- Ти си новият ми бодигард? Пхахахаха. Какво си е мислел Бекхьон мамка му. - силно се засмя Кай.
Преди да каже още нещо Джимин си извади пистолета и стреля на сантиметри от главата на Кай.
- Пак ми се изсмей и няма да пропусна. - изръмжа му Джимин и силно удари бюрото поглеждайки право в очите на Кай.
Кай пък се подсмихна и го погледна предизвикателно. Охраната заедно с Бекхьон нахлуха въоръжени но останаха учудени от гледката пред себе си.
- Какво стана мамка му? - изръмжа Бек оглеждайки обстановката.
Без да отделя поглед от Джимин, Кай заговори на охраната си с твърд и груб глас който накара нещо в Джимин да трепне но нямаше да си го признае. Никога.
- Всичко е наред. Излизайте.
- Но... - запротестира Бек но бе отрязан от Кай който го погледна само за секунда след което погледна отново към Джимин
- Веднага. Това е заповед. И заключете.
Бек въздъхна но все пак излезе последван от охраната. Щом чу щракането на ключа Кай се подсмихна и се изправи заставайки пред Джимин. Хвана го за кръста и го издърпа по-близо до себе си. Чим отново трепна.
- Добре принцесо. Стиска ти. Харесва ми. Добре дошъл в екипа.
- Благодаря шефе. - предизвикателно му се усмихна Чим. След малко Кай му духна в лицето след което го пусна и се върна на стола си.
- От теб се иска да си постоянно до мен. Ще се справиш ли?
- Пробвай да ме спреш.
След като каза това Чим си дръпна единия стол и седна до Кай. Ким го погледна за секунда и му се усмихна почти незабележимо преди да погледне към документите си. И двамата го усетиха. Вълнение когато се погледнеха. Щеше да стане интересно.
*отвън кабинета*
Бек въздъхна и тръгна по коридора влизайки в стаята си. Чан бе легнал на леглото, а бек тихичко се доближи и легна върху гърдите му.
- Какво има любов? Нещо май си умислен? - попита Чан целувайки главата на партньора си.
- Новият охранител на Кай..... - започна Бек и си спечели объркания поглед на обичната си половинка. - Май няма да му остане само бодигард.
За секунда Чан не разбра за какво става дума но после реализацията го удари силно и любопитния му поглед бе заменен от досада.
- Не отново моля те.
- Да ги беше видял преди малко. Изглеждаха като двойка от години. Мисля..... мисля че този път ще е различно.
- Дано си прав любов. Той има нужда от това.
- Всички имаме.
....To Be Continued....
CZYTASZ
to fall in love with your enemy [ВРЕМЕННО СПРЯНА]
FanfictionДа се влюбиш в врагът си е едно но да трябва да предадеш любовта си е още по-трудно. Как ли ще се справи Джимин с този проблем.