Jungkook ile Hayal Et "School Bus" [Smut]

2.6K 27 0
                                    

Nihayet okul bitiş zili çaldı. Tören için arkadaşlarımla beraber bahçeye indik. Onlar kendi aralarında sohbet ederlerken benim gözüme servisimin başında duran genç adam çarptı. Tepeden bağladığı saçları, siyah gömleği, fit vücuduyla tam olarak beni çıldırtacak türden biriydi. Anlaşılan sadece benim dikkatimi çekmemişti. Yan sınıfın kızlarından adının jungkook olduğunu duydum. Onu kesmeye devam ederken törenin çoktan başladığını fark ettim ve arkadaşlarıma katıldım. Müdürün konuşmasının ardından hepimiz servislerimize yöneldik. Gördüğüm o yakışıklı adam da benim servisimin şoför koltuğundaydı. Kapıya doğru heyecanla yürüdüm, servis merdivenlerini çıkarkenki şaşkın bakışlarıma karşılık kafasını çevirip sırıttı. Ne kadar etkileyici olduğunun o da farkındaydı. Hemen kendimi toparlayıp en arkadaki yerime geçtim. Servisten en son inen öğrenci ben olduğum için ona yakınlaşmanın planını kuracak bolca zamanım vardı. Servisin boşalmasını bekleyecektim. Diğer öğrenciler birer birer indi. Tek ben kaldığımda aynasından beni görebileceği bir koltuğa geçtim. Eteğimi yukarı doğru sıyırarak ona firikik veriyordum. Aynada göz göze geldiğimizde bunu yaptığıma inanamadı. Servisi kenara çekip bana doğru yürüdü.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun küçük hanım, Kendinden en az 6 yaş büyük birini tahrik etmeye çalıştığının farkında mısın?"
Y/n: "Yaş farkı umrumda değil seni istiyorum jk reşit olduğuma göre istediğimizi yaşayabiliriz" Ve elimi gömleğinin içine doğru soktum. Bir an ürperir gibi oldu ancak bakışlarından onun da bunu istediği anlaşılmıştı. Arabayı tenha bir yere park ettikten sonra bana yaklaştı.
"Göster bakalım marifetlerini"
Bunun üzerine onu gömleğinden tutup en arka koltuğa oturttum. Düğmelerini çözdükten sonra karın kaslarına ıslak öpücükler kondururken tırnağımla karnına bir çizik attım.
"Ahh karın kası fetişin mi var yoksa haşin kızım?" Dudaklarımla karın kaslarında iz bırakmaya devam ediyordum.
Y/n: "mmmh :)"
Onu yalarken çıkardığı erkeksi inlemeler beni daha da azdırmıştı. O sırada pantalonunu indirip kenara fırlattı. Ben de boxerını çıkarttım. Penisi mükemmel görünüyordu kocaman ve şişmişti. Dudağımı yalayıp ağzıma aldım. Ben yaladıkça deli gibi inliyordu. Elleriyle saçlarımdan tutup beni yönlendirmeye başladı. Inlemeleri beni daha da şehvetlendirmişti. Daha istekli yalamaya başladim. Yaladıkça daha şiddetli inlemeye başladı.
"Ah-hhh y/n l-lütfen dur devam edersen ahh seni sikemeden boşalacağım m-mmh"
Yalamayı bırakıp kafamı kaldırdım. Ip ıslak terlemiş, saçları alnına yapışmıştı. Aceleyle eteğimden tutup kilodumla beraber aşağıya indirdi. Beni koltuğa yatırdıktan sonra kızlığıma ıslak bir öpücük kondurup yalamaya başladı. O bunu yaparken zevkten çıldırıyordum. Inlemelerim tüm servisi doldurmuşu. Dil darbelerini şiddetlendirmesiyle zevk sularımı akıtıyordum. O ise aynı tutkulu tavırla yalamaya devam ediyordu.
Y/n: "Ah-hh j-jungkook artık içime g-ir lütfeen ahhmm"
Başını kaldırıp sırıttı. "Zevkten kuduracaksın y/n"
Penisini içime konumlayıp beni kendisine doğru itti. Onu tamamıyla içimde hissetmek tarif edilemez bir duyguydu. Git-gellere başladığında inlemelerimiz servisi doldurdu. Hızlandıkça penisi içimde daha da şişti.
Y/n: "Aa-h jungkook ç-çook iyisin mmh"
Biraz sonra ikimiz de boşaldık. Sıcacık spermlerini içimde hissettim. Dudağıma bir öpücük kondurdu.
"Umarım hap taşıyorsundur."
Y/n: "Sen orasını merak etme jungkook hiç bir şey olmayacak"
Biraz daha öpüştükten sonra ikimiz de giyindik ardından şoför koltuğuna geçti. Evime varana kadar yiyişmeye devam ettik. Vardığımızda konuştu, "Seni hiç unutmayacağım y/n bu son olmasın"
Y/n: "olmayacak" ...

Bts ile Hayal Et "One Shot" SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin