Gerginlikle ayağımı sallarken telefonumu alıp saate baktım. Saat 22.00'ye geliyordu. Çok az kalmıştı ve ben şu an daha önce hiç olmadığım kadar stresliydim. Oturduğum koltuktan kalkıp üst kattaki odama gitmek için merdivenleri teker teker adımladım. Sakin hareketlerimin aksine hissettiklerim hiç de öyle değildi. Odama girip gardırobuma ilerledim. Gardırobun kapaklarını açıp içinden bir kaç parça seçip yatağa fırlattım. Üstümdeki rahat tshirt ve eşofmanı çıkarıp siyah askılı büstiyerimi ve uç kısımları yırtık şortumu giydim. Masama oturup makyajımı ve saçımı yaptıktan sonra aynadaki görünüşüme bakarak onayladım. Çantamı alıp odamdan çıktım. Mutfaktan ağzıma bir naneli şeker attıktan sonra evden ayrıldım.
Taksiciye Sofia'nın attığı konumu göstererek sonunda evine ulaşabilmiştim. Taksinin ücretini ödeyip arabadan indim. Sofia'nın evi şimdi tam karşımdaydı. Bahçe kapısını açıp içeri girdim. Çekingen adımlarla ana kapıya doğru ilerlerken bir yandan da vücudumdaki adrenalini bastırmaya çalışıyordum. Derin bir nefes aldıktan sonra zile basıp beklemeye başladım. Kapının açılmasıyla karşımda kırmızı mini elbiseyle Sofia'yı görünce nefesim kesildi. O muhteşem görünüyordu. Ayaklarımı yerden kesecek kadar muhteşem. Ben ona şoka girmiş gibi bakarken onun beni süzüyor olduğunu ancak farkettim. Kısa bir süre sonra içeri girmem için kenara çekildi. İçeri girmemin ardından kapıyı kapatarak eliyle salona geçmem için işaret etti. Salona ilerleyip koltuklardan birine oturdum.
"Hoşgeldin."
"Hoşbuldum."
"Şarap içer misin?"
Kafamı sallayarak "Olur." dedim.
Arkasına dönerek alkollerin bulunduğu konsoldan iki kadeh çıkararak kırmızı şarap doldurdu. Bunları yaparken o kadar seksi gözüküyordu ki insanın aklını başından alabilirdi. Kadehlerden birini bana uzattı. Teşekkür ederek dolu kadehi aldım. Yanımdaki boş yere otururken şarabından bir yudum aldı. Benim de şarabımdan bir yudum almam sonrasında gözlerimiz kesişti. Hiçbir şey söylemeden sadece şaraplarımızı içerek birbirimize bakıyorduk. Şarabımdan bir yudum daha aldığım sırada aldığım yudumun büyüklüğü yüzünden bir damla kırmızı şarap dudağımın kenarından aktı. Bu olay sonucu gözleri dudağımın kenarından sızan şaraba kaydı. Yutkundu. Yavaşça başını benimkine yaklaştırmaya başladı. Kalbim deli gibi kan pompalıyordu. Ona karşılık olarak ben de başımı yaklaştırdım. Dudaklarımız arasında çok küçük bir mesafe kalmıştı. Bu olay yaşanıyor muydu gerçekten? Küçük olan mesafe kapandı ve dudaklarımız birleşti. Yavaşça öpmeye başladık birbirimizin dudaklarını. İlk kez tadıyordum muhteşem dudaklarını. Yavaşça başlayan öpüşmemiz giderek hızlanıyordu. Artık birbirimizi daha sert öpüyorduk. Kırılma sesini duymamız ile ayrıldık. Elimdeki kadeh yere düşüp kırılmıştı. Sofia kendi elindeki kadehi de masaya koyup bana döndü.
"Boşver." diyip beni belimden kavrayıp kendisine çekti. Oturduğumuz yerden dudaklarımızı tekrar buluşturdu. Sertçe öpmeye başlamasıyla anında karşılık verdim. Belimdeki eli yavaşça belimle sırtım arasinda gezintiye çıktı. Bir elimi boynuna diğer elimi ise saçlarına götürüp okşamaya başladım. Dudaklarımızı susamış gibi emiyorduk. Dillerimizin de devreye girmesiyle öpüşmemiz olabilecek en üst noktaya çıkmıştı. Bedenlerimiz yetinemiyor ve daha fazlasını vermemiz için kıvranıyordu. Sofia aniden dudaklarımızı ayırdı.
"Odama gidelim."
Benden cevap beklemeden koltuktan kalkarak beni çekti. Kollarını sırtıma atarak geri geri yürümeye başladı. Ben de ona ayak uyduruyordum. Öpüşmemize devam ederek geri geri yürümeye başladık. Bir odanın önüne geldiğimizde kapıyı açarak bizi içeri sokup ardından kapıyı kapattı. Nefes nefese kalarak konuştu.
"Sence de artık bu kıyafetler fazlalık değil mi?"
Kafamı sallayarak kıkırdadım. Sofia'ya yaklaşıp elbisesinin askılarını indirip boyun ve omuz bölgesine öpücükler kondurdum. O ise ben öpücüklerimi kondururken kollarıma tutunarak başını geriye atıp dudaklarını ısırıyordu. Elbisesini vücudundan sıyırıp ayak uçlarına düşmesini sağladım. Artık sadece iç çamaşırlarıylaydı. Sütyenin kapatamadığı göğüs kısımlarını yalayarak emmeye başladım.
"Daha fazlasını istiyorum."
"Merak etme, Sofia. Sana tüm istediğini vereceğim."
Sütyeninin kopçasını açıp sütyeni çıkardım. Açıkta kalan göğüslerine bakıp sırıttım. Harikaydılar. Sofia'nın yavaşça yatağa uzanmasını sağladım. Ardından ben de yatağa çıkıp bir elimle göğüsünü sıkıp diğer göğüsünü ise emmeye başladım. Sofia'nın ağzından çıkan kısık inlemeyle dudaklarına yapıştım. Susadığım dudaklarını kanarca içtim. Sofia'nın elinin büstiyerimin ucuna gitmesiyle yatakta doğrulamasına izin verdim. Büstiyerimi aceleyle çıkardı. Sütyen gitmediğim için göğüslerim tamamen açıktı şimdi.
"Çok güzeller." Sofia'nın göğüslerime bakarak söylediği şey gülümsememe neden oldu.
Kulağına dudaklarımı sürtüp fısıldadım. "Seninkiler de öyle." Ardından açıkta kalan göğüslerimizi birbirine sürtmeye başladım. Hızlıca birbirine sürten göğüslerimiz alev alacak gibi sıcacıklardı. Dudaklarına bir öpücük kondurup omuzlarından iterek onu yatağa geri yatırdım. Dilimle göğüslerinden küloduna kadar bir yol çizdim. Külodunun üzerinden organını okşamaya başladım. Çok ıslanmıştı. Yavaşça külodunu bacaklarından sıyırıp kenara fırlattım. Parmaklarımı vajinasında gezdirip yaladım. Bedeni kıvranıyordu. Kalçalarından tutup dilim ile vajinasını yalamaya başlamla yüksek sesle inlemişti.
Dizlerimin üzerinde doğrulup Sofia'nın elinden tutarak oturur pozisyona gelmesini sağladım. "Şortumu çıkarmak ister misin?" diye sormamla hızla kafasını salladı. Şortumu düğmesini ve fermuarını açarak indirdi. Ona yardım ederek şorttan tamamen kurtuldum. Islak külodumu da bir çırpıda çıkardı ve şimdi ikimiz de tamamen çıplaktık. Vajinama yaklaşarak tüm sıvıyı yaladı. Yatağa tekrar uzandı ve bacaklarını ayırdım. Bacaklarının arasına girerek vajinasının üzerine vajinamı yerleştirerek sürtünmeye başladım. İnlemelerimizin şiddeti artarken tekrar dudaklarını öpmeye başladım. Hem sürtünüyor hem de öpüşüyorduk. Dudaklarını hafifçe dişledim. Sonrasında konuşmak için dudaklarından ayrıldım.
"Şimdi sana zevkin doruklarını yaşatacağım." Saçlarına bir öpücük kondurdum.
Sürtünmeyi kesip bacak arasından çıktım. Saçlarımı geriye atıp vajinasını emmeye başladım. O derin derin inlerken emmeyi bırakıp vajinasını okşadıktan sonra iki parmağım ile içine girdim. Havaya saldığı keyif çığlığı ile gelgitlerimi daha çok hızlandırdım. O keyiften kıvranırken iki parmağımın yanına üçüncüyü de ekledim. İkimizde zevkten bayılacak hale geldiğimizde son ve en derin vuruşumu da yapıp içinden çıktım. Ardından gözlerinin içine bakarak parmaklarımı yaladım. Yanına uzanıp parmaklarımı ona da uzattım. Parmaklarımı ağzına sokup yaladı. Dudaklarımızı buluşturup son bir uzun öpücükten sonra ayrıldık ve sırıtarak ona baktım.
———
Bu tarz bir bölüm yazmak çok zor ve gericiydi. Kötü olmamıştır umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRUNK • gxg
Teen FictionHer şey Lena'nın sarhoş olduğu bir gece aşık olduğu kıza bir itiraf mesajı göndermesiyle başladı... ---------- 🍷DRUNK • gxg ⚡Bu kitap içeriğinde rahatsız edebilecek unsurlar içerir (Cinsellik, argo, vb.). 🏳️🌈Love is love🏳️🌈