„Šéfe, neplánovaná zásilka míří k technickému zázemí. Podle rentgenu se jedná o elektromagnitcké zařízení, pravděpodobně bombu," oznámila Friday.
„Same, slyšel jsi to?"
„Už tam letím."
„Výborně. Friday, pošli tam i dva obleky."
„Ano, šéfe. Prověrka všech příchozích dokončena. Máme jednoho podezřelého."
„Kdo to je?"
„Doktor Theo Broussard, psychiatr pověřený psychologickým prověřením Jamese. Pravidelně spolupracuje s protiteroristickou jednotkou."
Steve se podíval na pasovou fotku a fotku příchozího. Malý rozdíl, ale byl tam. Takže Zemo se držel původního plánu. „Je to vážně on?" zeptal se nahlas.
„Ne," odpověděla mu Friday. „Identitu momentálně zjišťuji."
„Porovnejte ho, prosím, s mužem ze záběrů ve Vídni," poprosil ji. Koutkem oka viděl, jak Tony mírně přikývl.
„Máme osmdesáti tří procentní shodu. Je možné, že se jedná o toho samého muže."
Kousl se do jazyka, aby nevydal žádný příkaz. „Co budeme dělat?" zeptal se Tonyho.
„Buď ho necháme zatknout hned, nebo zjistíme, co chce."
„Mám tu bombu," ozvalo se z reproduktorů.
„Dobře, Same, obleky ji odnesou pryč. Díky."
„Jasně."
„Takže?" zeptal se ho Tony.
Zmateně se na něj podíval.
„Nekoukej na mě tak. Co si myslíš ty?"
Překřížil si ruce na hrudi. „Nechci ho poblíž Buckyho."
„Jamese."
Nadechl se a vydechl. „Jamese. Nechci ho poblíž Jamese."
Tony se opřel o stůl. „Taky se mi to nelíbí."
Steve se podíval na záběr Buckyho sedícího v Hulkově bunkru. Neměl svoji ruku. Sundal si ji předtím, než přišel Ross a dal ji Tonymu, ať ji někam schová. „Ta bomba..."
„Nejspíš doufal, že vyřadí systémy. Než bychom se k němu dostali, měl by čas udělat to, kvůli čemu přišel."
Steve zatnul zuby. „Jestli ho k němu pustíš, chci být u toho."
„Nejsi sám. Visiona bych tam nechal hned za zdí. V případě nutnosti by zasáhl. To byl původní plán, kdyby to vážně byl psychiatr. Ale teď?"
„Co teď?"
Tony zkontroloval hodinky. „Friday? Oblek. Steve, vezmi si štít. Jdeme pro něj." Usmál se na Steva, i když to spíš bylo vycenění zubů. „Popovídáme si."
ČTEŠ
Žít
FanfictionFF - MCU - AU Fix-it Civil War & Endgame - Stucky (minor): Stálo je to příliš, ale nakonec Thanose porazili. Když Steve vrátil všechny Kameny, zbývalo mu jediné. Vrátit se domů. Vybral tedy místo, dobu a stiskl tlačítko. Bylo na čase, aby začal ží...