⚠️Uyarı: Bu hikaye yüksek miktarda kocacım unsuru barındırmaktadır.⚠️
Cringe hissedebilirsiniz efenim, merak etmeyin çok doğal bir yan etki~Yorucu ve bir o kadar da eğlenceli düğünümüz biteli üç saat olmuştu.
Herkesi uğurladıktan sonra sevdiğim adamla otel odamızın önünde baş başa kalmıştık. Canım kocam Suga ile...
Anahtarı çevirirken heyecandan titreyen ellerini fark etmiştim. Benim de dizlerim titriyordu onunla beraber. Ne de olsa ilk gecemizdi. İlk defa birlikte olacağımız gece..
Hem biraz utanıyor hem de birbirimizi istiyorduk. Ancak aramızdaki bağ çok güçlüydü. Utancımızı ilk geceden yeneceğimizi hissediyordum.
Odaya girip yatağın halini görünce ikimiz de kıkırdadık. Çarşaflardan öpüşen iki kuğ bizi karşılamıştı. Otelin yeni evli çiftler için hazırladığı dekordu anlaşılan.
Şimdi buna beraber gülmek iyi hissettirmişti.
Suga arkamdan kollarıyla sıkıca belimi sardı."Bir tek seninleyken hayattan zevk aldığımı hissediyorum sevgili karıcığım." Kulağıma doğru fısıldadı. "Seni çok seviyorum."
Boynumu öpmesiyle gülmüştüm. "Ben de seni çok seviyorum kocacığım,"
Kendimi ona çevirip kollarımı boynuna doladım. Gözlerimi gözlerine kenetledim. Ve bir anda ikimizin de bakışları dudaklarımıza kaydı.
..
Yavaşça öpüşmeye başladık. Bu dudaklara sonunda kavuşmuştum.Başta hızlı olmasak da şimdi gecenin ateşli büyüsüne kapılmıştık.
Öpüşürken dudaklarımız yanıyordu adeta. Dillerimiz de şehvetlendiriyordu bizi.
Uzunca süren öpüşmelerimizin ardından beni tutup yatağa bıraktı."Sevgilim, yorgunsan anlarım. Sadece sarılarak da geçirebilirim bu geceyi." Tekrar dudaklarımı öptü. "Yeter ki benimle mutlu ol."
Bir kez daha anladım...
Doğru adamla evlenmiştim.Ancak kalbim onun için deli gibi çarparken yorgunluğumu nasıl hissedebilirdim ki?
"Suga,"
Kolundan tutup onu da yatağa çektim.
"Sevgilim?"Ellerimi göğüsüne bastırdım. Tahrik edici bir tonda konuşuyordum. "Bu gece kocamı istiyorum."
Hemen gözleri parlamıştı , güldü. "Bu yaramaz kadını seviyorum işte."
Yatağa çıkıp beni kucağına aldı ve bacaklarımı yavaşça okşamaya başladı.
Ben onun gömleğinin düğmelerini çözerken o da düğünden sonra üzerime geçirdiğim elbisemin askısını aşağıya indirmişti.
Omzumdan başlayarak boynuma kadar sulu öpücükler kondurdu bedenime.
Seni seviyorum diye fısıldadıktan sonra dudaklarımızı tekrar buluşturdu.Şimdi daha istekli öpüyorduk birbirimizi. Serçte, adeta sömürerek.
Onu öperken ellerim saçlarındaydı.
Sanki vücudundaki her noktayı dokunarak keşfetmek istiyordum.
Ellerimi göğüsüne bastırıp, düğmelerini açtığım gömleğinden kurtuldum. Tamamen çıplak bedeni öpmem için beni bekliyordu.
Omuzlarına bastırarak onu yatağa ittim. Altımda kalmıştı.
Bakışları şaşırmış gibiydi.
Tam göğüslerini emeceğim sırada birden gülmeye başladı. "Karımın beni bu kadar arzuladığını tahmin etmiyordum galiba."
Ben de kıkırdadım. Evet onu istiyordum. Sonuna kadar.
...
Göğüslerinden başlayıp karnına kadar sulu öpücüklerimi kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts ile Hayal Et "One Shot" Smut
Fiksi PenggemarYazdığım tüm "one shot" smutlar tek bir yerde toplandı :) Ot7 Ship Ship ship Sevişmek sevişmek sevişmek