014 ✓

3K 223 271
                                    

2 hafta sonra.

Yarın rakip okulla maçımız vardı ve abartısız günlerdir sahadan çıkmıyorduk. Kendimizi çok yormuştuk ama en iyi şekilde hazırlanmayı başarmıştık. Bu gece güzelce uyuyup yarına dinç olmak istiyorduk hepimiz.

Kızlara el sallayıp çantamı aldıktan sonra seri bir şekilde okuldan ayrıldım ve evime yürümeye başladım. Bu süre zarfında, günlerdir sürekli aynı arabanın karşıma çıkması tuhafıma gidiyordu. Siyah lüks bir araçtı ve ben okuldan çıktığımda, evimdeyken kapımda ışıkları açık bekliyordu. 

Artık korkmaya başlamıştım.

Telefonumun ekranını açıp arkama döndüm ve fazla dikkat çekmeden arabanın plakasını not aldım. Ardından hızlı bir şekilde evimin önüne vardım ve anahtarı çıkartıp kapıyı açtım. İçeri girdikten sonra kapıyı kilitlemeyi ihmal etmedim ve bütün perdelerimi çektim. 

Ellerimi belime koyup derin bir nefes aldıktan sonra cama doğru yaklaşıp stor perdenin bir ucundan tuttum ve gözlerimi kısarak kapıya baktım. Araba bu kez sokağın köşesindeydi ve günlerdir gördüğüm arabanın aynısıydı kesinlikle.

Ellerimi alnıma yerleştirip sıvazlarken iç çektim ve mutfağa ilerleyip acıktığım için dolabı açtım ve göz gezdirdim. Salata yapma kararı aldığımda, dolaptan bolca yeşillik aldım ve yıkadıktan sonra hepsini doğradım. Kasemin içine yeşillikleri doldurduktan sonra üzerine sosunu döktüm. Ardından büyük bir şişeye soğuk su doldurdum ve hazırladıklarımı alıp salona ilerledim.

Bir yandan salatamı yiyor bir yandan suyumu yudumluyordum. Telefonuma üst üste bildirimlerin gelmesiyle, ekranı açtım ve gelen mesajlara baktım.

❧ 

Pakize sultanlar

Chaeyoung: Çok heyecanlıyım 

Lisa: Offff ben de

Chaeyoung: Sen sus biz seninle daha barışmadık

Lisa: Neden

Jisoo: O salak Bambam ile iddiaya girdiğin için

Lisa: Ay kızlarr onu halletim ben daddy'm var artık 😘😘

Chaeyoung: NEEEEEEEEE

Lisa: Dedim ya Jungkook diye birisiyle tanıştım diye, bence beni sikme hayalleri kuruyor

Jisoo: Yakışıklı mı bari

Lisa: Hem de nasıl

Chaeyoung: Fotosunu at

Lisa: Atamam siz azarsınız falan. He's just my daddy 💘👅

Jisoo: Siz bu uygulama işini iyice abarttınız ha

Siz: Şey ben Taehyung ile seviştim|
Siz: Ben uygulamayı sildim

Chaeyoung: iyi bari 

Jisoo: Jennie bekaretimi fantezi uygulamasında verdim dese çok gülerdim 

Chaeyoung: NMSADHUHQWDIUJDWQIOJDQWDSSDAHFSHSDF

❧ 

Kaşlarımı çatıp telefonu yanıma fırlattıktan sonra su şişesini sehpaya koydum ve elimdeki kaseyi de mutfak tezgahına bıraktım. Dilimi damağıma sürterken sağ elimi ağzıma götürdüm ve tırnağımı dişledim.

kitty and daddy, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin