Ti-ye Alma

310 24 2
                                    

Sam için bir şeyler ağır ve zor geçmişti. O da farkındaydı nasıl bir hayatın eşiğinde olduğunu. Sam için hiçbir şey yolunda gitmemişti giden şeyler de yolundan çıkmıştı. Bir insan için ne kadar zorluk çıkar ki? Zorlukların ardı kesilmiyordu. Sam için Elly artık bir bitişti. Elly bitmisti. Sadece biten şey Elly olmamıştı. Aşk bitmişti. Bitmişti değer vermeler..
Artık kimse Elly olmuyor du zaten Elly'de hiç olmamıştı. Hiç başlamadan bitmenin acısını bilir misiniz? O hiç başlamadan bitmişti. Sam için hayat bir düzenek üstüne kurulmuştu. Her şeyi bir düzenekte saklıydı.
Sam için hayat eğlenmekten ibaretti bu onun yapısında var. Eğlencenin bol olduğu yerlerde takılmayı o da çok istiyordu. Mutsuz ve gülümsemeyen insanlarla hiç alakası yoktu. Sevmiyordu o insanları. Çünkü insan gençken eğlenmeyi öğrenmeli; somurtgan olmayı değil. Hayatı ti'ye alıyordu Sam. Ama o da biliyordu ki ti'ye alınarak kazanılıyor bu hayatta. Tabii aşırı halde değil yerince alınmalı..
Sam hayatında ilk kez bir şeyleri bir insanla yaşadığı için aşıktı aslında. Önceden denemediği her şeyi birisiyle denediği için aşıktı oysaki. İlişkileri kardeş, kanka ilişkisiydi. Sam için zaten zor olan buydu. Kardeşim dediği insana aşkım demek istemesiydi. İnsan elindekinin kıymetini bilmeli, aşık olmamalı. Biz belirlemiyoruz kime aşık olacağımızı; zaman belirliyor. Elindekinizi tutamazsanız o da kayıp gidiyor sizde. Elly gitmişti. Dönüşü olmayan bir yere hemde.. Sam onu gerçek anlamıyla kaybetmişti. Çünkü Elly onu kardeşi olarak gördü her zaman. Ve başkasını seviyordu. Sam için ne kadar zor olmalı. Kardeşim dediği insana aşık olmak ve hislerini sadece onun anlaması. Ne acı olmalı.  Her gün hayallerinde yer alıyordu Elly. Sam ona kocaman kendisine küçücük bir yer açmıştı kalbinde. Sadece o olsun istiyordu. Olmuyordu ama engel vardı arada. Bu engel Elly'nin sevgilisi Jack idi. Aradaki kocaman engel bu kişide saklıydı.

Kalp SancısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin