Liseden bir kız arkadaşımın doğum günüydü..Hayır. Asla arkadaşım değildi. Düşmanımın doğum günüydü. Onun bana yaptıklarını düşündükçe öfkeden kuduruyordum. Çok sevdiğim sevgilimi ayartıp beni aldatmışlardı. Şimdi de yüzsüz yüzsüz beni partisine davet ediyordu. Tabii ki de kabul edecektim. Ondan intikam almak için mükemmel bir zamandı. Mezun olalı 2 yıl olmuştu ve ben bu süreçte çok değişmiştim. Saçlarımı boyatmış, makyaj yapmayı öğrenmiş ve fit vücuda sahip biri olmuştum. Erkeklerin ilgisi her zaman üzerimdeydi. Ama bugün daha da güzel olmalıydım. Derin dekolteli, dar ve kısa bir elbise giydim. Saçlarıma düz fön çektikten sonra iddalı bir makyaj yaptım. Aynada kendime baktığımda gerçekten iyi görünüyordum. Partinin güzeli çoktan belli olmuştu. Kiraladığım lüks araçla mekana doğru yola çıktım. Telefonda yazışırken davetli tanıdıklarımdan yeni bir sevgilisi olduğunu öğrendim. Adı Jimin'di. Kızlar gruba bir fotoğrafını attığında durumdan oldukça hoşnuttum, kaslı seksi bir vücudu vardı. Geceyi geçireceğim adam belli olmuştu, benim için kolay lokmaydı. Arabadan inip mekana giriş yaptığımda tüm gözler üzerimdeydi. Baştan aşağı süzülüyordum. O kızla göz göze geldiğimde yüzündeki kıskançlık apaçık belliydi. Beni davet ettiğine şimdiden pişman olmuştu. Yanında yeni sevgilisi Jimin vardı. Üzerindeki şık gömleği, taktığı aksesuarlar, giyinikken bile kendini belli eden kaslı vücuduyla çok yakışıklı görünüyordu.
Garsonun uzattığı tepsiden bir kadeh şarap alarak yanlarına oturdum. Bacak bacak üstüne attığımda kısa eteğim daha da yukarıya çekilmişti. Jimin gözlerini benden ayıramıyordu. Laf arasında attığım tahrik edici kahkahalar, öne eğilerek verdiğim göğüs firikiklerimle Jimin'i çıldırttığımın farkındaydım. En son küpemi düşürüp yere eğildiğimde burada duramayacak seviyeye gelmişti. Bir eliyle şişkinliğini saklamaya çalışarak tuvalete doğru gitti. Sevgilisi de neden kalktığının farkındaydı. Öfkeyle bana doğru yürüdü. Fısıldayarak konuştu, "Jimin'den uzak dur y/n senden nefret ediyorum."
Y/n: "Bana yaşattıklarını unutmadım. Aynı acıyı sen de çekeceksin."
"Bu mu yani? O aptal sevgilinle yattım diye mi? Hiç zevk almamıştım zaten sadece kendini düşünen abazanın tekiydi."
Y/n: "Yaa demek zevk almadın. Bakalım bir de ben tadayım senin olanı."
Tam bana doğru saldırıya geçecekti ki Jimin geldi. Hâlâ bana doğru bakıyordu. Açık açık vücuduma odaklanmıştı. Sevgilisi de bunu fark edince gözleri doldu. Bağırarak: "İkinizden de nefret ediyorum, ne halt yiyiyorsanız yiyin!!" Ağlayarak Jiminin bir şey söylemesini bekledi.
Jimin'in yalandan da olsa kendini beni istemediğine dair savunması gerekirdi. Ancak bunu yapamadı. Onu gerçekten azdırmıştım. Bana doğru davetkâr bir bakış attı. İntikam almanın verdiği hazla kolundan tutarak kalabalığın saşkın bakışları arasından mekandan çıktık. Beni arabasının duvarına yaslayıp konuştu: "Mmh sen nasıl birisin böyle, gülüşün bile azmama yetti." Dudaklarını bastırdı, karşılık verdim. Öpüşürken bir yandan da çıkış kapısına bakıyordum. Sevgilisi bizi görmüştü. Amacıma ulaşmıştım, geriye sadece zevk almak kalmıştı. Harika öpüşüyordu. Boynuma sokulup arabanın kapısını açtı. "Eve kadar dayanamam burada yapalım."
Y/n: "Olmaz. Benim evime gidelim."
Bileklerimden tutup kendine çekti. Şişkinliğini üzerime bastırdı. "Dayanamam demiştim."
Tam o sırada kendi kiraladığım aracı gördüm. "Dayanmak zorundasın." Kolundan tutup beraber arabaya bindim. Eve doğru giderken arka koltukta öpüşmeye devam ettik. O kadar azmıştı ki elleri de rahat durmuyordu. Gizli gizli vajinamı ellemeye devam etti. Parmağını sokmasıyla inledim.
Y/n: "Ahhhm!"
Sırıtarak fısıldadı, "Yalnız değiliz bebek, sesiz ol.."
Nihayet eve vardık. Hızlı adımlarla kapıyı açtıktan sonra beni hemen duvarla arasına alıp öpmeye başladı. Bir yandan da birbirimizi soyuyorduk. Penisini vajinama doğru sürtmesiyle inledim.
Y/n: "Ç-çok hızlısın."
Onu iterek içime girmesini engelledim. Çok acele ediyordu. Gömleğini çıkarttıktan sonra kaslarını emerek penisine kadar geldim. Ağzıma alıp yavaş yavaş emmeye başladım. O kadar zevk alıyordu ki saçlarımdan tutup beni yönlendirmeye başladı. Çıkarttığı sesler ıslanmama neden oluyordu. "Ahhh mmh y/n s-sen, sen müthişsin." Penisi git gide daha da büyüdü. Görüntüsü iştahımı kabartıyordu. Kasıklarından yukarıya doğru çıkarak karnına kadar sulu bir yol çizdim. Kaslarına dudaklarımla izler bırakıp biraz daha yukarı çıktım. Dudaklarına yapışmamla beraber beni kucağına alıp yatağa fırlattı. Başını vajinama doğru sokup diliyle daireler çizerek yalamaya devam etti.
Y/n: "mmmhh j-jimin!!"
Zevkten deliye dönmüştüm beni adeta diliyle beceriyordu. G noktamı bulmuştu. Dilini daha da ileriye ittirerek devam etti.
Y/n: "ahh devam ee-ttt"
İkimiz de terden sırılsıklam olmuştuk.Islanmış saçlarını geriye atıp emmeye devam etti. Başta nazik olan dil darbeleri zamanla haşinleşti; aç bir kurt gibi adeta vajinamı yiyiyor, tüm ağzını dolduracak şekilde vakumluyordu.
Bir an bayılacağım sandım. Tüm bedenime yayılan zevk dalgası nefesimi kontrol etmemi güçleştirdi.
Kasılmaya başladım.Bir an soluklanmak için başını kaldırdığında bakışlarımız birbirini buldu. Gözlerindeki şehvet ve kendine güven benim için son noktaydı.
Tekrar başını bacaklarının arasında gömüp dilini sıcak yuvama itmesiyle orgazm tüm bedenimi ele geçirdi.
Yanaklarım, kulaklarım, kızardı; dilim damağım, tüm vücudum alev aldı.
Ellerim onun saçlarının arasında gezerken başını kaldırmasına izin veremedim. Soluksuz kaldığı için epey zorlanıyordu ancak orgazm çok güçlüydü, ne yaptığımı bilmiyordum."Mmh y/n"
Hayatımda hiç bir şeyden bu kadar zevk almamıştım.
Orgazmın verdiği hoş sarhoşlukla kahkaha attım.
Ellerimi Jimin'in saçları arasından çekip ipek çarşafın üzerine bıraktım.
"Ahh Jimiinshiiii"
Jimin terden epey ıslanmış, zor nefes alıyordu. Bu hali nefes kesiciydi.
Bana çapkın bir gülümseme sundu.
"Bundan sonra benimsin. Benden vazgeçmen imkansız, bunu biliyorum ."
Sözlerinin ardından yanıma uzanıp sırıttı.
Hemencecik yatakta doğruldum.Penisinin ucuna ıslak bir öpücük kondurup başını ağzıma sokup çıkarttım.
Hassas olan ucunu başparmağım ile sertçe okşamamla kısıkça inledi. Çok hoşuna gidiyordu.
Sokabildiğim kadar ağzıma sokup açıkta kalan kökünü ellerimle kavradım. Tekrar sertçe çekiyordum penisini. Şişen damarları çok hoş görünüyordu.
Tutkuyla sakso çekişmin yanında saçlarımı sağa sola savurmam ve seksi duruşumla da jimin'i eğlendiriyordum.
Kalçam havada ben aşağıda küçük jimin'le tanıştık, bir süre vakit geçirdik. Ama artık sabrımız taşıyordu.Jimin de beni becermeyi iple çektiğinden dayanamadı ve,
"Ahhh Mmh."
"A-aartık,"
"İçine girmek isti-yorum y/n"
Diye bağırtılarıyla irkildim ve aniden doğruldum.
Ve ne olduğunu bile anlayamadan kendimi bu adamın önünde pozisyon almış bekler bir halde buldum.
Arkamdayken saçlarımı sertçe çekip canımı yaktı. Bir yandan göğüslerimi avuçladıktan sonra penisini vajinama konumlayıp içime girdi."Ahhhh!!"
Gözlerim doldu. Sert damarlarla çevrili o kadifemsi, yumuşak, bir o kadar da sert penisi sonunda yuvasını bulmuştu.
Başta bir anda girmesinden dolayı acı hissetsemde içimde olması beni inanılmaz rahatlatıyordu. Gel gitlerine devam etti.
Derin bir ohh çekmesiyle içimde bir sıcaklık hissettim.
Onunla beraber ikinci kez ben de boşalmıştım.
Ten uyumumuz harikaydı ve bu kesinlikle son sevişmemiz olmamalıydı.
(Onlar ermiş muradınaa biz çıkalım kerevetineeeee)
~👁👄👁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts ile Hayal Et "One Shot" Smut
FanfictionYazdığım tüm "one shot" smutlar tek bir yerde toplandı :) Ot7 Ship Ship ship Sevişmek sevişmek sevişmek