OSN

130 20 4
                                    

Tu bombu se mu zastavit nepovedlo. Ohňostroje ho znovu zastavily. Nemohl nic udělat. Zastavit útok, ani nic jiného. Když chtěl běžet na pomoc královi T'Chakovi, zastavily ho.

Nedokázal to. Co tu dělá? Co jsou ty ohňostroje zač?

To Steve věděl ale nechtělo se mu na to myslet. Nešlo na to myslet. Stačila myšlenka Kamenů hrajících si s jeho myslí a hned ho zastavily stínem bolesti hlavy.

Protiteroristická jednotka našla záznam kamery. James Buchanan Barnes byl oficiálně zodpovědný za bombový útok.

Hned, jak se k němu dostala ta zpráva, zamířil za Nat.

Vypadala otřeseně ale byla v pořádku. „Steve –"

„To nebyl Bucky."

Chytla ho za paži. „Já vím, taky mi to přijde hrozné, ale na zázn –"

„Nat. To nebyl on. Nemohl být. Viděla jsi ten záznam?"

Přikývla.

„A nepřišel ti Bucky podivně malý?"

Zatěkala očima ze strany na stranu. Má ji.

Malý detail, ale má ji.

„A vážně si myslíš, že by se Bucky, Winter Soldier, nebo zkrátka někdo s jeho tréninkem, podíval takhle do kamery? Proč by to dělal?" Pokrčil rameny. „Nedává to smysl."

Bylo to jen tušení, ale riskl to. A úspěšně. Byl to jen malý náznak v koutku jejích úst, ale něco v ní luplo. Uvěřila mu.

Ale přesto se nevzdávala. „Steve..."

„Prosím, věř mi, Tohle není jeho práce. Snaží se žít nový život."

Přimhouřila oči. „Nevěděla jsem, že jste v kontaktu."

Zaváhal. „Prosím, dej mi – dej mu šanci. Jinak Hydra vyhraje."

„Policie vyhlásila pátrání, brzy ho najdou. Musel bys být rychlejší."

„To zvládnu," řekl pevně.

Povzdechla si. „Tak dobře. Zkusím zjistit, co se děje. Vezmi si sebou Sama. Budu vaše spojka."

„Děkuju, Nat."

Přikývla. „Je buď opatrný."

ŽítKde žijí příběhy. Začni objevovat