Ο Ορφέας βρίσκεται στο ισόγειο όπως και οι υπόλοιποι άντρες της Μαμπα , οι περισσότεροι προετοιμαζονται για να εκτελέσουν κάποια δουλειά τους έχει αναθέσει .
Ο Ορφέας κάθεται μόνος του σε μια γωνιά και απλά σκέφτεται . Ο Στέλιος αποφασίζει να τον πλησιάσει και να του ανοίξει συζήτηση , ηταν απο τους λίγους που τον συμπαθούσαν .
Οι περισσότεροι τον έβλεπαν εχθρικά , είχε γίνει ένας από αυτούς χωρίς να περάσει την πενταετή εκπαίδευση που εκείνοι είχαν περάσει .
Το να γίνεις ένας απο τους άντρες της Μαμπα ήταν σπουδαίο και αρκετά δύσκολο . Η Μαμπα τους έστελνε σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο όπου ήταν αποκομμενοι με τον έξω κόσμο , επικοινωνουσαν με την οικογένεια τους μια φορά την εβδομάδα για 15 λεπτά .
Περνούσαν από ειδική εκπαίδευση , οχι μόνο στα όπλα όπου οι περισσότεροι ήταν ήδη καλοί αλλά και στην αντοχή τους . Τους έκαναν καθημερινά βασανιστήρια έτσι ώστε να τα συνηθίσουν και σε περίπτωση που πέσουν σε χέρια αντιπάλων να μην λυγισουν . Εκπαιδευοντουσαν να είναι στρατιώτες , έτοιμη να θυσιάσουν τα πάντα για τους ανώτερους τους .
Τέλος ορκιζοντουσαν πως ότι και αν συμβεί εκείνοι θα έκαναν τα πάντα για την ασφάλεια των ανωτέρων τους , δηλαδή της Διωνης και του Σεργιου .
Βέβαια υπάρχει και ανάμεσα τους μια ιεραρχία , ή μάλλον απλά κάποιοι αναλαμβάνουν πιο δύσκολες δουλειές κια άλλοι πιο εύκολες , ηταν όμως το ίδιο σημαντικοί .
Για όλους αυτούς τους λόγους τον αντιπαθούν , γνώριζαν πως ήταν ο καλύτερος στην νύχτα αλλα αυτο δεν αναιρεί το γεγονός πως έπρεπε να περάσει όσο πέρασαν εκείνοι . Άλλωστε όλοι όσοι είχαν περάσει την εκπαίδευση ήταν από τους καλύτερους , η Μαμπα ήξερε τι διάλεγε .
-"Σε είδα που μιλούσες με τον Bruno πριν ." Μπαίνει κατευθείαν στο θέμα ο Στέλιος .
-"Ναι , αυτός με πλησίασε ." Του λέει ο Ορφέας με την σειρά του .
-"Να ξέρεις πως αυτό δεν είναι καλό αυτό , συνήθως πλησιάζει κάποιον όταν τον αντιπαθεί .
-"Δεν μπορεί να μου κάνει τίποτα ." Του λέει με αυτοπεποίθηση ο Ορφέας .
-"Κανεις λάθος Ορφέα , ο Bruno χάρη στην σχέση που έχει με την Μαμπα μπορεί να της βάλει λόγια αν όχι να πάρει μόνος μια απόφαση ." Του σταμάτα την φορά ο Στέλιος .
-"Γιατι τι είδους σχέση έχουν ;" Προσπαθεί να μάθει ο Ορφέας .
-"Σεξουαλικη και επαγγελματική . Γνωρίζονται χρόνια , στην δουλειά βέβαια είναι εντελώς τυπική αλλά όλοι γνωρίζουν πως πηδιουνται ." Του εξηγεί ο Στέλιος και ο Ορφέας γνέφει .
Για κάποιο λόγο που δεν μπορούσε να εξηγήσει τον ενόχλησε αυτό που έμαθε .
~~~
Πέρασε ένας μήνας από την συζήτηση που είχαν ο Bruno με τον Ορφέα .
Η Διωνη απέφυγε κάθε συνάντηση μαζί του , βέβαια συνέχισε να τον αφήνει άπραγο , πράγμα που τον έχει γεμίσει θυμό .
Κατευθύνεται προς το γραφείο της , χτυπα την πόρτα αλλά δεν περιμένει απάντηση .
-"Ποσο καιρό θα με κρατάς να κάθομαι σαν τον μαλακα ;" Την ρωτάει έξαλλος κάνοντας την Διώνη να σηκωθεί φανερά νευριασμενη από την θέση της .
Τον πλησιάσει και τον κολλάει στο τοίχο ενώ σφίγγει τον λαιμό του με το χέρι της .
-"Ακου να σου πω αγοράκι μου γιατί έχεις πάρει πολύ αέρα! Το αφεντικό είμαι εγώ , απαιτώ σεβασμό και υποταγή! Εγώ αποφασίζω για σενα , άμα θέλω να κρατάω εδώ θα σε κρατάω εδώ και εσύ δεν μιλάς ." Του λέει αυστηρά με πρόσωπο σκληρό .
Εκείνος την κοίτα στα μάτια , πράγμα που την εκνευρίζει . Συνήθως όταν κάποιος από τους ανθρώπους της το κάνει αυτό το εκτιμά , της δείχνει πως είναι καθαροί , ότι την σέβονται όμως τώρα την εκνευρίζει ή καλύτερα μάλλον το φοβόταν . Για κάποιο λόγο της δημιουργούσε την αίσθηση πως μπορεί να την διαβάσει , να δει τι έχει περάσει στην ζωή της , μα κάτι τέτοιο είναι αδύνατο .
-"Κατάλαβες ;" Ρωτάει μα ο Ορφέας δεν απαντά .
Δεν έχει συνηθίσει να υποτάσσεται σε κάποιον , πάντα όσοι τον πλησίαζαν του φερονταν με σεβασμό .
Η Διωνη αρπάζει μια λεπίδα από το γραφειο της και την τοποθετηθεί στον λαιμό του , αρχίζοντας να χαράζει το δέρμα του .
-"Κατάλαβες ;" Επαναλαμβάνει .
-"Μαλιστα ." Απαντα ο Ορφέας και ο εγωισμός του δέχεται ένα τεράστιο πλήγμα .
Η Διωνη χαμογελάει ευχαριστημένη με την απάντηση του όμως συνεχίζει να του κόβει το δέρμα στα δύο .
-"Σέργιο!" Φωναζει και εκείνος εμφανίζεται στο γραφείο της .
-"Τι γίνεται Μαμπα ;" Μπροστά στους άλλους την αποκαλεί με το ψευδώνυμο της .
-"Φωναξε δύο άντρες τώρα στο γραφείο μου ." Τον διατάζει και εκείνος φεύγει .
Μετά από λίγο στο χώρο εμφανίζεται ο Στέλιος μαζί με έναν ακόμα άντρα .
"Να τον πάτε στο υπόγειο ." Τους λέει και τον σπρώχνει προς το μέρος του .
-"Μα ο .." Πάει να φέρει αντίρρηση ο Στέλιος αλλά το βλέμμα της , τον σταμάτα .
"Μαλιστα , με συγχωρείτε Μαμπα ." Της ζητά συγγνώμη και εκτελεί την εντολή της .
Έπρεπε κάπως να τον απομακρύνει από κοντά της , την έβαζε σε σκέψεις και αυτό μόνο κακό θα μπορούσε να δημιουργήσει .
_________________________________________
ESTÁS LEYENDO
Μέχρι την καταστροφή μας
De TodoΗ Διωνη όμως δεν τον πιστεύει , τον κολλάει με δύναμη στον τοίχο πίσω του , το χέρι της τυλίγεται γύρω από το λαιμό του . Με λίγο παραπάνω δύναμη μπορούσε να τον σκοτώσει , ήξερε τι έκανε , είχε στραγγαλισει πολλές φορές ανθρώπους . Κοιτάζονται βαθ...