Namjoon ile ilk defa kendi evimize çıkmıştık. Kendisi üniversiteden yakın arkadaşımdı. İkimiz de yurtta kalmak istemediğimiz ve ayrı evlere çıkmak da pahalıya patlayacağı için bir süre beraber yaşamaya karar vermiştik.
O beni yalnızca arkadaşı olarak görürdü ancak ben onunla farklı şeyler düşünüyordum. Her hareketi çekici gelmeye başlamıştı. Bu kadar yakışıklı bir adamla aynı evde yaşarken aklıma nasıl birlikte olma fikri gelmeyebilirdi ki?
Onu elde etmek istiyordum. Bir süredir bunu fark etmişti ancak karşılık vermiyordu. Ama aklıma koymuştum. Beni bir arkadaştan fazlası olarak görecekti...Namjoon spor salonuna gitmek için evden çıkalı çok olmamıştı. Eve geldiğinde onu bekleyen süprize vereceği tepkiyi merak ediyordum.
Spor yaparken dinlemeyi en sevdiği şarkı "34+35"'di. Sevişmek de bir spordu nasıl olsa. Telefonumu sürekli o çalacak şekilde ayarlayıp odama koydum.
Üzerime yeni aldığım siyah geceliğimi giydim. Saçlarıma biraz şekil verip dalgalı bıraktım. Beni bu halde gördüğünde şoka gireceğinden emindim.
Eve çıktığımızdan beri ayıcıklı pijamalarımı üstümden çıkarmıyordum, benden etkileneceği bir yanım yoktu. Ancak şimdi harikaydım.
Rujumu da süreceğim sırada kapıdan tıkırtıların geldiğini duydum. Evet nihayet gelmişti. Beni reddedemeyeceğini biliyordum ancak yine de heyecandan ölecek gibiydim.
Hızlı adımlarla kapıya yöneldim. Beni gördüğü sıradaki yüz ifadesi her şeyi açıklıyordu. Gözleriyle baştan aşağı süzdü. Garip bir durumun içindeydik. Tek kelime edemedi. Tişörtünden tutup kapıyı kapadım. Etkileyici bir ses tonuyla fısıldadım,
Y/n: "Hoşgeldin, nasıl olmuşum?" Gözlerime bakamadan konuştu,
"Ne yapmaya çalışıyorsun y/n? Biz yalnızca ev arkadaşlarıyız."
Ellerimi boynunda ve göğüsünde gezdirirken onun da beni arzulamasını istiyordum,
Y/n: "Biliyorum ama...Daha fazlası da olabiliriz.."
Kendimi ona daha da yaklaştırdım. Arkamı dönüp kalçamı penisine doğru sürttüm. Elleriyle belimden tuttu. Çok zevk almıştı.
"Karşı koyamıyorum sana.." Devam ettim. Eşofmanını aşağıya doğru indirdi. Ben de tişörtünü çıkarttım.
"Y/n bunu gerçekten istiyor musun? Çünkü ben dünden razıyım." (ben galiba çok porno izlemişim sjsbkssbjsdhk)
Dudaklarına sıcak bir öpücük kondurdum.
Y/n: "Her şeyden çok istiyorum." Ellerini kalçamda birleştirirken kollarımı boynuna doladım. Beni odasına götürüp yatağa bıraktı.
"Bu şarkı.., demek 69 seviyorsun yaramaz kız."
Sırıtarak onu da yatağa çektim. Geceliğimi çıkarıp yanına uzandım.
"Mmmh, bayılırım benimle denemek ister miydin?"
Gözlerindeki parlaklığı görmemle birlikte üzerine uzanıp penisini ağzıma aldım. Ben onu emerken o da vajinamı yalıyordu. Aldığım zevk tarif edilemezdi.
Her bir dil darbesi daha istekli yalamama neden oluyordu."Ahhm g-geliyorum y/n"
Menilerini ağzıma fışkırtmıştı. Hiç kalmayana dek silip süpürdüm.
O ise bana oral yapmaya devam etti.
Bu pozisyonu daha önce denemiştim ancak Namjoonla birlikte yapmak olağanüstüydü.Diliyle yalamayı bırakıp iki parmağını vajinama soktuğunda kendimi kaybetmiştim. Daha fazlasını istiyordum.
Y/n: "N-namjoonn içime gir artık lütfen."
Beni bir anda altına alıp penisini vajinama konumladı.
"Adımı haykırmak istiyor musun y/n?" Ellerimi göğüsünde gezdirerek tenini hissettim.Y/n: "İstiyorum, hem de çok"
Bir anda içime girmesiyle çığlık attım. Gel-gitleri çok hızlıydı.İnanılmaz zevk alıyordum. Penisi giderek daha da şişiyordu.
"Ahh N-namjoon!! D-daha hızlı!"Her içime girip çıktığında yatak deli gibi sarsılıyordu. O kadar harikaydı ki boşalmama ramak kalmıştı.
Hiç bitmesin istedim.
"G-geliyorum." Bir anda boşalmamla tekrardan menilerini akıtıp içimden çıktı. Yanıma uzanıp dudağımdan öptü.
Y/n: "Ahh buna tüm gece devam etmek istiyorum namjoon."
Söylediklerim çok hoşuna gitmişti. Kahkaha attıktan sonra gözlerime baktı. Tekrar öpüştükten sonra konuştu.
"Gün doğana kadar devam edelim."
~🔥Selaam :D yeni bir smutla karşınızdayım😜 Namjoon'un spor yaparken gerçekten de 34+35 dinlediğini söylediğini biliyor muydunuz😂favori şarkısıymış. Bilirsiniz ingilizceside çok iyidir kendisinin mdvckdbckdk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts ile Hayal Et "One Shot" Smut
FanficYazdığım tüm "one shot" smutlar tek bir yerde toplandı :) Ot7 Ship Ship ship Sevişmek sevişmek sevişmek