Biliyorum bölümün salı günü gepmesi lazımda ama telefonumdan kaynaklanan bir durum yüzünden bölüm atamadım bir sorun çıkmazsa gelecek bölüm salı günü gelicek zaten oy vermeyi de unutmayın pls
Bir yazım yanlışı varsa kusura bakmayın önceden bölüm atmadan önce bölümü kontrol ederdim yanlış olup oomadığıyla ilgili ancak şimdi okul sağolsun bununla uğraşmak istemiyorum kontrol etmek vakit kaybı gibi gepmeye başladı
Lalin Korca
Uyandığımda saat daha 06.30'u gösteriyordu, kalkıp odadaki banyoya ilerleyip elimi yüzümü yıkayıp peeling uyguladım. Anlamıyorum vallahi teknoloji bu kadar ilerlemişken neden hala bu peelingler yüzümü alev alev yakıyor.
Yüzümü iyice suyla yıkadıktan sonra küçük bir parça pamuğa biraz yüz temizleme toniği döküp yüzümü sildim, gündüz nemlendiricimi de sürüp saçlarımı düzeltip banyodan çıktım.
Sonrasında tuvalete girmeyi unuttuğumu hissedip geri banyoya girdim ve tuvalete girip ellerimi yıkayıp çıktım.
Yatağımı toplayıp üzerime bugün odamı düzenlemem gerektiği için rahat kıyafetler giyip saçlarımı tepeden bir topuz yapıp kenardan küçük perçemler bıraktım, azcıkda parfüm sıkmış olabilirim ama sadece iki fıs bişiycik olmaz.
Loki'nin mama kabına yeni mama koyarken suyuna hala dokunmadığını görüp değiştirme gereksinimi duymadım ve odadan çıkıp aşağıya inmeye başladım.
Ben inene kadar saat 07.30 olmuştu bile, salona girdiğimde Dilek Hanım koltukların birine oturmuş dergi okuyordu, içeri girdiğimi görünce "Günaydın tatlım, rahat uyuyabildin mi?" dediğinde gülümseyerek "Size de günaydın, ayrıca çok rahat uyudum ama eşyalarımın ne zaman geleceğini sorabilir miyim" dediğimde gülümsememe karşılık verdi ve "Canım soru sorucaksan direk sorman yeterli sonuçta artık birlikte yaşıycaz değil mi, eşyalarını da saat 8 gibi getiriceklerdi birazdan burda olurlar"
Dediğinde başımla onaylayarak koltuklardan birine yerleşecekken içeri çalışanlardan biri geldi ve "Efendim Lalin Hanım'ın eşyaları geldi de ne yapalım" dediğinde ben söze atlayarak "Lütfen sadece odama çıkarsınlar gerisiyle ben ilgilenirim" dediğimde çalışan onaylayarak yanımızdan ayrıldı.
Yaptığım şeyi farkederek hemen Dilek Hanım'a döndüm ve "Kusura bakmayın lütfen lafı ağzınıza tıkmış gibi oldum" dediğimde gülerek sorun olmadığını söyledi, bende odama çıktım.
Odaya girdiğimde eşyaların odaya bırakıldığını görüp giyinme odasına götürülecekleri yerlerine yerleştirmeye başladım, dolapların nerdeyse hepsi dolunca tamamen açık kalan bir rafa takma saçları koydum, takılarımı üzeri boş duran masaya tek tek sıraladım, giyinme odasından çıkıp ikiye bölünmüş hobi odasına girdim. Dün iki taraftan birine keman notalarımı ve kemanımı koymuştum tabii buraya bir masa da almam gerekiyordu, boş tarafa geçerek oraya da resim eşyalarımı proje çantalarımı ve tuvallerimi koyup ordan da çıktım.
Saat 9.24'ü gösterirken şimdilik her şeyi yerleştirdiğimi düşünerek aşağıya kahvaltı etmek için indim, ben indiğimde Dilek Hanım ve Asaf Bey'de tam masaya geçiyordu.
Asaf Bey "Biz de tam seni çağırıcaktık kızım, direk masaya geçelim" diyince başıma onaylayıp masaya oturduk.
Asaf Bey masanın başına, onun sol tarafına Dilek Hanım ve Dilek Hanım'ın karşısında Asaf Bey'in sağında kalacak yere de ben oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lalin
ChickLitİkizlerin bilmesi gereken önemli bir konu var, öncelikle sizden çok özür dilerim çocuklar, üçünüzden de özür dilerim. Ah hayır yanlış falan yazmadım üçünüzden... . "Sonuçlar olumlu yönde Asaf Bey, Lalin Korca ve Ekin Yatkın'dan alınan örnekler uyuşu...