Аав Инёб ах хоёр Чанёол бид хоёрын мессежийг өөрсдөө далжганаж олж уншчихаад бид хоёрын тэнэгийг гайхаад нэг нэгэнтэйгээ хошуу амаа нийлүүлээд ярилцаж байна.
Тэгэхээр яг яасан бэ гэвэл Чанёол бид хоёр салчихсан.
Ерөнхийдөө ийм юм болсон юм л даа.
FLASHBACK:
Чанёол өглөөнөөс хойш юу ч бичихгүй байв. Тэгээд намайг залгахаар утсаа ч авахгүй. Мессеж бичихээр хүний урманд цэг ч явуулаагүй нийт 6 цаг болчихож. Муу өөдгүй Чанёол.
Нөгөө юм бичдэггүй үхсэн амьд нь мэдэгдэхгүй Чанёол гуайгаас мессеж ирэв. Гялс ороод харвал
BBY<3:
Хайр аа. Юу хийж байна даа?
Би:
Юу хийдэг юм😒BBY<3:
Ниээ хайрдаа гомдчихсон юм уу даа~~
Би:
Үгүй. Яахаараа чамд гомддог юм.BBY<3:
Тийм байлгүй дээ. Хайр нь сая цонхоор аймар хөөрхөн охин хараад.What? O_o Би яг юу гэж хариулах ёстой вэ?
Би:
Тэгээд?BBY<3:
Тэгээд яах вэ дээ. Явах хүртэл нь хараад л байсан хараад л байсан. Тэгсэн нэг мэдсэн цонхны тавцан налаад унтчихсан байдаг юм даа. Тэгээд сэрээд цонхоор харсан чинь нөгөө охин байдаггүй. Би тэгээд л навс эмороод.Би:
Хөөе. Пак Чанёол гуай. Нэгт би чиний найз залуу найз чинь биш! Хоёрт хэнд юу ярихаа бодож байвал дээр юмсан.BBY<3:
Харин найз залуу маань болохоор л хэлж байна шд. Өөр хүнд байсан бол бүүр хэлэх ч үгүй.Би: Чи яг солиотой байх аа. Яг сэтгэцийн өвчтэй. BYE хоёулаа салъя. Сарни!
BBY<3:
За за. Тоглосон юм даа. Хайр нь харин хэдэн найзуудтайгаа уугаад тэгсэн чинь нэг мэдэхэд тасарчихсан сэрээд харсан чинь миний хөөрхөнөөгөөс зөндөө олон дуудлага мессеж ирсэн байхаар нь юу гэж хэлэх вэ гэж бодож бодож байгаад гаргасан санаа нь энэ байхгүй юу~~Би:
Өө дөш. BYE BBY! Чи бид хоёр ингээд дуусаа.FLASHBACK END.
За за жоохон тэнэг байж магадгүй ч би үнэндээ их гомдсон. Яг л Чанёолыг хэн нэгэн охинд алдчих юм шиг мэдрэмжийг авсан даа хөөрхий. Ямар манай хүн чинь 100% gay биш дээ.
Бараг л BISEXUAL хүн шүү дээ хөөрхий. Ай даа бурхан та миний зовлонд цадах болоогүй юу? Аа чиг шиг ээ. Би чинь нэг их ямар зовоод ч байгаа биш.
Нээрээ манай Кай, Сэүн хоёр чинь жогроод байгаа шд.
Манай Кай чинь надад талтай байсан гэж байгаа. Тэгсэн чинь Сэүн Кайд булантай байсан болж таараад. Манай мангар Кай намайгаа Чанёолтой нийлснээс болоод навс эмороод эморсондоо болоод Сэүн дээр очоод Сэүн чинь миний төлөө эморсон Кай-ыг харж эмороод хоёр эмо гар уугаад тэр шөнөдөө нөгөө яагаав дээ жоохон хүүхдэд хэлж болдоггүй зүйлсийг хийсэн юм байх өө. Тэгээд л үерхчихсэн гэсэн дээ.
Чанёол бид хоёроос ч балай үерхсэн байгаа биз дээ. Хажууд нь бид хоёр чинь бас тэгж байгаад давгүй амьдралд ойр үерхсэн юм даа яахав одоо салчихсан ч гэсэн.
Ингэхэд Чанёол муу дарвайсан дураак чинь буцаад нийлье байтугай Hi ч гэж бичих сэтгэлгүй хог юм өө.
Чанёол муу хөлдүү төмс. Хэрэггүй гозон амьтан. Муу жаргах замын садаа болоод хүний тархи толгойд эргэлдээд балайраад байх юм.
Муу хүнийг дурсахаар гэж BBY<3 гэж хадгалсан дугаараас зурвас ирчихжээ бас. Намайгаа мартаад шинэ охин, хөвгүүн эргүүлээд явчхав уу гэж бодсон чинь бас үгүй бололтойдог. За тэгээд юу бичсэн юм бэ дээ миний ex-ээ.
BBY<3:
Хайр аа. Хайр нь чиний дуртай бүх амттаныг авчихсан гараад ир. :*За яахав гарахаас даа. Гэхдээ намайгаа бас амттанд хууртах жижигхэн амьтан гэж бодсон юм байх даа. Ёстой үгүй шүү хөгшөөн!
YOU ARE READING
LOVE STORY/BXB ✅/
FanfictionХайранд нас/хүйс/арьс,өнгө/баян/ядуу байх хэнд ч хамаагүй хоёр биес өөрсдөдөө тохирон аз жаргалыг бүтээх нь л чухал. BY ALPYY__