Lalin Korca
Kapının çalmasıyla hemen odadan çıktım ve kapıyı açtım. Karşı komşumuz Sedaf abla elindeki köpek kafesini bana verdiğinde hemen "Çok teşekkürler Sedef abla, ben tamamen unutmuştum. Nasıl aklımdan çıktı hiç anlamadım, sana da zahmet verdim" bugün Loki'nin kontrolü vardı ve ben maç telaşından unutmuşum. Allahtan annem hatırlayıp Sedef ablaya vermişti.
Sedef abla da şansa bugün kedisini kontrole götürecekti "Kuzum ne zahmeti, bu arada küçük Loki'nin hiçbir şeyi yok sapasağlamız. Benim şimdi gitmem lazım akşama arkadaşlar gelicek daha onlara yemek ayarlamam lazım" dediğinde vedalaşıp evlerimize girdik.
Zaten her katta sadece karşılıklı iki daire vardı, haliyle tek komşumuzla tanışmıştık. Ayrıca Sedef abla'nın yeğeni geldiği zamanlarda benimle vakit geçirmeyi çok seviyordu, kısacası Sedef ablayla yakındık.
Loki'yse benim English Toy Spaniel cinsi minik köpeğim, bu yıl doğum günümde anne ve babam bana onu getirmişti. Simsiyah tüyleri ve yemyeşil gözleriyle bir marvel hayranı olarak tabiki onun adını Loki koymuştum. Aslında hep bir köpeğim olursa onun adını Stark koyarım diye düşünüyordum ama simsiyah tüyler ve yemyeşil gözlerini görünce ismi tabiki Loki olmuştu.
Odama geçip tam olarak neyi olduğunu öğrenmek için veterineri Banu ablayı aradım.
Çağın Yatkın
"Efendim Lalin Hanım beni fark etti, ne yapayım" Lalin'in peşine taktığımız korumanın söylediği şeyle hepimizin gözleri şaşkınlığını gösterircesine açılmıştı.
Yusuf abi -Lalin'i izleyen koruma- en iyilerindendi ve şimdiye kadar nerdeyse hiç fark edilmemişti. Lalin...
O dikkatli bir kızdı, benim gibi...
Yusuf abi birkaç dakika önce babamı aramıştı, babam Yusuf abinin aradığını söyleyip hoparlöre verdi. İlk önce gün içinde yaptıklarını, görüştüğü insanları, gittiği okulu ve voleybol maçını bize anlattı, birkaç dakika telefonda sessizlik oldu sonrasında bize Lalin'in onu fark ettiğini söyledi.
Babam "Emin olmadan peşinden ayrılma" dediğinde Yusuf abi "Şu an bir marketin yanından geçicek arabayı yakınında durdurucam, eğer beni fark ettiyse markete girer" dediğinde ne kadar onu korkutmak istemesem de bu onun güvenliği için.
Onayladığımızda ilk önce araba sesi kesildi, bir süre sonra Yusuf abi tekrar konuştu "Markete girdi" dediğinde iç çektim.
Zeki bir kızdı ve bu bize biraz sıkıntı çıkaracak gibi duruyordu. "Eve dön, bugünlük yeterli" diyen babamla hepimiz kalktığımız koltuklara geri oturduğumuzda babam da telefonu kapatmıştı.
Dün olanlardan sonra Ekin ve ben onun odasına geçip ne yapacağımızı konuşmuş, biraz ağlamış, yıllardır içimizde bulundurduğumuz saçma boşluğu saçma olarak nitelendirdiğimiz için kendimize kızmıştık.
Bir süre sonra salona inip ne yapacağımızı konuştuk, ilk önce Lalin'den gizli bir DNA testi yaptıracaktı bu nedenle aile doktorumuzla görüştük ve bize ağızdan bir örnek alınması sonucunda iki haftada öğrenebileceğimizi söyledi.
Yarın için bir doktor ayarladık ve o doktor yarın sözde kontrol niyetinde ondan örnek alıcak, sonrası zaten DNA testi
İkinci olarak dedemlerden Lalin'i takip etmesi için bir koruma göndermesini istedik, sonra da Yusuf abi geldi.
Yusuf abi ilk önce Lalin'i buldu sonrasında da takip etmeye başladı zaten.
Yaklaşık iki hafta sonra test sonucuna bağlı olarak Lalin de isterse onu almak isteyeceğiz. Lalin'in bizi istemesi biraz zor bir durum ama bir şekilde küçüğümüzle yakın olmak zorundayız.
Annem "Çocuklar, kardeşinizi görmek istemediğinize emin misiniz" dediğinde Ekin'de bende başımızı onaylarcasına iki yana salladık.
İkimizde korkuyorduk, eğer fotoğraflarını görürsek kendimizi tutamaz hemen yanına koşup sarılır ve her şeyi anlatırız diye düşünüyoruz.
Ve tabii 'Ya o kardeşimiz değilse?' sorusu da var işin içinde, şimdiden onun varlığını kabullenmişken fotoğrafını bile gördükten sonra DNA testi olumsuz çıkarsa sadece ikimiz değil tüm ailede bir yıkım gerçekleşir.
Annem şimdiden bizim katımızdaki boş kalan son odayı boyatmaya başladı, babam onun için evdeki kütüphaneye yeni raflar ekletiyor, abilerim ise bir kız kardeşleri olacağı düşüncesine iyice kapılmış halde Alaz abim internetten saç örmeyi öğreniyor, Bulut abim internetten sürekli voleybol maçlarının özetini izleyip sırf daha rahat bir sohbet kurabilmek için voleybol terimlerini öğreniyor ve babamla konuşup eve yakın bir yere voleybol sahası yaptırmayı planlıyor, Koray abim ise ondan beklenmeyecek şekilde her çikolata yiyişinde aldığı çikolataların yarısını odasındaki kasaya "Üzgünüm bebeklerim sizi minik kız kardeşe vereceğim" diyor evet odasındaki kasada çikolata saklıyor beynini sorgulamamak lazım. Akın ablası olan arkadaşlarıyla konuşarak onlardan ablasıyla neler yaptığını öğreniyor ve Lalin'le bunları yapmak için bir deftere not alıyor.
Ekin ve bense sadece duruyoruz, hiçbir hazırlık yapmadan boş boş oturup duruyoruz.
Ekin'le bu konuyu konuşmadık ama ben korkuyorum
Daha bir yaşında bile olmayan bir bebeği kardeşlerinden ayıran, üstüne üstlük sırf bulunmamak için gizlilik sözleşmesi imzalatan bir çiftten korkuyorum
Ona zarar vermiş olmalarında delicesine korkuyorum...
Hi imansızlar, nabersiniz
Buraya bir adet Loki bırakıyorum, aslında tam istediğim gibi tatlış ama gözlerinin yeşil olduğunu hayal edin pls
İvit Loki hakkında düşünceleriniz=》Lalin zeki bir kız mı mal mı? =》
Çağın'ın korkusu peki? =》
Yatkınlar'ın hazırlıkları =》
Aman hadi bb cnm
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lalin
ChickLitİkizlerin bilmesi gereken önemli bir konu var, öncelikle sizden çok özür dilerim çocuklar, üçünüzden de özür dilerim. Ah hayır yanlış falan yazmadım üçünüzden... . "Sonuçlar olumlu yönde Asaf Bey, Lalin Korca ve Ekin Yatkın'dan alınan örnekler uyuşu...