимна и последва високият кореец. Чудеше се какво ли предстоеше.

....To Be Continued.... 

to fall in love with your enemy [ВРЕМЕННО СПРЯНА]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin