Ryen yang sudah bersiap terbangun semula dari mimpinya yang tidak berapa indah itu. Yuri dan Yein mengemas barang mereka selepas selesai pergi ke klinik.
" F*ck, what now.. " Yein membuka pintu bilik yang berdekatan dengannya apabila terdengar ketukan. Dia melihat dua orang lelaki yang sudah tidak asing baginya.
" Let me go with you guys, hmm?" Noah memujuk Yein. Yein menutup pintu bilik itu dengan kasar dan memandang adiknya yang memandang pelik.
" Aku nak settle something. Korang duduk sini. " Ryen dan Yuri hanya akur dengan arahan kakaknya. Yein memandang jam di tangan dan mengambil begnya sebelum keluar.
" Dah tahu, nampak sangat perangai dia macam tu kau pergi pujuk lagi kenapa? " kata Kevin yang masih cuba menarik Noah pergi dari situ. Malang sekali, Noah yang tidak bergerak dari tadi terjatuh apabila pintu bilik hotel itu dibuka.
" Pftt.. sorry not sorry. I need your reason, so let's talk shall we? " Yein berjalan menuju ke lobby hotel terlebih dahulu dan membiarkan Noah terjatuh tanpa rasa bersalah.
" Can I be a simp?! " Kevin memandang situasi itu lalu tergelak sambil menolong Noah yang kesakitan itu bangun dan mengambil barang mereka untuk mengikuti Yein. Yes, contohilah Kevin yang baik ini.
-
" Aku bosan lah! Ish... lapar..." Yuri yang tidak membuat apa-apa itu ditarik oleh Ryen dan keluar dari bilik untuk pergi makan.
" Tu bukan... " Wajah yang tidak lagi asing bagi mereka itu dipandang dan mereka ternampak Yein juga berada disitu. Ryen menyiku lengan Yuri disebelahnya.
Ryen🖤
Sis, what are you doing?
I see you though..
[8.30 AM]You
What? Want me to invite them too?
Nope, I need reason
[8.30 AM] √√Ryen🖤
Nak tahu jugak :(
[8.30 AM]You
Mind your own business..
[8.30 AM] √√Yuri🖤
Kinda need them too,
Manetahu kalau ade manusia
pelik ke tiba-tiba datang an.. especially
someone crazy that going to be here..
[8.30 AM]You
....
[8.30 AM] √√Yein memandang sinis adiknya yang turut berada di lobby itu. Mereka tergelak nakal melihat Yein sebelum pergi mengalas perut yang lapar.
" What's the reason? I can't let strangers follow us." Yein menyilang tangannya dan bersandar di kerusi itu dengan muka serius. Noah menelan air liurnya melihat reaksi Yein.
" 5 minutes from now, aku takde masa. " Kevin menyiku Noah yang terkaku disebelahnya selepas mendengar perkataan itu.
" We can be your bodyguard, fake boyfriend, I guess.. well, aku nak buat vlog je but somehow yesterday aku nampak.." Noah menggigit bibir dan melihat sekeliling.
" Perv? That's why korang nak ikut? " Yein menggeleng kepala.
" Yein, urmm... Help? " Yein mengerut dahi memandang Ryen yang datang mencuit bahunya. Yuri yang diselubungi oleh sekumpulan lelaki itu cukup untuk membuatkan Yein bangun.
YOU ARE READING
TE AMO
RomanceTuan Fushiguro mempunyai 3 orang anak perempuan yang rupawan. 1 Sulung dan 2 kembar. Mereka bertiga mempunyai personaliti berlainan. Yuri dimasukkan didalam Aquarium kerana dia sangat lemah. Namun Ryen dilahirkan dengan sihat. Berlakunya masalah bil...