ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ 9

166 15 12
                                    

NARRANDO DEIDARA

Mᴇ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀʙᴀ ᴘᴀʀᴀ ɪʀ ᴀ ᴇʟ ʙᴏʟɪᴄʜᴇ(ᴅɪsᴄᴏ) Cᴏɴ Hɪᴅᴀɴ ʏ ᴘᴏʀ ʟᴀs ᴅᴜᴅᴀs ɴᴏ ᴛᴏᴍᴀʀᴇ ᴄᴏɴᴏᴢᴄᴏ ᴀ Hɪᴅᴀɴ ʏ sᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇs.

Hɪᴅᴀɴ: Rᴜʙɪᴀ ᴏxɪɢᴇɴᴀᴅᴀ ʏᴀ ᴠᴀᴍᴏɴᴏs!!!!

Mᴇ ɢʀɪᴛᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ᴀʙᴀᴊᴏ ʏ ʏᴏ ᴍᴇ ᴇɴᴏᴊᴇ ʏᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀʙᴀ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ʟʟᴀᴍᴀʀᴀ ʀᴜʙɪᴀ ᴏxɪɢᴇɴᴀᴅᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴛᴇɴɪᴀ sᴜs ᴍᴏᴛɪᴠᴏs ʏᴏ ʟᴏ ʟʟᴀᴍᴀʙᴀ ᴊᴀsʜɪɴɪsᴛᴀ ʙᴏʀʀᴀᴄʜᴏ.

Dᴇɪᴅᴀʀᴀ: ᴀʜᴏʀᴀ ᴠᴏʏ!

Cᴜᴀɴᴅᴏ ʙᴀᴊᴇ ᴠɪ ǫᴜᴇ Kᴏɴᴀɴ, Tᴏʙɪ ʏ Sᴀsᴏʀɪ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ.

Hɪᴅᴀɴ: Dᴇɪᴅᴀʀᴀ ᴍɪʀᴀ ᴀʜᴏʀᴀ ᴠᴀᴍᴏs ᴄᴏɴ ᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ɪᴀ.

ᴀʟ ᴍᴇɴᴏs ᴀʜᴏʀᴀ ᴇsᴛᴀʀɪᴀ ᴍᴀs ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴏ sɪ Hɪᴅᴀɴ ᴏ ʏᴏ ɴᴏs ᴇᴍʙᴏʀʀᴀᴄʜᴀᴍᴏs.

Dᴇɪᴅᴀʀᴀ: ᴏᴋᴇʏ ᴠᴀᴍᴏs!!

ᴇsᴛᴀʙᴀᴍᴏs ʏᴇɴᴅᴏ ʏ Tᴏʙɪ ɪʙᴀ ᴄᴀʟʟᴀᴅᴏ

Dᴇɪᴅᴀʀᴀ: Tᴏʙɪ ᴇsᴛᴀs ʙɪᴇɴ? Tᴇ ᴠᴇᴏ ʀᴀʀᴏ.

Tᴏʙɪ: Dᴇɪᴅᴀʀᴀ-sᴇᴍᴘᴀɪ ᴜsᴛᴇᴅ ᴄʀᴇᴇ ǫᴜᴇ Tᴏʙɪ ᴇs ғᴇᴏ ;ᴄ

ʏᴏ ᴍᴇ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪ ¿Qᴜɪᴇɴ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ᴇsᴏ ᴀ Tᴏʙɪ?¿ Lᴏ ᴠɪᴏ sɪɴ ʟᴀ ᴍᴀsᴄᴀʀᴀ? Sᴇɢᴜʀᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ.

Dᴇɪᴅᴀʀᴀ: ᴄʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ.

ʏ sᴇ ᴍᴇ ᴠɪɴᴏ ᴀʟɢᴏ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪ ᴇʀᴀ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ sᴇʀɪᴏ.

Dᴇɪᴅᴀʀᴀ: Tᴏʙɪ ǫᴜᴇ ʜᴀʀᴇᴍᴏs ᴄᴏɴ Rɪɴ?

ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴇ ᴄᴏɴ ʟᴀs ᴍᴀɴᴏs ᴇɴ ʟᴏs ʙᴏʟsɪʟʟᴏ ʏ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴀsɪ sᴇ ʟᴇ sᴀʟᴇ ᴇʟ ᴄᴏʀᴀᴢᴏɴ.

Tᴏʙɪ: ɴᴏ ʟᴏ sᴇ Dᴇɪᴅᴀʀᴀ-sᴇᴍᴘᴀɪ ɴᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ʟᴀsᴛɪᴍᴀʀʟᴀ.

Dᴇɪᴅᴀʀᴀ: ᴇsᴛᴏʏ sᴇɢᴜʀᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴀʀᴀ, ᴘᴜᴇᴅᴇs ᴀᴘʀᴏᴠᴇᴄʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇᴄɪʀʟᴇ ᴍᴀɴ̃ᴀɴᴀ ǫᴜᴇ ᴠɪᴇɴᴇ ᴅᴇ ᴠɪsɪᴛᴀ.

NARRANDO TOBI/OBITO

ɴᴏ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀʙᴀ ʟᴀ ɪᴅᴇᴀ ᴅᴇ Dᴇɪᴅᴀʀᴀ ʏᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴀ Rɪɴ ʏ ɴᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ʜᴀᴄᴇʀʟᴇ ᴇsᴏ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ᴅᴀɴ̃ᴀʀ ᴀ Dᴇɪᴅᴀʀᴀ, ᴇʟ.... ᴇʟ ᴍᴇ ᴀᴍᴀ sᴇɢᴜɴ ᴇʟ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ʟᴏ sᴇ, ᴛᴀᴍᴘᴏᴄᴏ sᴀʙɪᴀ sɪ sᴏʟᴏ ᴍᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴘᴏʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʀᴀ sɪɴ ʟᴀ ᴍᴀsᴄᴀʀᴀ ᴏ sɪ Rɪɴ sᴏʟᴏ ᴍᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ Kᴀᴋᴀsʜɪ ʟᴀ ʀᴇᴄʜᴀᴢᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴅᴏ sᴇ ʟᴏs ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʀᴇ ᴀ ʟᴏs ᴅᴏs.

Lʟᴇɢᴀᴍᴏs ᴀ ᴇʟ ʙᴏʟɪᴄʜᴇ(ᴅɪsᴄᴏ) ʏ Hɪᴅᴀɴ, Kᴏɴᴀɴ ʏ Dᴇɪᴅᴀʀᴀ sᴇ ғᴜᴇʀᴏɴ ᴀ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʙᴀɪʟᴀʙᴀɴ ᴀ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ɴᴏ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀʙᴀ ᴄᴏᴍᴏ Dᴇɪᴅᴀʀᴀ ʙᴀɪʟᴀʙᴀ ᴇɴᴄɪᴍᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴅᴇsᴄᴏɴᴏᴄɪᴅᴏ ʏ ʟᴏ ᴘᴇᴏʀ ǫᴜᴇ ʀᴇᴄɪᴇɴ ʟʟᴇɢᴀʙᴀᴍᴏs ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ɴᴀᴅᴀ ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ᴅɪᴊᴏ  ᴀɴᴛᴇs

eres más que mi compañero (tobidei)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora