🪷1️⃣🪷

611 64 13
                                    


Taehyung acum  în vârstă de paisprezece ani, a încercat cu greu să treacă peste dispariția bruscă a mamei sale din familie.  Băiatul a încercat în tot acești ani să zâmbească cât de mult a putut, însă zâmbetul cel purta ziua,o dată cu venirea nopți dispărea,iar lacrimile se făceau văzut pe chipul său.

— TAEHYUNG,VINO PUȚIN! Strigătul tatălui său îl întrerupe din joaca cu micuța pisica a vecinilor.

— VIN TATĂ. Îi răspunde acesta tot printr-un strigăt.

Taehyung fuge repede pe scările din spatele casei ,apoi trece prin bucătărie și ajunge repede în living unde îl așteaptă tatăl său cu o femeie și două fete .

— Sunt aici tată,s-a întâmplat ceva?

— Nu,stai calm fiule, aș vrea să îți prezint pe cineva.

— Pe cine?

— Ele sunt Eun-Ji și Hana ,au douăzeci și patru de ani amândouă, iar ea este mama lor și viitoarea mea soție .

— STAI CUM? Țipă Taehyung, apoi lacrimi încep să se verse din ochii lui.

— Te rog, nu țipa!

— S-Scuze tată.

— Eu m a voi căsători peste două zile cu mama acestor fete.

— Adică deja ai uitat-o pe mama,ai uitat că ai soție?

— Aveam soție, ea e moarta de ani buni și nu o sa rămân văduv pentru restul vieți doar pentru că fosta soție e moartă .

Taehyung nu mai spune nimic și fuge repede pe scări în sus spre camera sa, când ajunge acolo se aruncă în pat și i-a in brațe o perna și începe sa plângă
Chiar nu îi venea să creadă că tatăl său a uitat-o așa de repede pe mama lui, însă știa și că are dreptate pentru că este singur de nouă ani , chiar se simte lipsa unei femei în casă.



🪷cenușăreasa mea 🪷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum