"Ahoj Lucy" zasmála jsem se a přiběhla a objala jsem Lucy. Lucy je jedna z mých kamarádů. Ona se od nich liší jednou věcí. Je se mnou nejdéle a nejvíce mě podrží."Ahoj Ashley" a objetí mi vrátila. Šli jsme spolu ke škole, protože byla teprve Středa."Hele tamhle je celkem hezký kluk s kým tu asi je" začala se rozplívat Lucy, zajímalo mě kdo to je, ale bylo mi to vcelku jedno."Hele, nevím asi z Britney.To je ta'Nejúžasnější, nejhezčí a nejdokonalejší' holka u nás na škole. Skoro všichni kluci se kolem ní motají a slintají z ní. I když byla Britney moje kamarádka, tak jsme se moc nebavili. Ona měla partu, já měla partu a všichni jsme byli v pohodě. Nikdo u nás se nikomu neposmíval a ani nenadával, byli jsme taková v pohodě třída. Byla jsem za to ráda, protože když jsme bydleli v Amsterdamu tak mě tam šikanovali a já se začala řezat. Skončila jsem kvůli tomu v nemocnici, ale nakonec jsem se vyléčila a byla jsem v pohodě. No jsem ráda, že svoji bývalou kamarádku nemusím vytahovat.Byl tam i jeden kluk, který mě pořád využíval. Sexuálně. Vždycky, když skončila výuka, tak mě zatáhl na záchodky a nutil mě mu vykouřit. Říkal to všem po škole, že jsem děvka, a že mu každý den hulím. Proto jsem taky se začala řezat. Začali mi nadávat do děvky a kurvy. A že jsem tlustá, a nenažraná. Nebyla jsem nejtlustší, ale ani ne nejhubenější. Tak jsem hledala jak rychle zhubnout. Ano věděla jsem o anablogách, ale chtěla jsem zhubnout nějak jinak než anou(Anorexií).Nechtěla jsem skončit v nemocnici a umřít, ale stejně jsem s anou začla. Nevím jak se mi to podařilo, ale skončila jsem v tom nejlepším, byla jsem tak akorát hubená. ANO jenom HUBENÁ, ne VYCHRTLÁ. Na mých170cm jsem vážila 52 kg. To bylo okey. No tak jsem vám řekla jak jsem na tom byla a teď pokračuji v rozhovoru s Lucy, protože ta mezitím co se rozplívala nad tím klukem asi půl hodiny(Chodili jsme do kavárny vedle školy, proto jsme tam byli asi o půl hodiny dřív) tak mě vyrušila z mého vážného přemýšlení."Ashley" začala na mě křičet potichu, ale křičet Lucy."Jo, co jsi říkala?" začala jsem se smát. Ona se mnou, i když prvně to vypadalo, že se naštve a odejde. Je to pohodová holka. Mezitím co my jsme se bavili o blbostech, tak se scházel zbytek naší party. Už otevřeli školu a tak jsme šli ke skříňkám a převlékli se, vzali jsme si potřebné učebnice a šli do třídy. Protože v naší partě nás byl lichý počet a holky tam měli své kluky, tak já seděla sama. Zazvonilo a začala hodina. Do třídy přišel učitel s tím neznámým klukem. "Tak se nám přestav a nestyď se" mrkl učitel na toho nového kluka a začal se smát. My s ním. Teda zbytek třídy,asi jenom mně nebylo moc do smíchu. Seděla jsem v poslední lavici a tak mě to celkem nezajímalo. Bohužel jsem byla jediná kdo sedí sama. Bylo mi jasné, že s ním budu sedět.No nic snad to nějak dopadne."Čau, já jsem Jake a je mi 17" řekl ten velmi sympatický kluk pak jsem slyšela učitele jak jenom říká "Běž si sednout támhle dozadu za Ashley" . No tak super, nějak mě nezajímá, tak se s ním nebudu bavit. Když nám skončila výuka, tak jsem se začala balit. "Čau, jsem Jake" řekl ten velmi hezký a sympatický "Jake" a odpověděla jsem."Ehm... Čus já jsem Ashley" a usmála jsem se na něj falešně."Hej. Ashley jdeš?" optal se mě Josh a šli jsme.
Tak tohle byla moje první část v nové knížce.První knížce. Doufám, že se vám líbila a že budete číst. Když tak vote, koment. Díky a ahoj u další část:))))
ČTEŠ
Přežiju?!
Teen FictionJmenuji se Ashley Keer. Je mi 16 let a Chodím zatím na základní školu v Londýně.Mám celkem dost kamarádů, ale nebaví se se mnou moc,prozatím by to stačilo:)