Okulun kafeteryasında oturmuş önümdeki eskiz defterime bir kaç çizik daha atıyordum. Uzun öğle arasında olduğumuzdan kafeterya oldukça kalabalıktı. Karşımdaki sandalyenin çekilmesiyle kafamı defterimden kaldırdım. Karşımda Sofia'yı görmemle yüzüm şaşkınlığa büründü. Elindeki kahvesini masaya bırakıp sandalyeye oturdu. Kalbim şu an deli gibi hızlı atıyordu. Sofia ile ben, aynı masada, halüsinasyon falan mı görüyorum? Gözleri benimkilerle buluştu.
"Başka hiç boş masa kalmamış."
"Sorun değil." Diyerek hafifçe gülümsedim.
"Çizim mi yapıyorsun sen?" Gözleri önümdeki eskiz defterine kaydı.
"Evet." Bir süre daha deftere baktıktan sonra bakışlarını tekrar yüzüme çıkardı.
"Neyse, masayı çok sarsmamaya dikkat et. Kahvemin dökülmesi şu an isteyeceğim son şey."
Olumlu anlamda bir mırıltı çıkardım. Kahvesine uzanıp bir yudum aldı. Ardından masaya geri bıraktı. Gözlerini bana sabitleyince göz göze geldik. Masaya bıraktığım kalemimi geri alıp ilgimi önümdeki tamamlanmamış çizimime geri verdim. Üstümde hissettiğim bakışlar gerilmeme sebep oluyordu. Gözlerimi yavaşça Sofia'ya doğrulttuğumda tekrar göz göze geldik. Yanaklarımın kızarmamış olduğundan şüpheliydim.
"Şey... beni mi izleyeceksin?"
"Evet."
Net cevabı gözlerimin büyümesine yol açtı. Sorgulayarak Sofia'ya baktım. Benim şaşkınlığım üzerine konuşmaya devam etti. "Ne? Çizim yapan insanları izlemeyi seviyorum. Hem neden bu kadar gerildin? Yoksa gerçekten lezbiyen misin?" Gülerek söylediği bu şey nefesimi kesti. Şoka girmiş gibi ne yapacağımı bilmeyerek bakıyordum. Hala sırıtan yüzü daha çok gerilmeme sebep oldu.
"N-ne alaka? Çizim yaparken izlenmek garip sadece... O yüzden." Masanın altından stresle okul eteğimin uçlarını sıkarken bir yandan da hiç bir şey anlamamasını umuyordum.
"Hmm... Öyle mi?"
"Evet, öyle."
"Peki, zaten gitmem gerekiyor artık."
Masadan kalktı ve bana son bir bakış atıp kafeteryadan ayrıldı. Derin bir nefes vererek rahatladım. Sofia'dan geriye tek kalan yarım bıraktığı kahvesi ve hızlandırdığı kalp atışlarımdı...
Lena: Bugün sana tuhaf davrandım, kusura bakma. 22.11
Lena: İzlenilmeye pek alışkın değilim. 22.12Sofia: İzlemeye mi alışkınsın yoksa? 22.14
Lena: Kimi? Kimseyi izlemiyorum ben? 22.15
Sofia: Fazla gerginsin ve olayları fazla büyütüyorsun. 22.16
[okundu]
Sofia: Neden görüldü attın şimdi? 23.07
Sofia: Cidden garip davranıyorsun. 23.07
Sofia: Seni bazen anlayamıyorum. 23.08Lena: Acil bir işim çıktığı için görüldü attım. 23.09
Sofia: Öyle olsun, Lena. 23.10
Sofia: Bu arada hakkında bazı şeyler duydum. 23.11Lena: Nasıl? 23.12
Lena: Ne duydun ki? 23.12Sofia: Alt sınıflar kızlardan hoşlandığını konuşuyor. 23.13
[okundu]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRUNK • gxg
Teen FictionHer şey Lena'nın sarhoş olduğu bir gece aşık olduğu kıza bir itiraf mesajı göndermesiyle başladı... ---------- 🍷DRUNK • gxg ⚡Bu kitap içeriğinde rahatsız edebilecek unsurlar içerir (Cinsellik, argo, vb.). 🏳️🌈Love is love🏳️🌈