Κεφάλαιο 2(μέρος 2)

638 70 43
                                    

Τα πόδια μου έκαιγαν καθώς προσπαθούσα να φτάσω στο νέο σπίτι της Νοέλιας όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Μια ελαφριά βροχή είχε αρχίσει να με λούζει από την στιγμή που κατέβηκα από το λεωφορείο. Το φυσικό φως στον ουρανό είχε εξαφανιστεί τελείως μέχρι να φτάσω στο μεγάλο μπλε σπίτι- μόνο τα μοβ και μπλε χρώματα του ηλιοβασιλέματος παρέμεναν στον ουρανό, με μόνο το περιστασιακό αστέρι να λάμπει διακριτικά.

Ένα αίσθημα ανασφάλειας με διαπέρασε καθώς ανέβαινα τις σκάλες της βεράντας προς την είσοδο. Εκείνη τη στιγμή, όταν η γροθιά μου έμεινε στον αέρα λίγα εκατοστά από το ξύλο, ένα αίσθημα αβεβαιότητας, σύγχυσης και...Φόβου; Ναι, φόβος, όλα στροβιλίζονταν μέσα μου καθώς αναγνώρισα μέσα στο σπίτι τις δύο ενέργειες που δονούσαν το δέρμα μου, κάνοντάς με να αισθάνομαι μια ψύχρα.

Αλλά τι στο...;

"Είναι ο Κάλεμπ και η Άρια" φώναξε η φωνή στο κεφάλι μου. "Τι στο διάολο κάνουν εκεί μέσα!".

Η απελπισία με έτρωγε καθώς βιαζόμουν να χτυπήσω την πόρτα, ίσως λίγο παραπάνω από όσο έπρεπε. Ο Νοέλια εμφανίστηκε πίσω από την ξύλινη πόρτα με γουρλωμένα μάτια και την απορία χαραγμένη στο πρόσωπό της.

«Πω πω, τι βιαιότητα», είπε με έκπληξη, αλλά ένα δευτερόλεπτο αργότερα μου χάρισε ένα ζεστό χαμόγελο.

«Τι κάνεις μαζί τους εδώ;» πέταξα, χωρίς να μπορώ να ελέγξω την επιφυλακτικότητα στον τόνο μου.

«Αυτούς;» Σούφρωσε τα φρύδια. «Εννοείς τον Τόμας και την κοπέλα που έχει συγγένεια με τον τρελό που είσαι ερωτευμένη;»

Κάτι βαρύ εγκαταστάθηκε στο στομάχι μου, αλλά προσπάθησα να διώξω το συναίσθημα.

«Η Άρια είναι μαζί σου;» ρώτησα ξαφνιασμένη.

«Ω, ναι». Σήκωσε τους ώμους της, χωρίς να είναι καθόλου ανήσυχη. «Είπε ότι ήταν περίεργη να δει τι έκανε ο Τόμας, και...»

«Κατρίνα!» Η φωνή της Άριας μας διέκοψε και στη συνέχεια εμφανίστηκε στο οπτικό μου πεδίο.

Η δαίμονας είχε ένα μπουκάλι στα χέρια της και θα ορκιζόμουν ότι μασούσε κάτι. Βλέποντάς την να δείχνει τόσο φυσική και χαλαρή, ο θυμός μέσα μου αυξομειώθηκε.

«Τι στο διάολο κάνεις εδώ;» μουρμούρισα προς το μέρος της, συνοφρυωμένη ώστε να μπορεί να δει την ενόχλησή μου.

Παρόλα αυτά, ο Άρια δεν φάνηκε να το προσέχει.

«Τρώω», απάντησε προφανώς, κρατώντας στο ένα χέρι κάτι που έμοιαζε με καραμέλα. Με το άλλο, μου έδειξε ένα γυάλινο μπουκάλι με κίτρινο περιεχόμενο «και πίνω μια μπύρα με αυτό το αστείο κορίτσι. Α, και με αυτό τον άχρηστο τον Κάλεμπ».

Άβυσσος(Soul #1)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora