☆ Autor pov ☆
Taehyung stătea și vorbea cu mama lui de unul singur , când deodată aude o voce foarte cunoscută și feminină, se întoarce ușor cu spatele și dă de chiar femeia ce i-a dat naștere ,acea femeie de care i-a fost atât de dor.
— Ma-Mama,spune și începe sa plângă.
— Sunt aici puiule ,nu mai plânge, te rog puiule nu mai plânge,spune mama lui și îl i-a în brațe, apoi îl mângâie ușor pe spate de sus în jos cu palma.
— Mi-a fost dor de tine mami!
— Și mie puiule,spune ea,apoi îi dă un sărut pe frunte.
🕐🕢
Acesta tresare brusc din somn,ochii lui fiind plini de lacrimi,având și o mică durere de cap.
— A-A fost doar un...vis,spune trist.
— Îmi pare rau micutule pentru pierderea ta, se pare că tu încă ți la mama ta ,spune o voce puțin mai groasă .
— Cine-Cine ești?
— Stai calm micuțule, nu îți voi face rău.
— Unde sunt?
— Ești la mine acasă, te aflai lângă un mormânt adormit și chiar nu vroiam să te las acolo , puteai să faci pneumonie, sau mai rău să mori acolo în frig.
—Oh mul-mulțumesc,spune Taehyung prinzând o mică nuanță de roz în obraji.
Din fața patului se auzi un chicot.
— Hey,de ce râzi de mine?
— Pentru că ești foarte drăguț .
— Ba nu sunt!
— Ba da ești chiar foarte,foarte drăguț și arăți ca și o fată.
Taehyung nu spune nimic,iar străinul continuă să râdă.Nu mai spune nimic doar se încruntă și se întoarce cu spatele la el.
— Hey micuțule, nu te supara.
Taehyung nu-i răspunde.
— Micuțule de ce te superi din nimicuri?
Niciun răspuns.
— Hai prințes-o nu te supăra.
— Mai du-te dracu ,eu nu sunt fată și mai ales prințesă, așa că lasă-mă dracului în pace ,spune și începe să plângă. Nu plânge pentru că la făcut fata,o face pentru că el chiar vroia ca acel vis sa fie real,însă nu era și nici nu va mai fi vreodată.
— Hey ,de ce plângi?
— Nu este treaba ta!
— Din moment ce ești la mine în casă cred că este.
— Atunci eu o să plec,oricum nu ți-am cerut eu să mă aduci aici
— Ba nu vei face asta.
— Ba da! Spune și iasă repede afară pe ușă și pleacă din acea casă, ce este bine e faptul că acel băiat sau bărbat nu la urmărit și se pare că era aproape de casa sa.
☆Necunoscut pov☆
—Ai scăpat acum ,dar nu pentru mult timp prințesă, te vei întoarce la mine mai repede decât crezi.
CITEȘTI
🪷cenușăreasa mea 🪷
RomanceTaehyung este un biet băiat de la sat care a rămas orfan de mama de la vârsta de cinci ani. După câțiva ani tata-l lui sa recăsătorit cu o cotoroanță ce îi face viața grea lui Taehyung și ea și cele două fice ale ei. Dar toate astea se întâmplă după...