Özlem

308 22 5
                                    

Sam için hayat durgun geçiyordu aslında. Elly'den sonra hep bir kaçış içindeydi. Elly gidince sadece kendisini götürmemişti yanında.. Mutluluğu da götürmüştü. Sam çok yalnızdı. Kimsesi yoktu, olmuyordu. Yavaş yavaş yalnızlıktan keyif alsada olmuyordu, yetmiyordu. Aklının ucunda hep o vardı. Elly çok gururlu bir karakterdi. Ve hiçbir zaman geçmişte yaşamıyordu. Sam öyle değildi sürekli geçmişte kalıyordu aklı.. Söküp atamıyordu içindekileri.. Özlüyordu Sam onu, hemde herkesten çok. Aşk buydu işte.. Sam için yazılmış bir söz vardı sanki onu onu anlatıyordu. " Her şeye sahip olmak isteyen, elindekini de kaybediyor." Bu söz hep Elly'i anlatıyordu Sam'e. Çünkü o kıymet bilmemişti. Kaybetmişti Elly'i. Ama işin aslı öyle değildi Elly bırakmışti Sam'i. Peki acı neden tek taraflı olur ki? Neden?!
Sam'in içinde kalmıştı bu sitem. Sam'in içinde her şey kalmıştı. Öylece Elly'i bekliyordu sadece.. Elly yoktu artık. Gelir miydi? Gelmezdi...
Zaman geçtikçe üniversite hazırlıkları başlamıştı. Sam her şeyi Elly üzerinden deniyordu. Onunla gitmek onunla yaşamak istiyordu fakat Elly nu hayalleri haketmiyordu. Sam için son bir kaç ay kalmıştı, sonra gidip hayatını değiştirecekti. Hayatından atabilecek miydi Elly'i peki? Merak içindeydi. Çünkü üniversite yeni bir başlangıçtır. Sam zamanın onu unutturmayacağını biliyordu çünkü 3 yıl zor bir süre. Insan 3 yıl boyunca birisine takılı kalınca değil 20 sene unutamıyor. Sadece unuttuğunu sanıyordu.. İnsan bazen gerçekten aşk acısından ölmek istiyor, çünkü insanlar anlamıyor seni. Kendi kendine teselli vermen gerek hep. Sam çok yalnız kalmıştı, yere düşse kaldıracak kişi yoktu, tükenmişti. Ama bir başkası düşse o kaldırırdı. Çünkü o artık tecrübe edinmişti.

Kalp SancısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin