Nampaknya ada beberapa orang menunggu mereka keluar namun tidak keluar sehingga sekarang.
" Let's get out, there's are a lot of people out here " arah Yein dan dia orang pertama yang keluar dahulu dan ada beberapa anak kecil mahu masuk kedalam.
Masing-masing keluar dengan muka tidak berasalah.
" Is it a snapshot or the exit of a basketball court? " Melihat semua yang keluar tinggi-tinggi. Mana budaknya?. Semua budak-budak memandang keatas.
" Haha cute " kata Ryen dan melambai pada budak-budak diluar itu.
" Kita pergi makan jom. Lapar lah, breakfast pun sandwich je " rungut Yuri dan melihat mereka semua.
" I know this one place. The food is quite famous as well " balas Noah dan yang lain hanya menganggukkan kepala menandakan setuju.
🔸🔸🔸🔸
Mereka sudah sampai nampaknya di luar mall. Terlihat satu gerai yang biasa-biasa sahaja diluar dan beberapa meja makan diluar yang disusun rapi.
Yang melabuhkan punggung di kerusi, Noah memanggil seseorang untuk mengambil pesanan mereka semua.
" Ich möchte 5 Sets Eiernudeln und 1 Krug Zitronentee (I want 5 sets of egg noodles and 1 pitcher of lemon tea) " pelayan itu juga mencatat pesanan mereka.
" Muss noch etwas hinzugefügt werden? (is there anything else that needs to be added?) " Soal pelayan itu dan Noah menggelengkan kepalanya.
" Don't say you ordered 'horse meat' for us " kata Ryen dan memandang Noah. Sudah lah bercakap bahasa asing. Mana nak fahamnya.
" Tch, I ordered a spatzle. It's a egg noodles. Quite famous in Berlin too " jawap Noah dan menggulingkan matanya pada Ryen.
" Look at your husb- abkskejsjzhdjjs " mulut Ryen ditutup oleh Yuri.
" It's nothing.. haha " Yuri menutup mulut Ryen yang payah mencari jalan untuk melepaskan tangan Yuri.Yuri memberi tanda pada Ryen supaya menutup mulut. Ryen mendiamkan diri.
" I have a moment. I'll come back later " Yein meninggalkan mereka disatu meja makan itu.
Kevin melihat bayang Yein yang makin menghilang. Noah juga pelik ye senang dikatakan semua orang pelik.
" Kenapa? Ini German bukan tempat kerja pun " kata Ryen sambil melihat Yuri disebelahnya.
" Kau lupa ke hari ni hari apa. Apa lah kau ni " jawap Yuri.
" OUH!!! ok ok faham " Ryen menganggukkan kepalanya.
" Ouh yeah, by the way Kev- ehh?.. " Ryen baru sahaja mahu membuka topik namun Kevin sudah hilang. Noah pun terkejut, member duduk dekat sebelah tadi tiba-tiba hilang.
" Semua nak hilangkan diri eh " sekarang tinggal mereka bertiga diatas meja.
-
" Arghhh.. I hate this " carut Yein yang berada didalam bilik air seorang diri.
" Where is the nearest grocery store? I'm afraid I'll stray later, urghhh. Stay cool Yein, there is nothing to be afraid of. " Yein keluar dari tandas namun jaketnya diikat ke pinggang.
" Do you need something? I'm sorry I heard you earlier " Kevin memandang ke tempat lain dan Yein berkerut dahi.
" Okay okay, I'll take you to the grocery store and buy whatever you want. Deal? " Kata Kevin dan menunduk telapak tangannya.
" deal " terlihat senyuman tipis milik Yein dan menyentuh tapak tangan Kevin sekejap sahaja.
"But we need to hurry. The food will be cold later " kata Yein dan Kevin lantas menarik tangannya dan berlari ke kedai berdekatan disitu.
" Come on " Yein melihat Kevin yang tersenyum sambil berlari bersamanya.
Yein tersenyum namun ditutupi oleh rambut yang tertutup angin itu.
'Finally, there is a man who succeeds in making you smile '
TBC
Jom makan! Spatzle nanti sejuk!!!
Hshshshs
YOU ARE READING
TE AMO
RomanceTuan Fushiguro mempunyai 3 orang anak perempuan yang rupawan. 1 Sulung dan 2 kembar. Mereka bertiga mempunyai personaliti berlainan. Yuri dimasukkan didalam Aquarium kerana dia sangat lemah. Namun Ryen dilahirkan dengan sihat. Berlakunya masalah bil...