4

538 31 0
                                    

Matematik dersinden kurtulmak için başım ağrıyor bahanesiyle revire gitmek için izin almıştım. Kendimi bildim bileli matematikten nefret etmişimdir. Revir için izin almama rağmen revire gitmeyecektim. Okul bahçesine çıkmam ile hafif rüzgar saçlarımın uçuşmasına neden oldu. Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırarak okulun en güzel manzaralı bankına ilerlemeye başladım. Banka ulaştığımda eteğimi toplayarak oturdum. Hafifçe sallanan yapraklar tıpkı slow bir müzikte dans ediyor gibiydiler.

"Görüldü kraliçesi de buradaymış."

Duyduğum sesle irkildim. Sesin sahibini çok iyi tanıyordum. Kafamı sağa çevirmem ile göz göze geldik. Bankın önünde ayakta dikilmiş beni izliyordu.

"Sofia?"

Gözlerini gözlerimden çekip bankın diğer ucuna oturdu. Aramızda bir kişinin rahatlıkla sığabileceği kadar bir mesafe vardı. Gözleri bana bakmıyor dümdüz karşıya bakıyordu. Hala karşıya bakmaya devam ederken dudakları aralandı.

"Dersten mi kaçtın?" Tok sesiyle mimiksiz yüz ifadesini bozmadan konuşmuştu.

"Evet, sen?" O karşıya ben ise vücudum hafif dönük şekilde ona bakıyorum.

"Ben de." Bir anda kafasını bana çevirmesiyle tekrar göz göze geldik. Gözlerine bakmak Ocak ayında denize girmek gibi hissettiriyordu. Sert ve donuk bakışı gözlerimi kaçırmama neden oldu.

"Dün bana iki kez görüldü attın. Daha önce kimse bana bunu yapmamıştı." Dediği şeyle gözlerimi tekrar soğuk gözlerine çıkardım. Benden bir şeyler söylememi bekliyor gibiydi.

"Ben... uyuyakaldım." Yüz ifadesi "cidden mi?" der gibi bakıyordu.

"Buna inanacağımı mı düşünüyorsun?" Ne diyeceğimi bilemeyerek yüzüne bakıyordum. O ise istikrarla gözlerini gözlerimden çekmeyerek beni test ediyor gibiydi.

"Ben... Sadece... Bilmiyorum..."

"Lezbiyen olup olmadığını mı bilmiyorsun?" Yüzündeki alaycı tavır beni daha da gererken bir hışımla yanından kalktım.

Ona dönüp "Neden bununla bu kadar ilgileniyorsun?" dedim. Ardından cevap vermesini beklemeden arkamı dönüp koşar adımlarla okul binasına ilerledim.

Lena: Lezbiyenim. 23.13

Sofia: Oh, bu biraz ani oldu. 23.14

Lena: Sonunda öğrendin. Rahatlamışsındır herhalde? 23.15

Sofia: Evet, bu konudaki merakım gitti. 23.16
Sofia: Ama bunu öğrenmem daha da meraklanmama yol açtı. 23.16

Lena: Nasıl? 23.17

Sofia: Kız kıza nasıl oluyor? 23.18
[okundu]
Sofia: Tanrım... yine görüldü yedim. 23.30
[okundu]

DRUNK • gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin