Bir cumartesi akşamıydı. Otobüsten indiğimde durağın karşısındaki yeni açılan pastaneyi gördüm. Çok hoş bir yere benziyordu.
Yeni yerleri keşfetmeyi severdim. Hem yorucu bir gün geçirmiştim. Biraz tatlı fena olmazdı.
Adımlarımı hızlandırıp dükkanın önüne doğru yürüdüm.
...
Kendimi dükkanı keşfetmeye o kadar kaptırmıştım ki yaklaşık 5 dakikadır köşede beni izleyen adamı fark edememiştim. Göz göze geldiğimizde,
"İyi akşamlar ben j-hope, yardımcı olmamı ister misiniz?" demesiyle irkildim.
Etkileyici bakışları olan biriydi. Üstüne giydiği önlük ona çok yakışmıştı.
Y/n: "Hayır teşekkürler, birazdan karar vereceğim."
Gülümseyerek yanıma yaklaştı.
"Çok tatlısın biliyor musun?"
Nefesini hissedebileceğim kadar yakın duruyordu."İstersen hepsinden denetebilirim sana." Son cümlesini fısıldayarak söylemesi tahrik olmama yetmişti.
Bir çileği çikolata şelalesine batırıp dudağıma yanaştırdı. Neden olmasın?
Dudağımı ısırdım ve çilekten bir ısırık aldım.Y/n: "Mmmm"
Yerken gözlerini dudaklarımdan ayırmıyordu. Öyle güzel bakıyordu ki dayanamayıp dudaklarını dudaklarımla buluşturdum.
Neye uğradığını şaşırmıştı. Başta karşılık vermese de sonrasında o da sertçe öpmeye başladı.Kalbim duracak gibi olmuştu. Kollarımı boynuna dolamamla beni kucağına alıp duvara itti.
Dakikalarca bu şekilde öpüştük. Dil hareketleriyle beraber daha fazlasını istememe neden oluyordu. Bedenini hissetmek istiyordum. Kendimi kaybettiğim bir anda elimi penisine doğru indirip sertçe sıktım. "Seni istiyorum."
Doğruca dinlenme odasına gittik. Vardığımızda kapıyı kapatıp onu koltuğa doğru ittim. Üstüne oturup sürtünmeye başladım.
"Ahhh, zevkle y/n."
Sözleri beni daha da hızlandırmıştı. Her hareketimde daha da şişiyordu. İkimizde zevkten deliye dönmüştük.
Tişörtünü yukarıya doğru sıyırıp vücudunu hissettim. Üstünde daha sonra baktığında beni hatırlayıp azacağı izler bırakmak istiyordum.
Kaslarını ve boynunu emmeye başladım. "Mmhh."
Vücudunu yalamamdan o da zevk alıyordu. Boynunda morluklar oluşuncaya kadar devam ettim.
Beni daha da arzulayıp becermek istemesini sağlamak istiyordum. Pantalonunu boxerıyla beraber indirdim. Penisini dudaklarımın arasına alıp sulu sulu öptüm.
"Devam e-et"
Saçlarımdan çekip beni penisine bastırdı. O inledikçe da istekli yaladım. Zevkten kuduruyordu.
"G-geliyorum ahhhm, h-hepsini yut y/n tadıma varmanı istiyorum."
Fışkıttığı menilerin tamamını yaladım.Ben de hiç birini ziyan etmek istemiyordum zaten.
Bu sırada çıkardığı sesler ve hızlanan nefesi vajinamın sulanmasına neden olmuştu.
Onu içimde istiyordum. Aç aç baktım.Mesajı almıştı. Beni soyup vücudumu yalamaya başladı.
Göğüslerinden vajinama inmesiyle deliye dönmüştüm. Dil darbeleri sularımı akıtmama neden oluyordu. Dilini daha da içeriye ittirdi.
"Ahhh! h-harikasın mmmh."
Dairesel hareketleri beni çıldırtmıştı. Ne yaptığını çok iyi biliyordu.
İyice sulandığımda boşalmamı beklemeden penisini içime ittirdi.O kadar suluydum ki hiç acı hissetmemiştim. Yalnızca zevk alıyordum. İçimde daha da hızlandı. İnlemelerimiz odada yankılanıyordu.
"V-vajinan o kadar iyi ki, h-hiç çıkmak i-istemiyorum içinden."
Çok hızlanmıştı.
Her girip çıktığında kuduruyordum."Ahh b-boşalacağım!"
İkimiz de aynı anda boşalmıştık. İçimden çıkıp dudağıma yapıştı.
Nefesini vererek konuştu. "Bu son olmasın lütfen müthişti y/n, beni şimdiden kendine bağımlı ettin."
"Artık favori tatlım sensin j-hope, bırakmam seni."
Iy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts ile Hayal Et "One Shot" Smut
FanfictionYazdığım tüm "one shot" smutlar tek bir yerde toplandı :) Ot7 Ship Ship ship Sevişmek sevişmek sevişmek