Midoriya włoży mi do ryja...

1.3K 43 33
                                    

- Ah... Mam nadzieję, że to coś ci przypomni - uśmiechnęła się szeroko wyciągając telefon i podając go chłopakowi.

***

Na ekranie telefonu widniało wideo Midoriyi stojącego na stole, który trzymał w ręku bongo, a następnie wykrzyczał "Ruchałem się z Bakugo!". Przesunął palcem po ekranie w prawą stronę, by zobaczyć więcej filmów, w tym ten, na którym rozbiera się na tym samym stole, oraz ten, gdzie siedzi na kolanach Shoto i go całuje.
W tym samym momencie chłopak doznał olśnienia o tym, co stało się w pokoju.

- S-skąd ty to masz?! - warknął.

Ochaco odpowiedziała tylko uśmiechem. Izuku przesunął palcem dalej, gdzie znajdowało się wcześniejsze wideo z nim w roli głównej onanizującym się po kryjomu w pokoju.

- O mój Boże, zabije cię zdziro! Usuwaj to w tej chwili! - uniósł się wściekły i już brał zamach by rzucić telefonem.

- Spróbuj tylko nim rzucić, skarbie, a wszyscy w szkole dostaną te filmiki, łącznie z twoim ukochanym - zaśmiała się złowieszczo Uraraka.

- Przecież już to widział na żywo, i tak jestem skończony! - padł na kolana ze łzami w oczach.

- Wcale, że nie - odparła. - Poszedł gdzieś z Kirishimą, podczas gdy ty masturbowałeś się na moich oczach.

Chłopak zdębiał, a łzy dalej spływały z jego oczu. Przetarł je i z powrotem wstał na nogi.

- C-czyli on nic nie wie? - odetchnął drżącym głosem.

- Dokładnie, ale on i każda inna osoba, którą znasz może się dowiedzieć, jeśli czegoś dla mnie nie zrobisz - mrugnęła jednym okiem do chłopaka i powoli zbliżyła się do niego.

Jego serce zaczęło bić tempem dwa razy szybszym, a w jego głowie pojawiał się co raz to większy mętlik.

- Zrobię wszystko by się nie dowiedział! A c-co masz na myśli? - przełknął głośno ślinę.

Ta zaś powoli przejechała ręką w dół jego klaty.

- Nie będę kłamać, nieco spodobało mi się to co robiłeś w pokoju, może nie jesteś wielce obdarzony w sprzęcie, ale uważam, że było to bardzo urocze, nieprawdaż? - uśmiechnęła się szerzej, oblizując zęby.

Znając życie oraz poprzednią sytuację z Todorokim, wiadome było, że Izuku czuł jak dostał ponownej erekcji od stresu. Pot leciał mu z czoła, a oddech wydawał się być ciężki.

- Czego chcesz ode mnie...- wymęczył z siebie, cały drżąc.

- O właśnie tego - zaśmiała się lekko, gdy zauważyła, że chłopak jest już napalony. - Ah myślałam, że jesteś gejem, co nie?

- A ja myślałem, że ty jesteś lezbą i do tego zajetą - odparł w obronie.

- Mój związek jest skomplikowany. Wracając - położyła swoją dłoń na stwardniałym członku Midoriyi. - zgadzasz się?

- Robię to tylko, żeby się nie dowiedział...- kiwnął głową, a ucieszona dziewczyna zdjęła z niego spodnie.

- Midoriya włoży mi do ryja - szepnęła do siebie i zachichotała.

- C-co ty powiedziałaś? - chłopak zmarszczył brwi, jednak nie dostał odpowiedzi, ponieważ dziewczyna już zdążyła włożyć jego członka do ust.

*Polsat*
Przepraszam, ale oszczędze wam opowiadania szczegółów tego ಥ⁠‿⁠ಥ myślę że większość z nas nienawidzi uraraki, ale musiałam dla fabuły XD

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 08, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

{+18} SEKS, DRAGI I ALKOHOL //FF BNHA MULTISHIPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz