Toți invitați cât și rudele lui Taehyung se află la petrecerea de după nuntă, toți în afară de Taehyung, el se află la mormântul mamei sale. Părăsise petrecerea acum ceva timp,ne mai dorind să vadă cum tatăl său îi zâmbește acelei femei.Mormântul se află lângă lac în curtea familiei Kim, sub umbra unei salci pletoase și bătrâne, unde el și mama sa mergeau mereu când erau doar ei doi.
Lacrimile băiatului curg ca și un rău, pe obraji acum roși, din cauza temperaturi scăzute de afară și a plânsului ce nu îl putea stăpâni.
Acesta se joacă cu iarba verde și moale ce îi intră printre degetele mâinilor sale subțiri și micuțe ,roșii și ele din cauza temperaturi.
- Mama...să ști că îmi este dor de tine,dacă aș putea aș face orice sa fim din nou toți trei, te iubesc , și să ști astăzi a fost nunta, chiar nu vroiam să merg ,însă tata s-ar fi supărat și nu aș fi vrut asta, doar pe el îl mai am și cu toate că acum am din nou o mama ,mai am și 2 surori ,dar niciodată nu o sa fie ca tine ,nimeni nu o sa îți i-a locul in inima mea ,promit mama.
Spune Taehyung, apoi își așează capul pe mormântul de ciment al mamei sale.
- Am uitat sa îți spun ,spune zâmbind printre lacrimi,trandafirul tău, cel jumătate roșu și jumătate alb a înflorit ,chiar este frumos mai frumos ca în trecut. Pe lângă toate astea, îți așez aici trei flori din el ,ele ne simbolizează pe noi eu,tu,și tata ,asa cum florile trandafirului sunt împreună așa aș vrea să fim și noi din nou,însă să ști că atâta timp cât eu voi trăi și trandafirul familiei noastre va fi în siguranță.
Îi lasă ușor cei trei trandafirii pe mormânt și se așează mai bine pe iarba ,însă cu capul tot pe cimentul rece al momentului, dar acum se uita în spre cer.
- Vezi ce frumoase sunt stele mamă, tu iubeai stelele,.....ah uite una căzătoare, îmi aduc aminte că tu ai spus că dacă o să văd vreo data o stea căzătoare să îmi pun o dorință, așa că dorința mea ar fi să îmi găsesc sufletul pereche și să mă descurc în viață exact ca și tine ,vreau să te fac să fi mândră de mine. Spune făcând o pauză scurtă, cu ochii ațintiți spre mingile de lumină ce părăsesc cerul ,trecând și ele în neființă.
Ști de ce mi-am dorit să îmi găsesc sufletul pereche? Întreabă și se uită scurt la crucea mormântului . Pentru că tu mereu ai zis că vrei sa îți vezi cât mai repede nepoți, și tu știai deja că eu sunt mai diferit,cu toate astea mai acceptat ,și tot țineai la mine,chiar dacă înainte nu o faceam acum o fac. Îmi dau seama că ai fost singura persoană care era lângă mine chiar dacă te-am suparat și din cele mai simple și banale motive,chiar daca nu am fost cel mai ascultător copil ,acum voi încerca să fiu, fiindcă vreau sa te fac mândră și pe tine și pe tata ,vă iubesc mult. Noapte buna mamă! Spune și sărută mormântul mamei sale.
Se ridică de pe iarbă, nu înainte de a așeza mai bine cei trei trandafirii, apoi pleacă spre casă.
CITEȘTI
🪷cenușăreasa mea 🪷
Любовные романыTaehyung este un biet băiat de la sat care a rămas orfan de mama de la vârsta de cinci ani. După câțiva ani tata-l lui sa recăsătorit cu o cotoroanță ce îi face viața grea lui Taehyung și ea și cele două fice ale ei. Dar toate astea se întâmplă după...