10

71 6 0
                                    

- Ъгххх. - изръмжа Крис тръгвайки пак нагоре към стаята си.  - Трябваше да се усетя че само ти си толкова глупав да вдигаш толкова шум през ноща. Хайде Тао. Тук няма нищо интересно.

Тао мълчаливо последва Крис хвърляйки един последен поглед на Сехун. Щом си бяха вече в стаята вратата се Трявна и заключи известявайки всички долу че Крис не бе в добро настроение заради събуждането.

- Слънчев както винаги. - подигра се Сехун.

- Точно ти ли намери да го кажеш. - въздъхна Бекхьон и също тръгна нагоре към стаята си.

- Добре дошъл обратно. - измърмори полу сънения Чаньол и тръгна нагоре след половинката си.

Как и Сехун се загледаха един в друг без да обелят и думичка. Чим се загледа в Сехун не знаейки как да реагира. Връхлетя като потенциална опасност но момчетата се държаха с него по-скоро като потенциална досада. Но погледа на Чим не остана незабелязан и от самия Сехун който накрая премести погледа си върху джуджето иззад Кай.

- И кой е това ако смея да попитам.

- Парк Джимин. Новия бодигард на шефа ти. - представи се копито с лек поклон. - А вие сте?

- Бодигард? Ти? Щом казваш. Аз съм О Сехун. Едно от кучетата на Кай. Приятно ми е джудже. Само да вметна ако искаш истинско забавление нощем ела в моята стая. - самодоволно му смигна Сехун което не остана незабелязано от Кай.

- Още не си се прибрал а вече се правиш на интересен. Лягай си. Утре сутринта искам доклада ти за мисията. И се облечи мамка му. Това да не ти е публичен дом. - заповяда му Кай и хвана ръката на Джимин замъквайки го нагоре оставяйки Сехун зад себе си да ги гледа с любопитен поглед.

Щом чу затварянето на вратата след Кай, Сехун се подсмихна.

Г.Т.Сехун.
Интересно. Май съм изтървал доста неща. Но този новия изглежда с доста привилегии. Интересно ми е ако си поиграя с него колко ли ще ядосам Кай? Предполагам, че ще трябва да разбера. Хехе.

to fall in love with your enemy [ВРЕМЕННО СПРЯНА]Onde histórias criam vida. Descubra agora