Kevin menunggu diluar dan Yein memulas tombol pintu untuk keluar. Kevin kembali seperti asal semula, berdiri nak tunjuk side kelelakian-nya.
" Thanks.. " kata Yein dan berjalan bersama Kevin untuk pulang ke tempat makan mereka.
" You're welcome.. " balas Kevin.
TING!
-
Daddy🖤
Feran and Xian was on their
way to Berlin, German.
[3:05PM]Invite them at the airport.
[3:05PM]-
"Huh? Wtf.. how-... " Yein terkejut dengan mesej yang dihantar oleh bapa mereka.
Dia sudah berkata supaya tidak mengganggu mereka disana namun ini yang terjadi. Feran dan Xian mengambil penerbangan untuk ke German?
Yein pasti mereka berdua datang kesini kerana bapa mereka yang menyuruh untuk pulang ke Jepun semula.
" We should go now " Yein berlari ke tempat dimana adik beradiknya yang lain berada.
Bila tiba sahaja, dia melihat Ryen yang lelah seperti baru habis lumba lari. Kaki Yuri terluka dan Noah yang membantu membalut.
" What just happen here? " Soal Yein dengan ringkas.
Kevin yang berada disebelahnya juga terkejut dengan apa yang terjadi. Huru-hara sungguh memang sah tidak jadi nak makan.
" Ryen, Yuri.. Feran dan Xian akan sampai dekat German nanti. " Kata Yein dan Ryen yang kepenatan itu langsung bangun dari tempat duduknya.
" What the fu- wahhhh.. crazy old bastard " Terus dia mengeluarkan kata-kata kesat dari mulut selepas mengetahui dua lelaki itu datang ke German.
Ryen dengan pantas mengemas barang mereka di atas meja dan menggantung beg Yuri di lehernya.
" Aku rasa buat masa sekarang kau tak payah berjalan dulu kot and.. kau Noah. Aku rasa kau tak perlu ikut kitorang kemana-mana lagi. " Kata Ryen dan menggendong Yuri dibelakangnya.
" Eh kau dah kenapa? Eh turunkan Aku lah! " Rengek Yuri.
" Abis tu takkan nak papah kau berjalan? Kau faham tak dua jantan tu- I mean eh sama je! Diroang tu gila! Bila-bila masa je diorang boleh sampai dekat sini dan bawa kita balik sana! And I don't give a f*ck if my back hurt cuz if this. " Kata Ryen dengan rap Seokjin nya keluar secara tiba-tiba.
" She's right, kitorang kene pergi tempat lain esok jugak so... Thanks for guiding us in this trip and have a good day. " Yein menunduk hormat sebelum mengundurkan diri mengikut adik-adiknya lalu meninggalkan Noah dan Kevin terkedu disitu.
" Dude... What happen?! " Kevin menggoncang badan Noah yang sedang terkaku di sebelahnya.
Drtt.... Drtt..
" Hello? " Noah mengambil telefon pintar dari poketnya dan mengangkat panggilan dari seseorang. Kevin hanya berdiri disitu dan memerhati Noah.
" Siapa tu? " Kevin terus bertanya selepas Noah selesai membuat panggilan. Noah tidak menjawab soalan tersebut dan hanya menepuk bahu Kevin lalu berjalan pulang ke hotel mereka.
-
" Ryen, sudah lah tu... Tak penat ke memaki diorang? Dari dalam teksi tadi sampai dah nak malam kau still membebel macam makcik bawang." Yuri menegur Ryen yang masih terkumat- kamit memaki 'lelaki' yang mereka benci.
" Korang, dah siap kemas barang tu terus tidur tau.. Esok kita check out." Ryen terus terdiam selepas melihat Yein baru pulang ke bilik seperti membawa aura yang tidak baik.
" Am I talking to the wall? Hello? " Yein mengetuk dinding di sebelahnya.
" Esok, 9.00 am sharp! Got it " Ryen menyelubungi dirinya dengan selimut untuk tidur. Yein hanya menggeleng kepala.
" Well, bangun jelah awal sikit. Nak check kaki Yuri tu dulu so kene pergi klinik. " Mereka terus bersiap untuk pergi tidur dan bergerak ke destinasi seterusnya pada keesokan hari.
TBC
Im sorry if topik ni agak hanat ii bin bahalol.
Ermmm..I had to publisd early because there was a problem. Pakcik oyen an.. jarang tak hanat.Stay tuned for next Hawt chapter..
YOU ARE READING
TE AMO
RomanceTuan Fushiguro mempunyai 3 orang anak perempuan yang rupawan. 1 Sulung dan 2 kembar. Mereka bertiga mempunyai personaliti berlainan. Yuri dimasukkan didalam Aquarium kerana dia sangat lemah. Namun Ryen dilahirkan dengan sihat. Berlakunya masalah bil...