- Gdzie ty kurwa tak długo byłeś? - rozpoczęła Ashido.
- J-ja...- szukałem dobrej wymówki. - P-przegapiłem autobus, heh.
- Aa, no okej, trzeba było tak odrazu! - chyba uwierzyła.
Zajęliśmy miejsce przy barze, a Mina zamówiła dla siebie jakiegoś bezalkoholowego drinka. Następnie zaczęliśmy rozmawiać o prezencie dla Kacchana.
- A co myślisz o... Hej, ty w ogóle mnie słuchasz?! - przerwała sobie wypowiedź dziewczyna.
- Yy, tak - odpowiedziałem.
- No dobra, więc ...- dodała i zaczęła dalej omawiać propozycje.
Tak szczerze mówiąc... Nie słuchałem jej. To nie tak, że nie chciało mi się czy coś, tylko chodziło tu...o to co się wydarzyło dzisiaj... Nie mogę przestać myśleć o nim. Ugh! Deku idioto masz chłopaka! Lepiej zacznij słuchać Miny i przejmij się prezentem dla niego!
Będąc posłusznym samemu sobie, postąpiłem tak jak zmuszały mnie myśli.W końcu po 3 godzinach spędzonych przy barze stwierdziliśmy, że urządzimy Bakugou odjechaną imprezę urodzinową. Napewno to będzie lepsze niż jakiś mały prezencik o którym pewnie i tak z czasem zapomni.
Impreza miała się odbyć poczatkowo u Miny, jednak była to opcja jeżeli nikt inny by nie chciał jej zrobić u siebie.
Następnego dnia zamierzaliśmy zadzwonić do kilku osób. Jednak przy uświadomieniu całego planu mojej matce, ta zaoferowała się, że pojedzie na małe wakacje do naszej dalszej rodziny, abyśmy mogli urządzić imprezę w naszym domu.
Uszczęśliwiony tym faktem momentalnie uświadomiłem przez telefon o tym Minę.W to samo popołudnie rozpoczęliśmy przygotowania, w których pomogła nam jeszcze moja matka. Dom był idealnie wysprzątany, cała lodówka była zapełniona flachami po same brzegi, wszędzie wisiały zajebiste dekoracje, które zrobiła własnoręcznie moja matka.
Efekt finalny wyglądał zajebiście, tak samo zapowiadała się impreza. Jeszcze tego samego wieczoru pojechałem do domu Baku, żeby być przy nim już od samego rana w jego urodziny.
Bardzo ucieszył go ten fakt. Jednak to nie koniec, bo przygotowałem dla niego jeszcze jeden prezent...
-----------‐
sory za krótszy rozdział ale chcialem żeby tamten wieczór był osobnym rozdzialem ahhshd ♡♡♡
CZYTASZ
{+18} SEKS, DRAGI I ALKOHOL //FF BNHA MULTISHIP
Fanfiction- J-ja... - No mów co skarbie - uśmiechnął się. - ...zdradziłem Cię - wydusiłem ze łzami. - C-co...Z k-kim... - Z [Polsat ^-^] +18 FF YAOI BNHA Multiship (bakudeku, kiribaku, todobaku i inne...) #2 - kiribaku (16.09.21) #6 - tododeku (28.09.21) #6...