Un an a trecut de când Taehyung are o nouă mamă ,tatăl acestuia a tot crezut că lucrurile vor fi mai bine după nuntă, însă nu este așa. Acum ceva timp a aflat că suferă de o boală destul de gravă, cu tot cu medicamentele cele mai bune ,parcă starea lui de sănătate mai rău declină.☆Taehyung pov☆
Am aflat despre boala tatei ,care pentru mine este ceva ce îmi dă de gândit. Tatăl meu mereu a fost un bărbat sănătos ca o piatră,niciodată nu a avut ceva mai rău decât o micuță și trecătoare răceală. De aceea totul mi se pare că este un plan bine pus la punct de "mama și surorile mele".
Mă aflu în dormitorul tatei, vrând să mai petrec timpul cu el,simțind cumva pe interior că va mai fi unul relativ scurt.
— Fiule , chiar sunt bine.
— Tată, nu ești bine deloc,și tu o ști, dar încerci să te păcălești singur că nu este așa. Sigur ele ți-au făcut asta.
[Spre marele ghinion al băiatului, "mama sa" se află în spatele uși, ascultând atentă conversația lor. Ne știind cum de Taehyung și-a dat seama de planul ei.]
— Fiule ea nu a făcut nimic greșit, de ce o uraști așa tare? Îl întreabă bărbatul serios și cu un ton diferit ,un tonul pe care Taehyung nu-l mai auzise niciodată.
— TATA, EA NU TE IUBEȘTE ,TE-A LUAT PENTRU BANI ȘI PENTRU CASĂ, DE CE NU VREI SĂ MĂ ASCULȚI MĂCAR O DATĂ!?? Țip fără am îmi da seama.
— Fiule doar pentru că asta crezi tu, nu înseamnă că este așa .
— Tata de când a apărut ea, nici nu mai stai cu mine ,măcar mai ști cum mă simt sau la ce mă gândesc, nu ,nu mai ști pentru că nu te mai interesează de mine de când o ai pe ea ,de ce nu vrei să mă crezi?!! Spun deja supărat și cu lacrimile care încep să îmi cadă din ochii.
— Fiule chiar dacă o am pe ea ,asta nu înseamnă că te-am uitat .
— BA FIX ASTA ÎNSEAMNĂ TATA !
— Fiule...eu,nici nu îl mai las să termine căci ies din cameră plângând șimerg direct la mormântul mamei mele.
Mă pun lângă mormânt cu genunchii la piept și cu mâinile pe cap.
— Mama ,chiar nu știu de ce nu mă crede ,chiar îmi este dor să stau cu el ,dar el nu cred că mai vrea asta de cand e cu acea scorpie și cele două proaste ale ei .
Își schimbă poziția, întinzându-se pe iarbă cu fața spre mormânt și cu mâinile sub cap,fredonând melodia mamei sale. Somnul cuprinzându-l fără aș da seama.
CITEȘTI
🪷cenușăreasa mea 🪷
RomanceTaehyung este un biet băiat de la sat care a rămas orfan de mama de la vârsta de cinci ani. După câțiva ani tata-l lui sa recăsătorit cu o cotoroanță ce îi face viața grea lui Taehyung și ea și cele două fice ale ei. Dar toate astea se întâmplă după...