Sonunda aradığım elbiseyi karşımdaki Gucci vitrininde bulmuştum. Hızlı adımlarla mağaza kapısına doğru yöneldim, içeriye girdiğimde kimse yoktu. Ben reyona doğru ilerlerken birinin geldiğini duydum. O tarafa döndüm. Yaka iğnesinden adının Taehyung olduğunu anladım. Çok yakışıklı bir adamdı, etkilenmiştim. Beğendiğim kırmızı elbiseyi alıp kabinde giydim. Gerçekten çok hoş ve iddalıydı. Taehyung'un da görmesini istediğim için bir de mağaza aynasından bakmak istedim. Aynaya doğru yürürken göz göze geldik. Beni baştan aşağı süzdü. Onun da benden etkilendiği her halinden belli oluyordu. Yaklaştı. "Yardımcı olmamı ister misiniz bir beden küçüğünün daha iyi duracağından eminim." Bunu söylerken eteğimi düzeltir gibi yapıp bacaklarımı ellemişti. Dokunuşları beni adeta yakıyordu. Heyecandan konuşamamıştım, başımla onayladım. Denemek için elbiseyi aldım. Tekrar kabine girdiğimde kapıyı kapatacakken bir el bunu engelledi. Karşımda onu gördüm. "Seni izlemek istiyorum." Boynuma doğru sıcak nefesini vererek tekrar konuştu: "Beni inanılmaz tahrik ediyorsun.."
Y/n:"Sadece izlemek mi istiyorsun?" Onu omzundan tutup içeriye çektim.
"Hayır ıp ıslak etmek istiyorum.."
Kapıyı kilitledikten sonra kollarımı boynuna dolayıp dudaklarını öpmeye başladım. Beni duvarla arasına alıp öpüşmeye devam etti. İşin içine dilimizi de katınca daha da zevk alıyordum. Devam ederken bir yandan da elbisemi çıkardı. Göğüslerimi avuçlarken öpüşmeye devam ediyorduk. Dudaklarımdan ayrılıp göğüslerimden vajinama kadar sulu bir yol çizdi. Diliyle beni becermeye başladı. Öyle istekli yalıyordu ki daha önce hiç böyle hissetmemiştim. Boşalmama çok az kalmıştı.
Y/n: "a-ahm! tae ç-çok iyisin geliyorum-mh!!" inlemelerimi bastırmak için eliyle ağzımı kapadı. Ayağa kalkıp kulağıma eğildi.
"Şşşt rahat dur kızım yakalanmak mı istiyorsun, o kadar mı zevk aldın benden?" Sırılsıklam olmuş halime bakarak sırıttı. "Sıra sende y/n, terlet beni"
Onu deli gibi arzuluyordum. Omuzlarından tutup duvara yasladım. Boynunu emerken bir yandan da gömleğinin düğmelerini çözüyordum. Üstünü tamamen soyduktan sonra boxer ile beraber pantalonunu da indirdim. Dimdik penisini ağzıma alıp emmeye başladım. Çıkarttığı sesler beni daha da azdırıyordu. Şehvetle yalıyordum, yavaş yavaş köküne kadar ilerledim. "A-ah mmmh y/n dur b-boşalmak üzereyim." Yalamayı bırakıp dudağına öpücük kondurdum.
Y/n: "Becer beni Taehyung"
Kabindeki oturağa oturup beni kucağına aldı. Penisini konumlayıp bir anda içime girdi.
Y/n: "Aaa-hh Tae l-lütfen yavaşş ol" Kalçamdan tutup zıplatmaya başladı. "Sabret bebeğim zıplamaya başla çok zevk alacaksın" Dediğini yaptım, bir süre sonra aldığım haz doruk noktasına yükselmeye başladı. İçimde daha da ilerlesin, şişsin istiyordum. Duvardan da destek alarak git-gel yapmaya devam ettik. Tarif edilemez biz rahatlamayla aynı anda boşaldık. İçimden çıktı. "Ahh y/n sen harikaydın uzun zamandır bu kadar iyi hissetmemiştim." Ona sımsıkı sarılıp boynunu öptüm.
Y/n: "Harika olan sensin sevgilim." Gözlerime bakarak gülümsedi. "Sevgilin ha, işte bunu sevdim.."WTF yaniiğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts ile Hayal Et "One Shot" Smut
FanficYazdığım tüm "one shot" smutlar tek bir yerde toplandı :) Ot7 Ship Ship ship Sevişmek sevişmek sevişmek