001 ✓

10.7K 357 185
                                    


''Neye bakıyorsun sen?''

Kasemin içindeki cipsten bir tane alıp ağzıma atarken, bakışlarımı kaşlarını çatarak ilgili bir şekilde telefona bakan Chaeyoung'ta gezdiriyordum. Cipsi ağzımda ağır hareketlerle çiğnerken, o dediğimi dikkate almayarak telefonuyla uğraşmaya devam ediyordu.

Kucağımdaki büyük kaseyi, önümdeki beyaz sehpanın üzerine koyup koltukta sürünerek Chaeyoung'un yanına ilerlediğimde, yine dikkatini telefonundan alamayarak beni umursamamıştı. 

''Ya, Park Chaeyoung!''

Onun kafasına yumuşak bir şekilde vurduğumda, yerinde sıçramış ve telefonu yana fırlatıp gözlerini büyüterek bana bakmaya başlamıştı. Başımı hafif aşağı eğip, gözlerimi kısarak bir kedi edasıyla ona bakarken, sehpaya bıraktığım kaseye uzanıp bir cips almıştı.

''Ne yapıyorsun sen?''

Cipsi yutup, dudaklarını ıslattıktan sonra yanındaki telefonunu eline almış ve bana yanaşarak ekranı görmemi sağlamıştı. İkimiz de onun telefonuna bakarken, ekranda yazan yazıları okumaya çalışıyordum.

''Baksana, genç kızlar yaşlı adamlarla sürtüşüyor galiba!''

Heyecanla bir çırpıda konuşurken, telefonun ekranını kaydırıyor ve resimleri gösteriyordu. Bu da neyin nesiydi böyle? Gerçekten bu uygulamalara bu kadar kolay erişilebiliyor muydu?

''Sen nereden buldun ki bunu?''

Başımı ona çevirip konuştuğumda, omuz silkmiş ve telefonunun ekranını kilitleyip sehpaya bıraktıktan sonra koltukta bağdaş kurarak bir tane daha cips alıp yerken, konuşmaya çalışmıştı.

''İnternette dolanırken reklamı karşıma çıktı ve ben de merak edip biraz bakındım.''

Bakışlarımı sehpadaki telefonuna çevirip kısa bir süre baktıktan sonra, dudaklarımı birbirine bastırarak meraklı bir şekilde konuşmuştum.

''Ee, nasıl bir yer?''

Chaeyoung boğazını sesli bir şekilde temizleyip ardından arkasına yaslanırken, dirseklerini dizlerine ve ellerini de yanaklarına yaslamıştı. Gözlerini bana çevirdikten sonra dudaklarını araladı.

''Yani, kayıt olduğunda karşına bir yazı çıkıyor. Sadece onu okuyabildim ama ilginç bir yere benziyor.''

Söylediklerine daha da ilgi duymaya başlarken, ona biraz yaklaştım ve kolunu tutup sarsmaya başladım. Aynı zamanda kaşlarımı yalandan çatmış yüksek bir sesle konuşuyordum.

''Ya, düzgün anlatsana şunu! Ne yazısı çıkıyor karşına?''

Chaeyoung bana dil çıkarıp inatlaşır gibi baktıktan sonra ellerimi göğsümde birleştirmiş ve mızmız bir çocuk gibi ona bakmaya başlamıştım. Dudaklarımı büzüp numaracı bir şekilde burnumu çekerken, bu halime sırıtmış ve heyecanla konuşmuştu.

''Tamam tamam, ağlama hemen!''

Anında yüz ifadem yerini biraz önceki meraklı haline bırakırken, Chaeyoung bir tane daha cips ağzına atmış ve anlatmaya koyulmuştu.

''Sitenin bir binası varmış ve kayıt olduktan sonra oradan özel bir hediye alıyormuşsun. Sonra kendine bir profil oluşturuyormuşsun ve birinin sana yazmasını bekliyormuşsun. Bir de takipçi kasma olayı varmış, yüksek takipçin varsa yüksek statüde oluyormuşsun.''

Anlattıklarına hayrete düşmüş bir şekilde kulak verirken, dudaklarım aralanmış ve bakışlarım kendi telefonuma kaymıştı. Chaeyoung'un anlattığı kadarıyla eğlenceli bir yere benziyordu. Denemekten zarar gelmezdi, herhalde?

kitty and daddy, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin