Вечерята им мина.... странно. В началото беше тихо и момчетата почти не си проговориха. Но кой можеше да устои на Джимин. Благодарение на него момчетата се отпуснаха и даже се разприказваха.
- И ми казваш че Кай наистина е бил облечен в рокля? - попита Чим смаяно и все още не вярващ. Смехът напираше да излезе от него.
- Даааа. Най-якия спечелен бас на света. Даже мога да се закълна че има снимки някъде. - засмя се Тао. До него Крис само гледаше цялата ситуация с усмивка. Радваше се да види щастието в очите на Тао.
- Няма снимки. Ти така си мислиш. Разкарах всичките копия. - ухили се Кай който до сега ги гледаше мълчаливо. Не му харесваше да го излагат пред Джимин. Но пък и се радваше че приятелите му все пак се отпуснаха малко, и че Джимин бе щастлив.
- Ти така си мислиш. - предизвикателно му се усмихна Чаньол.
- М-моля.
- Шумин запази снимката. - ухили се Крис. През цялата нощ говореше много рядко и повечето пъти само ако някой му зададеше въпрос. Беше си цяло чудо за Джимин но другите изглеждаха удобно с това. Освен Кай който изгледа Крис на кръв.
- Ще пратя Шумин на мисия сам другия път за наказание.
- Че той вече е сам в Китай. - напомни му Тао.
- Това не пречи. - сви рамене лидера им.
- Няма да го наказваш. - скара му се Джимин. - Не и преди да ми даде снимката ти.
- ХА. - извикаха Бек и Тао и си дадоха пет.
- Щом си дойде Шумин можем да идем някъде аз, Бекончо, ШуШу и ти Джимини. - ухили се Тао
Чим само се усмихна. Лъчезарно. Чувстваше се щастлив че момчетата го каниха. Сякаш бяха приятели от години а не сякаш се познаваха от години, а не от няколко часа.
- Защо без нас? - учуди се Чан, а Крис и Кай кимнаха.
- Как защо. Защото ще пречите. - засмя се Бек.
‐ Не е вярно. - защитиха се момчетата а Джимин се засмя.
- Не се карайте момчета. Но съм на страната на Тао и Бек. Съжалявам. Солидарност.
Другите изпротестираха а Бек и Тао пак си дадоха пет и така нощта продължи в смях и забавление. Накрая двете двойки се качиха в стаите си а Джимин и Кай останаха в кухнята за да мият чинии. Е Джимин искаше да ги измие сам но Кай се възпротиви учудвайки другите 2 двойки. И ето ги сега двамата стоящи един до друг в удобна тишина. Кай миещ чиниите, а Джимин подсушаващ и прибиращ ги в шкафа.
- Хареса ми. - заговори Кай нарушавайки мълчанието.
- К-кое?
- Факта как дойде преди ден а вече предразположи хората ми да се отпуснат и пак да са нормални. Това ми харесва.
- А те защо.... защо сега са такива?
- Аз.... не ми се говори за това. - въздъхна Кай.
Чим не издържа и го прегърна. Знаеше какво е да ти тежи нещо на да си мълчиш. Затова и искаше Кай да знае че не е сам.
Кай се отпусна в прегръдката. Чувстваше се толкова добре. Но разбира се някой му прекъсна спокойствието като отвън се чу силен шум. Кай веднага скочи пред Джимин и двамата влязоха в хола, а от стаите горе връхлетяха Крис и Чаньол с готови пистолети и следващите ги Бекхьон и Тао също готови за бой. Но щом вратата се отвори и разкри носителя на шума и 4мата мафиоти въздъхнаха дълбоко. Там стоеше мъж, без риза, гледащ нахално всички. Кай въздъхна а Бек проговори с досада в гласа си.
- Сехун.
- Йо.
KAMU SEDANG MEMBACA
to fall in love with your enemy [ВРЕМЕННО СПРЯНА]
Fiksi PenggemarДа се влюбиш в врагът си е едно но да трябва да предадеш любовта си е още по-трудно. Как ли ще се справи Джимин с този проблем.