Crocsy

74 15 5
                                    

Jeho videa o vaření byla velmi oblíbená.

Se Spider-Manem koukali na filmy jako Sestra v akci, Protivný sprostý holky, Pravá blondýnka a Grinch. Nahrávali všechny jejich reakce a komentáře a pak to dávali na YouTube. A na to lidi koukali taky rádi.

Svět byl zvláštní. Ale Steve ho měl rád. A jestli mu ho Thanos bude chtít vzít, tak se bude muset hodně snažit.

Protože oni jsou tým. Tony shromáždil vědecké špičky a společně s Wakandou a s čaroději vymýšleli nejlepší obrany.

Nevěděli, že co přesně se blíží, ale díky videím i rostoucí popularitě se jim povedlo vystrašit důležité lidi. A Tonyho záběry nepřátelské flotily z bitvy o New York přesvědčily dost lidí na to, aby dostali zelenou.

A Stevovi se asi podařilo vytvořit meme?

Během jednoho videa se ho fanoušci zeptali, jestli se mají bát těch lodí z Tonyho záznamů.

Naprosto vážně odpověděl: „Tyhle lodě už náš problém nebudou. Ale jestli přijdou další? Nu co, přežili jsme Hitlera, přežili jsme crocsy. Tyrani přicházejí ale my lidi se nikdy nedáme. Vždycky bojujeme. Máte se bát? Tamtěch lodí se bát nemusíte, o ty se už postaral Tony Stark. A jestli se máte bát těch, co možná přijdou? Bojíme se tolika věcí každý den. Důležité je, co s tím strachem uděláme. Nemá cenu ztuhnout a nechat se tím strachem ovládnout. Najděte něco, co pro vás bude mít smysl. Ať je to pomáhání v útulku, návštěva babičky nebo výroba dárku kamarádovi. Nic není špatná možnost. Kromě zločinu, samozřejmě. I kdyby to znamenalo dělat vtipná videa, abyste zbavili strachu sebe nebo ostatní. Bojovat můžeme různými způsoby."

No, podle všeho se „Přežili jsme Hitlera, přežili jsme crocsy, přežijeme všechno." stalo oblíbenou frází. Hashtag #přežilijsmecrocsy se stal hitem internetu.

A postupně se hlásili noví a noví lidé, kteří chtěli pomoc víc.

Někteří byli experti na boj. Jiní vědátoři. Jiní humanitární pracovníci nebo záchranáři. Brzy se přidali i první státy. Všechny státy, kteří ratifikovali Sokovijskou smlouvu musely přijít s celostátními plány v případě nouzového stavu. A ty pak okopírovaly i ostatní.

Jednoho dne k nim přišla videopřihláška od dívky, která si říkala Squirrel Girl. A prý by ráda pomohla.

ŽítKde žijí příběhy. Začni objevovat