Final.

2.6K 174 195
                                    


4 yıl sonra.

''Jennie hadi çabuk ol!''

Üzerimdeki beyaz ve vücudumu sımsıkı saran gelinliğimin fermuarını çeken görevliye gülümsediğimde, bana karşılık olarak başını sallamıştı. Aynada kendimi baştan sona incelerken, küçüklüğümden beri hayal ettiğim gelinliğin üzerimde olması beni buruk bir durumun içine sokuyordu.

Arkadaki upuzun kuyruğu kendimi bir prenses gibi hissettiriyordu ve uzun, dalgalı saçlarımın omuzlarımdan aşağı dökülmesi hoşuma gidiyordu. Son olarak elime rengarenk çiçeğim verildiğinde, yüzümdeki gülümsemem iyice büyümüştü.

Arkama döndüğümde kapı da beraberinde açılmış ve içeri Jisoo girmişti. Beni gördüğünde duraksayıp gözlerini büyültürken, arkasından sabırsızca Lisa ve Chaeyoung atlamış, ardından Jisoo gibi onlar da donakalmıştı.

''Aman tanrım...''

Chaeyoung kısık ve hüzünlü bir sesle konuştuğunda, bakışlarımı elimdeki çiçeğe çevirmiş ve utangaç bir şekilde gülümsemiştim. 

''Jennie çok güzel olmuşsun...''

Lisa ağlamaklı bir ses tonuyla konuştuğunda başımı hızla kaldırmış ve gözlerimin dolmasıyla beraber onlara doğru bir adım atmıştım. Sonunda hepsi hareket etmeye gayret ettiğinde beni ortalarına almışlardı ve tek tek sarılmaya başlamışlardı.

''Ne kadar çabuk büyüyoruz, bu çok üzücü.''

Jisoo bana sıkıca sarılırken, arkadan Chaeyoung'un sesini duymuştum. Haklıydı, zaman çok hızlı geçiyordu. Taehyung'la tanışmam, onunla beraber bir sürü olay yaşamam ve fazlası... Hepsi bana daha dün gibi geliyordu.

Lisa ve Jungkook çok iyi anlaşıyorlardı, biz onlardan erken davranıp evlenme kararı almıştık.

Evet, Taehyung'la bugün, burada evleniyordum.

Jimin ve Chaeyoung da uzun süredir birliktelerdi, Yoongi ise karşımıza dahi çıkmamıştı. Ülkeyi terk etmiş olmalıydı, bize bir zarar veremeyeceğini anlamıştı sonunda.

Jisoo, Momo ve Mina bizim aksimize yalnız olmayı seviyorlardı. Zaten Bambam ve Yugyeom doğru düzgün ilişki kurmayı bile bilmiyordu insanlarla.

''Hadi, bizi bekliyorlar!''

Kapıdan Momo'nun bağırmasıyla hepimiz birbirimize tuhaf bakışlar atmıştık. Ne yani, şimdi evlenecek miydim ben?

Tanrım, çok heyecanlıydım.

Lisa ben hareket etmeden durduğum için koluma girdiğinde, derin bir nefes almış ve gelinliğimin ucundan tutarak yürümeye başlamıştım. Topuklularımın sesi her yeri doldururken kızlar da bize eşlik ediyorlardı.

Merdivenleri geçip, koridordan ilerledikten sonra kocaman ve yemyeşil bir bahçe bizi karşılamıştı. Kendimi ilginç hissediyordum, ayakta bile duramayacak gibiydim. İçim kıpır kıpırdı. Heyecandan ölecektim sanki.

Lisa beni sıkıca tutup ilerlerken bahçeye doğru, kızlar bizden önce davranmış ve dışarı çıkmıştı. Kalabalıkla göz göze geldiğimde ve bahçe sınırlarına girdiğimde herkes alkış tutmaya başlamış, fakat benim tek odağım ileride tüm ihtişamıyla bana bakan Taehyung olmuştu. 

Smokini içinde harika görünüyordu, bir kez daha eriyip bitmiştim o an, ona karşı.

Lisa kolumdan çıkıp masalardan birine ilerlerken, ben burnumdan hızla nefes almış ve ciğerlerimin ihtiyacı olan oksijeni onlara bağışlamıştım. Ağır adımlarla Taehyung'ın önüne ilerlediğimde, o da bana yaklaşmış ve bileğimden tutup beni kendine çekmişti.

kitty and daddy, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin