SEN, BEN
ÇIPLAK
ISLAK
VE SEKSİ
KÜVETTE SEX KÜVETTE SEX
KÜVETTE SEXMerdivenleri çıkıp dairemin önüne geldiğimde bir çift erkek ayakkabısı gördüm. Bunlar Jin'e aitti.
Jin, gelmiş miydi?
İşi için şehir dışındaydı. 3 haftadır birbirimizden ayrıydık.
Bugün geleceğine dair hiç bir şey söylememişti. Ne de olsa sürprizleri seven bir sevgilim vardı.
Anahtarı çevirirken heyecandan ellerim titriyordu.
"Jin?"Ses yok.
"Sevgiliim?"
Yine sessizlik.
Üzerimdeki fazlalıklardan kurtulup odama doğru ilerledim.Yatağımın halini görünce kıkırdadım. Üstü tamamen güllerle kaplanmış, odamın banyosuna doğru bu çiçeklerden döşenmişti. Jin'in burada olduğundan emindim.
"Aşkım neredesin?"
Güldüm. Odamı ne hale çevirmişti böyle? Etrafı şaşırmış bir şekilde dolanıyordum.
"Hey saklambaç mı oynuyoruz yoksa?"Banyonun kapısını açtım. İçeriye gireceğim sırada bir çift kol arkadan belimi sarıp kendine çekti. Bunlar Jin'in kollarıydı. Bir tanecik sevgilimin.
"Sobe."
Mutlulukla bağırdım.
"Jinn! Gelmişsin," O kadar sıkı tutuyordu ki. Hareket bile edemiyordum.Enseme, ardından boynuma öpücükler kondurdu.
"Geldim bir tanem. Seni o kadar özledim ki. Günlerdir bugün için yanıp tutuşuyorum."Beni döndürüp duvara yasladı. Gözlerini gözlerimden ayırmadan yatağı işaret etti.
"Bak bu güller. Hepsi senin için." Saçlarımı okşarken başını eğip hizama geldi.
"Sen de beni özledin mi aş-"Lafını tamamlayamadan dudaklarına yapıştım. Onu özlememe ihtimalim var mıydı gerçekten? Şapşal adam.
Sertçe dudaklarını öpmemle bedenimi daha sıkı kavradı.
Bu hissi özlemiştim.
Öpüşürken bir yandan da kalçamı sıkıyordu. Dokunuşlarına bağımlıydım. Onunla geçirdiğim her dakika daha fazlasını istiyordum.Yavaşça dudaklarımızı ayırıp nefesini boynuma verdi. Fısıltıyla konuşuyordu.
"Y/n bugünü asla unutmayacağız." Boynumu öpmeye devam etti.
"Ben seni aklımdan hiç çıkaramıyorum ki zaten sevgilim."
"Bu sefer farklı olacak," Yüzündeki muzip ifadeyle kolumdan tuttu.
"Gel."Beni banyoya doğru sürükledi.
Burayı da hazırlamıştı. Her yer yatağın üstü gibi gül yapraklarıyla doluydu.
Kokulu mumlar ve jellerle donatılmış küvet de tam karşımızdaydı.Jin'e dönüp yaramazca ellerimi göğüsünde gezdirdim.
"Ahh y/n sana dayanamıyorum."
Elbisemin fermuarını aşağıya doğru çekip beni soydu. "Tek bir dokunuşun bile beni çıldırtıyor."Dudaklarımı hafifçe öpüp sütyenimi de çıkarttı.
Bunu defalarca yapmış olsak da birbirimize her dokunduğumuzda ilk günkü heyecanımıza kapılıyorduk.
Onu tekrar öpmek için yeltendim. Dudağıma küçük bir öpücük kondurup geri çekildi.
"Bekle. Dahası var sevgilim," Yavaşça kapıyı kapattı.
Birden kapkaranlık banyonun içinde kaldık.
"Jin?"
"..."
Yine ortadan kaybolmuştu. Kıkırdadım.
"Bugün bana sürpriz yapma günün anlaşılan."Bir anda tekrar ışık açıldı. Banyo kırmızı loş bir ışıkla aydınlatılmıştı. Jin çırılçıplak, ağzında bir gül ile karşımda duruyordu.
Gülü kendi dudaklarından saçlarımın arasına yerleştirdi."Benim kadar yakışıklı bir adama hayır diyemezsin değil mi?"
"Sence bu mümkün mü?"Bileklerimden tutup beni küvete doğru çekti. Küvetin içinde tekrar öpüşmeye başladık. Haftalarca hiç bıkmadan onunla burada kalabilirdim. O kadar güzel öpüyordu ki beni. Kendimi bulutlarda hissediyordum.
Dudaklarımdan ayrılıp vücudumu emmeye başlamasıyla daha da deliye dönüyordum.
Beni yatırıp suyun altına girdi. Oradan vajinamı emiyordu. Dudaklarıyla her vantus hareketinde odaya inlemelerimi bırakıyordum.
Biraz sonra bitkisel kokuların harmanlandığı bir jeli eline sıktı.
"Sana masaj yapmamı istemez miydin y/n?"
Başımla onayladım. Ellerini önce göğüslerime sonra vajinama doğru kaydırdı. Vücudumda gezinmesi içimde kıpırdanmalara sebep oluyordu.
Tüm bedenimi uyardıktan sonra eline biraz daha jel sıkıp iki parmağını birden vajinama soktu.
"Ahhm j-jin!" Canım çok yanmıştı. "Üzgünüm y/n, dayan. Birazdan çektiğin acıya değecek."Hızlanmasıyla zevk almaya başlamıştım. Ancak yetmiyordu.
"J-jiin zamanı g-geldi."
Hemen üzerime çıkıp penisini vajinama konumladı. Bir anda içime girmesiyle inledim.
"Ahhh!"
Her giriş çıkışında küvetteki sular da bizimle çalkalanıyordu.
"Mmmh y/n!"
O kadar zevk alıyorduk ki çıkardığımız seslerin şiddeti umrumuzda bile değildi.
Git-gel yaptıkça sular dışarıya taşıyor ben de zevkten kuduruyordum.
Bir saat boyunca buna devam ettik. Sonunda içten bir rahatlamayla ikimiz de doruk noktasına ulaştık.
İçime boşaldıktan sonra çıkıp kendini geriye doğru attı.
"Ahhh y/n her gün, her dakika bugünü beklememe değmiş. Sen harikasın."
Küvetin tıpasını açıp suların akışını izledim. Ve kendimi Jin'in kollarına bıraktım.
"Bugünü gerçekten unutulmaz hale getirdin sevgilim." Dudaklarını öptüm.
"Seni seviyorum."
"Ben de seni. Her şeyden daha çok. Çok çok seviyorum.~son
İlham perim💖🧚♂️
Deli gibi bi' şey oldum aşkından, isterdim ince belini saran o kemer olsam, ben
Hatta aşkından o kadar deli oldum ki çok isterdim
Seviştiğimizde kasıklarından akan o terler olsam, benEsrar, içki, alkol, viski
Sen, ben, çıplak ve ıslak, seksi
Küvette seks, küvette seks
Küvette seks, küvette seks
Küvette seks, küvette seks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts ile Hayal Et "One Shot" Smut
FanficYazdığım tüm "one shot" smutlar tek bir yerde toplandı :) Ot7 Ship Ship ship Sevişmek sevişmek sevişmek