Yein dan 3 lelaki dihadapannya. Tuan Fushiguro, Feran dan Xian dihadapannya.
" Kitorang bertiga nak ambil vacation sebelum perkahwinan ni dijalankan " Yein memecahkan kesunyian diruang tamu itu.
" Okay but you must go with Feran " balas Tuan Fushiguro dengan ringkas.
" No, Only me and my siblings go to there. Don't f*cking bother us there for a month. I don't want to stress out about this sh*t again. " Yein bangun dari sofa dan menamatkan pergaulan yang penuh dengan bad words itu.
🔸🔸🔸🔸
Cahaya matahari menerangi bilik Yein. Dia bangun dari katilnya dan membersihkan dirinya sebelum turun kebawah.
Bila dia perasan ada kertas diatas meja ditepi katilnya. 3 tiket ke German.
" Huh? German?.. " Yein meletak semula tiket diatas meja dan melihat tingkat bawah dari atas. Sudah ada dua orang lelaki, siapa lagi kalau bukan orang suruhan Tuan Fushiguro untuk memantau mereka sehingga sampai ke German.
Dua adiknya juga sudah keluar dari bilik. Yein pergi kearah mereka.
" Pergi mandi, kita pergi German pagi ni " kata Yein dan apa lagi. Lantas mereka berdua masuk kedalam tandas untuk bersiap-siap.
-
Satu beg pakaian pun mereka langsung tidak bawa. Hanya beg kecil supaya tidak kelihatan kosong sahaja.
" Finally " Yuri tersenyum dan akhirnya mereka diberikan privacy dan berjaya ke luar negara.
Mereka bertiga di tempat V.I.P seat. Penuh dengan layanan orang berada. Semuanya kelihatan mewah, mestilah sudah terang lagi bersuluh V.I.P.
Selepas beberapa jam mereka menunggu dan akhirnya! Mereka betul-betul jejak di negara German!
" Weyh, bau German " kata Ryen dan Yuri tergelak. Takkan datang german bau Jepun lagi.
" Sama je, oksigen " balas Yein.
Ryen mengambil telefonnya dari poket jaketnya. Yuri dan Yein berjalan untuk mengambil teksi diluar airport.
" Uuuuhhhh, should we go to Berlin? Macam banyak yang menarik. Hehe " Ryen menunjuk gambar kepada mereka berdua.
" Ikut korang lah, aku ikut je " Yein melihat jam tangannya. Nampaknya masih banyak masa terluang untuk berjalan-jalan sebentar.
Mereka mengambil teksi yang menunggu dihadapan mereka. Pemandu teksi itu mahu mengambil barang mereka namun tiada beg besar pun mereka bawa.
" Potsdamer Plate Arcade " lantas Yein berkata pada pemandu teksi itu. Kenderaan pun bergerak ke tempat yang mereka ingin tuju.
Mengambil masa juga kerana jaraknya jauh dengan Airport. Semua menghadap telefon dan langsung tiada yang bercakap.
" Yein, kita tempah bilik kat Hotel Am Steinplatz. Deluxe room, Guest room, 2 twin single bed. 194.62 euro? How? " Ryen memandang Twin Yang berada disebelahnya itu.
" Okay.. " Yein sambung menghadap telefonnya semula.
Kenderaan itu berhenti dihadapan Mall yang tampak mewah. Kelihatan sungguh expensive dari luar. Yein membayar pemandu itu.
Mereka bertiga masuk kedalam dan mencari tempat makan. Seperti banyak restaurant didalam mall ini.
Secara tidak sengaja Yuri yang mencari tisu basah didalam begnya terlanggar seorang lelaki didalam Mall itu.
" Ah! Sorry! " Yuri menunduk banyak kali dan memohon maaf tanpa henti pada lelaki itu.
" Hey hey, it's okay.. nothing to worry " balas lelaki itu dengan memegang lengan Yuri untuk memberhentikan dia dari menunduk banyak kali.
" Asal? " Ryen yang setia mengikuti Yein dari belakang tiba-tiba berada disebelah Yuri punya. Pelik lah, tiba-tiba sorang kakak sendiri hilang.
" W-wait.. Noah Haven? " Yuri menyoal lelaki dihadapannya.
" Yeah... Did you know me? " Soal Noah pula pada Yuri.
" Of course I know you! You're the one who famous on YouTube. By the way, I really like your vlogs. I already watch all of them " jawap Yuri dengan gembira dan terserlah senyuman manisnya.
" What's going on here? Yuri? Ryen? " Yein pula yang datang pada mereka.
Ryen hanya mampu mengangkat kedua-dua bahunya kerana tidak tahu apa-apa.
" Sorry, that too close.. " Yein menolak sedikit jarak Noah dengan Yuri. Rapat-rapat nak pergi mana.
" Ryen, kau laparkan. Jom makan, Yuri " Yein memberi pandangan seram pada Yuri.
" Urm, I have to go.. nice to meet you by the way! " Yuri mengikut Yein yang berjalan meninggalkan dia dibelakang.
" Wait! You guys from Japan? Ah, I mean if you guys still new at here I can guide you guys here. Urm, as say sorry to.... Yuri. Yeah.. " kata Noah dan Yein terhenti. Ryen terlanggar belakang badan Yein.
" Adeh ughtea.. "
" Did you see us like we need someone to guide us? " Yein menayang wajah yang tiada reaksi apa-apa.
TBC
Jeng jeng jeng~
Kau kena faham, Tsundere ni rawr. Hshshs
Yuri tenang. I have supriseConfident English Aku tahap ayah pin..
Hshshshhss
YOU ARE READING
TE AMO
RomanceTuan Fushiguro mempunyai 3 orang anak perempuan yang rupawan. 1 Sulung dan 2 kembar. Mereka bertiga mempunyai personaliti berlainan. Yuri dimasukkan didalam Aquarium kerana dia sangat lemah. Namun Ryen dilahirkan dengan sihat. Berlakunya masalah bil...