За за би тэр амттанд хууртдаг жижигхэн амьтан нь мөн байсан юм байна өө.
Тэр өдөр бид хоёр чинь Чанёолын авчирсан бүх амттаныг хувааж идээд миний хөөрхөн Чанёол ичиж ичиж миний хацар дээр шоб хийтэл ганц үнэсчхээд явсан байдаг юм кк.
Ёстой хайр хүрмээр залуу шүү.
Яг одоо би Сэүн гэх тэнгийн зовлонг сонсоод сууж байна. Ай даа хэцүү ч юм аа даа.
Сэүн: Би яг яах ёстой юм бэ Бэкхён аааа иииииииии
Би: Хүүш ээ чи чинь уйлаад байгаа юм уу хаашаа юм?
Сэүн: Тэгэхгүй гээд яах юм? Өдөр шөнөгүй залгаад ярилцдаг байсан хүн чинь нэг мэдэхэд ярих нь багасаад мессеж, чат ч бичихгүй байх мэдрэмжийг чи мэдэх юм уу? Ииииииии
Би: Завгүй л байсан юм байлгүй дээ.
Сэүн: Кай ямар ч үед юм бичдэг байхгүй юу. Тэгээд ч хүн хайртай хүндээ яаж ийж байгаад багахан ч атугай цаг зав гаргадаг л байхгүй юу ииииии
Би: Чанёол бид хоёр нэг нэгэнрүүгээ бараг л юм бичдэггүй шд. Тэр нь ч амар. Ядаргаатай юм бичээд л гар хуруу өвтгөөд залхуу хүргээд байдаг тиймэрхүү хүмүүст би лав дургүй ээ.
Гэхдээ би үнэхээр дургүй :>
Сэүн: Та хоёр яг нэг нэгэндээ хайртай юм уу?
Би: Би ч яахав хайртай л даа харин Чанёолыг мэдэхгүй байна.
Нээрээ Чанёол надаа хайртай юм болов уу?
Би: За за найз нь явлаа. Баяртай.
Сэүн: Хүүе чи чинь тэнэг юм уу? Энэ чинь танайх шд ээ. Би явлаа баяртай. Аан бас намайг уйлсныг хэнд ч хэлж болохгүй шүү! Ойлгосон уу?
Би: Мхн. Баяртай.
To: BBY<3
Чи надаа хайртай юу?
Явуулах уу, байх уу...
Аааааиш.
За юу ч байсан явуулъя.
Ямар хариу ирэхийг нь мэдэхгүй ч гар салганаад сандраад хэцүү байна шүү. Үфф.
Явуулаад нэг ч минут болоогүй байхад нэгэн зурвас ирэв.
BBY<3:
Тийм ээ хайртай. Яагаад ингэж асуусныг чинь мэдэхгүй ч. Өмнө нь чамд хайргүй байсан ч одоо бол хайртай. Чиний булцгар хацар, зөөлхөн гар яг л надад зориулагдаж бүтээгдсэн юм шиг бие гээд л бүх зүйлд чинь хайртай.Хэзээ нэгэн цагт би чамд хайргүй болж магадгүй ч одоо байгаа би чамд хязгааргүй их хайртай.~~
Ёстой хайр хүргэм залуу шүү. <3
YOU ARE READING
LOVE STORY/BXB ✅/
Fiksi PenggemarХайранд нас/хүйс/арьс,өнгө/баян/ядуу байх хэнд ч хамаагүй хоёр биес өөрсдөдөө тохирон аз жаргалыг бүтээх нь л чухал. BY ALPYY__